Connect with us

Eveniment

EXCLUSIV Adevărul despre UBER. Cine câștigă și cine pierde dacă se desființează. Cifrele care arată o altă față a poveștii | OradeaDeAZI

Publicat

pe

Bugetul statului ar  putea pierde 20 de milioane de euro pe an dacă , de mâine, UBER nu ar mai exista. Așa sună un comunicat al companiei care face referire la un studiu care, așa cum este prezentat în comunicat, pare construit mai degrabă pe regula de trei simplă decât pe o cercetare în adevăratul sens al cuvântului.

Calculele Capital, bazate inclusiv pe date obținute “pe surse” de la diverse autorități ale statului, spun că nu e chiar așa și că, în orice caz, UBER nu a reușit să demonstreze că astfel stă situația plăților către bugetul statului.

“ Studiul”, așa cum îl denumește UBER și cum probabil este, dar într-o formă care nu a ajuns la presă, pornește de la datele unei societăți specializate în fiscalitate și audit. Din capul locului trebuie spus că această societate, pe numele său Jasill, este independentă(în sensul că UBER ne-a spus că nu există legături directe de acționariat sau alte forme de control) dar este, în același timp, recomandată chiar pe site-ul UBER pentru partenerii companiei. Am trimis mai multe întrebări pe adresa de e-mail a firmei și așteptăm încă răspunsurile.

Calculul “complex” adus în fața presei sună așa: dacă anul trecut partenerii UBER au plătit 20 de milioane de euro la stat, tot atât vor plăti și anul acesta. Decent raționament, numai că și aces teste nuanțat. La întrebarea Capital “cum a știut Jasill suma exactă plătită de partenerii UBER în 2018?”, reprezentanții companiei ne-au spus că auditoria au făcut o estimare medie în funcție de sumele plătite de “sutele de parteneri UBER cu care lucrează”. Deci și aceasta este o estimare.

O informație și câteva calcule de bun simț. Plățile șoferilor UBER nu sar de jumătate din ce apreciază compania că sunt (SURSE)

Pe estimări și extrapolări am mers și noi, numai că am pornit de la o informație oferită autorităților statului chiar de UBER, anume propriile estimări în ceea ce privește veniturile pe 2019.  Pornind de la această cifră și luând în calcul că UBER reține 25% din încasările șoferilor, iar taxarea medie raportată la venituri este undeva între 10-15% (nivel nu doar estimat de sursele din domeniul financiar cu care am vorbit, dar confirmat și de către mai mulți parteneri) , sursele noastre spun că partenerii UBER nu ar avea de plătit mai mult de 7-10 milioane de euro, cel mai probabil spre limita de jos a acestui interval.

De altfel, presupunând că suma anunțată de UBER, adică 20 de milioane de euro este și cea exactă, și luând în calcul un nivel mediu al taxării de 15%(verificat de noi inclusiv din discuții cu parteneri UBER) ar rezulta că veniturile partenerilor UBER sunt undeva la 130-135 de milioane de euro pe an, adică  UBER ar încasa de aici circa 33 de milioane de euro pe an, adică 25% din total. Păi cifra de afaceri a UBER România, în 2017 căci pe 2018 nu au raportat, a fost de doar 7 milioane de lei și este greu de crezut că a crescut de 30 de 25 de ori într-un singur an.

 Are UBER motive să își “umfle” contribuțiile la bugetul  statului?

 Suntem tentați să credem că da. Și asta nu numai pentru că se află într-un moment dificil, în care este atacat de o guvernare care, doctrinar și programatic, duce o luptă cu multinaționalele, cum este UBER, dar și pentru că afacerile firmei au ajuns deja la maturitate în România și , ca orice lucru care ajunge la maturitate în România serviciile încep să lase de dorit.

Am scris pe larg despre situațiile în care șoferii UBER vin la zeci de minute distanță de ora pe care au indicat-o, de momentele în care refuză brusc cursa pentru că e prea ieftină au de faptul că, în realitate, sistemul informatic al UBER nu prezintă nimic sigur în estimările sale.  Dar Capital și nu numai noi am scris și că întârzierile sunt din ce în ce mai dese, iar prețurile unei curse nu mai concurează uneori nici cele “ajustate” cu “maimuța” de unii taximetriști.

Deci UBER începe să piardă principalul său avantaj: imaginea bună în fața oamenilor care nu mai suportau, aroganța, nesimțirea și hoția taximetriștilor. Mai mult, tocmai acești taximetriști au început să migreze masiv către UBER, iar lucrul acest se vede.

Taximetriștii nu sunt  alternativa

Textul nostru nu își propune să fie un demers folositor taximetristilor, care au ieșit în stradă pentru a cere desființarea UBER și care au și obținut un proiect de ordonanță care propune chiar scoaterea în afara legii a serviciilor de acest tip.

Minusurile taximetriștilor au fost relatate de presă pe larg, iar primarul capitalei, de exemplu, promitea, la un moment dat, chiar că va face un regulament care să impunăp reguli mai stricte pentru șoferii de taxi. Între timp, pare să fi uitat.

Taximetristul care refuză curse, taximetristul ignorant care nu știe nici măcar marile bulevarde ale capitalei, mirosurile uneori insuportabile din mașini, eternele negocieri în momente cu trafic mare au intrat, din păcate, în cultura acestui serviciu. Nu mai vorbim de celebrele “maimuțe”, descoperite de atâtea ori, fără efecte.

Mai presus de aceste aspecte, orice inspector fiscal corect vă va spune că sumele pe care teximetriștii și patronii lor “omit” să le achite către stat, mai ales în baza TVA, nu sunt deloc mici.

 

OradeaDeAZI.ro

Facebook Comments

Eveniment

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

Publicat

pe

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile cu mașina, și pentru că majoritatea dintre noi călătorim cu mașina în mod frecvent, fie că este vorba despre drumuri lungi sau scurte de zi cu zi, în aceste călătorii, confortul și siguranța sunt prioritare, iar alegerea gadgeturilor potrivite pentru mașina dumneavoastră poate face diferența în experiența de conducere.

Unul dintre cele mai esențiale gadgeturi pentru mașină este camera auto DVR. NAVITEL RC3 Pro este o cameră auto cu înregistrare Full HD 1080p la un unghi de 135° pentru partea frontală, dar care dispune de înca două camere suplimentare, una pentru vizualizarea spate iar cealaltă pentru vizualizarea în interiorul masinii, și cu GPS încorporat. Această cameră vă permite să înregistrați în detaliu tot ceea ce se întâmplă pe drum cât și în interiorul mașinii, oferindu-vă o dovadă utilă în caz de accident sau incident.

Pentru a vă ghida în călătoriile dumneavoastră, navigația auto este esențială. NAVITEL E707 MAGNETIC este un navigator modern cu ecran tactil capacitiv de 7 inch, oferindu-vă informații detaliate despre traseul dumneavoastră și alegerea celor mai rapide rute. Cu ajutorul acestei navigații, puteți evita ambuteiajele și puteți ajunge la destinație în siguranță și fără stres.

Orice șofer trebuie să știe cât de mult contează este starea anvelopelor mașinii, presiunea din roți având un rol foarte important în siguranță drumurilor publice. Pentru un plus de siguranță și pentru a vă asigura că roțile mașinii dumneavoastră sunt întotdeauna la presiunea corectă, NAVITEL AIR 15 AL este compresorul de aer fără fir ideal. Cu un aspect elegant și un regulator automat de presiune, acest compresor vă permite să umflați roțile mașinii, asigurându-vă că sunteți mereu pregătit pentru drum și că veți putea rula în siguranță.

Nu se știe niciodată când poate să intervină o situație neprevăzută, iar pentru acest lucru, stația de alimentare portabilă NAVITEL NS150 de 60000 mAh poate să fie un camarad de încredere în special pentru cei care pleacă în natură, departe de agitația orașului dar care doresc să rămână conectați în continuare cu lumea modernă. NS150 vă va ajuta să vă încarcați gadgeturile oriunde v-ați afla, oferind în plus și posibilitatea de conectare la bateria mașinii în cazul în care s-a descărcat pentru a o putea porni. De asemenea, pentru dispozitivele mici precum un smartphone, puteți opta pentru o baterie portabilă, compactă și ușor de transportat într-un rucsac, precum sunt modelele Navitel PWR10 AL / PWR20 AL, de 10000 sau 20000 mAh, în funcție de necesitățile pe care le aveți.

În sfârșit, pentru a vă menține mașina curată și în ordine în timpul călătoriilor, aspiratorul portabil NAVITEL CL100 este alegerea ideală. Compact și puternic, acest aspirator vă permite să faceți curățenie rapidă în mașină sau în jurul casei, asigurându-vă că aveți mereu un mediu curat și plăcut în timpul călătoriilor.

NAVITEL vă oferă soluțiile perfecte pentru călătoriile dumneavoastră cu mașina. Investiți în confort și siguranță și bucurați-vă de fiecare călătorie fără griji cu NAVITEL – producător foarte important și consacrat în acest domeniu al comercializării de gadgeturi pentru autovehicule.

 

Pentru mai multe informații despre produsele sau serviciile NAVITEL, sunteți invitați să vizitați site-ul https://navitel.com/ro.

Website: http://www.navitel.com/ro

Facebook: https://www.facebook.com/p/Navitel-Romania-100065358645391/

Contact: Blogatu@gmail.com, contact@avantnet.ro

Nume Contact: Marius Calugaru

Titulatura: PR Manager

Telefon: 0785351511

Email: Blogatu@gmail.com

Website: https://perspektive.ro/

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Publicat

pe

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus

Autovit.ro, lider în domeniul auto online din România, pornește o campanie online cu dealerii parteneri dedicată mașinilor noi. Aceștia pun la dispoziția utilizatorilor peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc. Autovit.ro aduce o nouă dimensiune pe piața mașinilor noi, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, care poate fi accesată direct pe site.

Peste 100 de dealeri auto din toate regiunile țării s-au alăturat campaniei. Mașinile noi listate în secțiunea dedicată de pe site sunt deja disponibile, iar clienții pot contacta dealerii pentru a se programa la un test-drive. Toate autoturismele beneficiază de garanție de la producători, cu posibilitatea de a ajunge până la 7 ani pentru unele mărci. Livrarea este posibilă imediat pentru cele mai multe modele, iar pentru unele termenul poate varia în funcție de configurație și preferințele cumpărătorului. Autovit.ro și dealerii parteneri se angajează să livreze autoturismele în termen de 90 de zile, însă acest termen poate varia în cazul configurațiilor atipice. Discuțiile sunt purtate direct între cumpărător și dealer.

200 de oferte sunt disponibile în zona București – Ilfov, iar prețurile pornesc, aici, de la aproximativ 14.000 euro (cu TVA inclus) pentru Suzuki Ignis Hibrid și pot ajunge până la peste 300.000 euro (TVA inclus) pentru un Mercedes-Benz S Maybach 580 4MATIC MHEV Long. În clasamentul ofertelor pe regiuni, Maramureșul se situează pe locul secund, cu 110 mașini noi listate, urmat de Bihor cu 101, Arad cu 95, Mureș cu 88 și Argeș cu 74 de mașini noi listate.

60% din anunțurile din campanie au finanțare direct la dealerii parteneri Autovit.ro. Raportat la întreaga ofertă, prețurile încep de la 12.483 euro (TVA inclus) pentru un Mitsubishi Space Star 1.2, benzină, 12.959 euro (TVA inclus) pentru un Fiat 500 Mild Hybrid 1.0 sau de la 13.608 euro (TVA inclus) pentru un Opel Corsa 1.2 benzină. În total, sunt peste 30 de mărci de mașini incluse în campanie.

Mai bine de o treime (34%) din ofertă este reprezentată de mașini verzi, cu motorizări electrice (12%), hibrid (15%) sau hybrid plug-in (6%) și sunt eligibile pentru subvenționarea prin programul Rabla și Rabla Plus. În această categorie, prețurile pornesc de la puțin sub 14.000 de euro pentru Microlino electric sau Suzuki Ignis hibrid, aproximativ 16.000 de euro pentru Dacia Spring, 20.000 de euro pentru Ford Puma, Mazda 2 sau Renault Clio hibrid.  Pentru mașinile electrice, dealerii parteneri Autovit.ro pot oferi beneficii suplimentare, cum ar fi “plinuri” de baterie sau montarea de stații de încărcare la domiciliu.

Conform datelor Autovit.ro privind tranzacțiile raportate, în primele trei luni ale acestui an s-au cumpărat peste o treime din mașinile listate pe platformă (noi și second-hand). 40% dintre aceste achiziții au fost autoturisme din categoria de preț cuprinsă între 10.000 și 25.000 de euro.

Campania dedicată mașinilor noi, de pe platforma Autovit.ro, se desfășoară în perioada 15 aprilie-15 iunie 2024.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este cea mai  mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de  mașini noi și second-hand, cu peste 3 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.

Aparținând OLX Group și cu o experiență de 24 de ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto second-hand.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Afaceri3 ore inainte

Firma de acoperișuri în Steiermark: Servicii de top pentru tine

Firma de acoperișuri din Steiermark, Dachdecker und Spengler, este alegerea ideală pentru orice nevoie de reparații sau înlocuire a acoperișurilor....

Știri din județ4 ore inainte

Servicii profesionale de acoperișuri în Austria Inferioară cu TopDachService

Dacă sunteți în căutarea unei companii de încredere pentru servicii de Dachdecker, Dachsanierung sau Spengler în Oberösterreich, Top Dach Service...

Afaceri5 ore inainte

Dachdecker de încredere în Wien, Mathias Dachdecker este soluția perfectă.

Dacă ești în căutarea unei firme de Dachdecker de încredere în Wien, Mathias Dachdecker este soluția perfectă. Cu o experiență...

Afaceri10 ore inainte

Obligațiuni guvernamentale vs. Obligațiuni corporative: Ce trebuie să știi în alegerea investițiilor tale

Atunci când vine vorba de investiții, obligațiunile reprezintă adesea o alegere populară pentru cei care caută să obțină venituri stabile...

UncategorizedO zi inainte

Zyxel Group recunoscut în Anuarul de sustenabilitate 2024 al S&P Global

Zyxel Group a fost numit în Top 5% dintre cei mai performanți  și este unul dintre cei patru furnizori din...

UncategorizedO zi inainte

Astăzi este ultima zi în care profesorii beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

București, 30 aprilie 2024 – Astăzi este ultima zi în care personalul din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din România beneficiază...

Uncategorized2 zile inainte

Acer se angajează să colecteze 50 de tone de deșeuri de plastic din mediul înconjurător prin intermediul parteneriatului cu Plastic Bank

Colaborarea ajută la prevenirea pătrunderii în ocean a echivalentului a 2,5 milioane de sticle de plastic și sprijină mijloacele de...

Uncategorized2 zile inainte

BenQ SW272U a câștigat premiul TIPA 2024 pentru cel mai bun monitor foto profesional

Cel mai performant monitor 4K de 27 inch pentru fotografi, cu precizie superioară a culorilor și calibrare hardware București, România...

Uncategorized5 zile inainte

Inaugurarea Showroom-ului Caritabil Royal Charity

Craiova, 26 Aprilie 2024 – Asociația Incubatorul de Vise anunță cu entuziasm lansarea showroom-ului caritabil Royal Charity, un proiect menit...

Eveniment6 zile inainte

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

parcare Otopeni pret parcare Otopeni pret
Turism6 zile inainte

Gaseste cele mai bune preturi la parcare Otopeni si calatoreste mai mult cu mai putin

Vrei sa calatoresti de fiecare data cu un buget minim? Pe langa ofertele pe care le gasesti pentru biletele de...

prajituri congelate horeca prajituri congelate horeca
Afaceri6 zile inainte

Cum sa cresti profiturile in HoReCa mentinand costurile la minimum

Este greu sa gasesti cheia succesului, dar cu un meniu bine pus la punct poti fi cu un pas mai...

Uncategorized6 zile inainte

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Uncategorized6 zile inainte

Asociația Credu dezvăluie noile tendințe în sănătate și longevitate în România

Studiul Alegeri Sănătoase și Îmbătrânire Activă: O Analiză În Profunzime desfășurată în perioada Noiembrie 2023 – Aprilie 2024, cu Participarea...

Uncategorized6 zile inainte

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Uncategorized7 zile inainte

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Știrile Săptămânii