Connect with us

Exclusiv

Huawei Happy Week le aduce iubitorilor de tehnologie reduceri de până la 21% în luna martie

Publicat

pe

Campania Huawei Happy Week, aflată la o nouă ediție, vine în întâmpinarea consumatorilor cu reduceri atractive pentru o serie de dispozitive utile în activitățile de zi cu zi, fie ele profesionale, de studiu sau divertisment. Ofertele speciale sunt disponibile în intervalul 15-28 martie, atât online, cât și în magazinele partenere ale Huawei.

 

Campania lansată de Huawei acoperă categorii importante din portofoliu – smartphone, tablete, wearables și audio – dispozitive special concepute pentru a le oferi iubitorilor de tehnologie un raport calitate-preț excelent, alături de mai multă eficiență în activitățile zilnice.

 Reduceri de până la 21% până la finalul lunii martie

Smartphone-ul HUAWEI P40 lite, ideal pentru pasionații de fotografie care își doresc un dispozitiv cu caracteristici foto de ultimă oră la un preț accesibil, poate fi achiziționat în intervalul 15-28 martie cu o reducere de 18% aplicată prețului de vânzare recomandat de 1.099 lei.

Smartphone-ul HUAWEI P Smart 2021, ideal pentru generația tânără, este și el disponibil cu o reducere de 20% în perioada următoareprețul de vânzare recomandat fiind de 899 lei.

În plus, consumatorii interesați de achiziționarea unui telefon vârf de gamă Huawei, pot alege unui dintre modelele HUAWEI Mate 40 Pro sau HUAWEI P40 Pro. La achiziționare, vor beneficia de un voucher de 500 de lei, în schimbul unui telefon pe care nu îl mai folosesc, prin programul Huawei Buy Back.

O serie de reduceri exclusive se aplică și în categoria wearables în perioada campaniei. Cei care își doresc să își monitorizeze atent starea de sănătate și să se bucure de beneficiile aduse de un antrenor personal digital pot beneficia de o reducere de 20% la achiziționarea unui dispozitiv HUAWEI WATCH GT2, Refined Gold (varianta feminină) sau de o reducere de 21% la același dispozitiv, în varianta Frosty White, reduceri care vor fi aplicate prețurilor de vânzare recomandate de 999, respectiv 949 lei. Varianta masculină din seria HUAWEI WATCH GT 2 este și ea disponibilă în campania Huawei Happy Week cu o reducere de 20%, prețul recomandat fiind de 799 lei.

Parte din aceeași categorie de dispozitive, brățara de fitness HUAWEI WATCH FIT care se remarcă printr-un design ușor și modern, beneficiază de aceeași reducere de 20%, aplicată prețului recomandat de 499 lei.

Smartwatch-ul HUAWEI WATCH GT 2 Pro, echipat cu peste 100 de moduri de antrenament, poate fi achiziționat în perioada 15-28 martie cu o reducere de 20%, prețul recomandat de vânzare fiind de 1.499 lei. În plus, smartwatch-ul HUAWEI WATCH GT 2e, care se remarcă printr-o autonomie de două săptămâni a bateriei, beneficiază de o reducere de 17%, aplicată prețului recomandat de 599 lei.

Huawei Happy Week aduce reduceri exclusive și în categoria dispozitivelor audio.  HUAWEI FreeBuds Studio, căștile on-ear care oferă o experiență audio excelentă, pot fi achiziționate în perioada campaniei cu o reducere de 10%, prețul recomandat de vânzare fiind de 1.299 lei. În plus, ochelarii inteligenți HUAWEI X GENTLE MONSTER Eyewear II, care integrează tehnologii de ultimă generație într-un design modern, sunt disponibili până la finalul acestei luni la un preț cu 10% mai mic decât cel recomandat, cel de 1.499 lei.

Categoria de tablete beneficiază, de asemenea, de reduceri importante, valabile încă de la începutul lunii și până la finalul acesteia. Astfel, cei interesați să își achiziționeze o nouă tabletă au la dispoziție următoarele variante, disponibile la prețuri speciale: tableta HUAWEI MatePad 64GB Wi-Fi, care poate fi achiziționată cu o reducere de 15%, aplicată prețului de vânzare recomandat de 1.299 lei, tableta HUAWEI MatePad 64GB LTE, disponibilă cu o reducere de 13%, dar și tabletele HUAWEI MatePad T10 WI-FI și HUAWEI MatePad T8 LTE 16GB, care oferă reduceri de 8%, respectiv 9% la prețurile recomandate de vânzare – de 599 lei, respectiv 549 lei.

Pentru mai multe informații despre dispozitivele Huawei, accesați: https://consumer.huawei.com/ro/.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe Langa Inalta Curte de Casatie si Justitie – DNA Bucuresti ce are ca obiect fapte de coruptie si abuzuri savarsite la Prefectura Prahova ce era condusa la aceea data de Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova care este implicat în tot felul de escrocherii care mai de care mai colorate.

Plangerea penala s-a efectuat tot pentru intabularile de care Virgiliu Nanu „clameaza”, in van, ca „habar” nu are.

Va dezvaluiam ca, plangerea este efectuata impotriva Lucianei Batrinca, in calitate de director OCPI Prahova si Nicolae Madalin Enache, in calitate de Secretar General al Instututiei Prefectului Prahova, precum si a tuturor persoanelor care vor fi identificate in urma cercetarilor si care se fac vinovate de savarsirea infractiunilor mai sus mentionate.

De asemenea, precizam cu subiect si predicat ca, din documentele intrate in posesia ziarului Incisiv de Prahova reiese, in clar, ca cel vizat este chiar Virgiliu Nanu.  Aceste „intabulari” seamana izbitor cu intabularile din dosarul Fermei Dacilor și escrocheria White Tower.

Sa va „povestim”/dezvaluim cu documente, ca doar asa dezvaluie ziarul Incisiv de Prahova, aceasta  „tarasenie”, pe scurt:

Beneficiarii Sentitei civile nr. 549/2011 pronuntata in Dosarul nr. 19308/281/2010, de catre  Judecatoriei Ploiesti, ramasa definitiva si irevocabila, prin respingerea recursului prin  Decizia civila  nr. 798/2012 pronuntata in Dosarul nr. 19308/281/2010 de catre Tribunalul Prahova, investita cu formula executorie, prin care Comisia Locala de Fond Funciar Rafov  a fost obligata sa puna in posesie iar Comisia Judeteana Prahova sa  emita titlul de proprietate pentru suprafata de 100 ha teren arabil,

Articolul 12 din Legea 165/2013 reglementeaza procedura de atribuire a amplasamentelor, procedura pe care am respectat-o :

(1) În situația în care restituirea terenurilor agricole pe vechile amplasamente nu este posibilă, după validarea întinderii dreptului lor de proprietate de către comisiile județene de fond funciar sau, după caz, de către Comisia de Fond Funciar a Municipiului București, fostului proprietar sau moștenitorilor acestuia li se atribuie un teren pe un alt amplasament, în următoarea ordine:

  1. a) pe terenurile din rezerva comisiei locale de fond funciar;
  2. b) pe terenurile proprietate publică, trecute, în condițiile legii, în proprietatea privată a statului, sau pe terenurile proprietate privată a statului, care au fost administrate pe raza unității administrativ-teritoriale de institute, de stațiuni de cercetare ori de alte instituții publice;
  3. c) pe terenurile proprietate publică, trecute, în condițiile legii, în proprietatea privată a statului, sau pe terenurile proprietate privată a statului, care au fost administrate de institute, de stațiuni de cercetare ori de instituții publice pe raza localităților învecinate, aflate în același județ;
  4. d) pe terenurile ocupate de izlazuri.

(3) Atribuirea terenurilor de către comisia locală se face în ordinea de înregistrare a cererilor inițiale de restituire, cu respectarea strictă a ordinii categoriilor de teren prevăzute la alin. (1). Fostul proprietar sau moștenitorii acestuia pot refuza terenul din rezerva comisiei locale de fond funciar sau din izlazul comunal, propus în vederea restituirii.

In acest sens m am adresat Comisiei Locale Rafov pentru atribuire teren din rezerva comisiei locale, am solicitat Agentiei Domeniilor Statului sa mi comunice disponibilul de teren pe raza localitatii Rafov si comunelor invecinate cat si Comisiilor Locale invecinate pentru atribuire din rezerva de teren disponibila. Singura optiune a fost un amplasament situat pe raza unei localitati invecinate – Barcanesti, si care este in administrarea ADS, terenul fiind domeniul privat al Statului Roman. (Acest teren in suprafata de 82 ha fusese predat Comisiei Locale Rafov – 51,68 ha, Comisiei Locale Barcanesti – 22,19 ha si Comisiei Locale Blejoi – 8 ha, pentru punerea in posesie a unor persoane si  la data aparitiei Legii nr.165/2013 punerea in posesie nu s-a materializat efectiv, conform art 6 din aceeasi lege terenul s-a reintors la ADS prin protocoale de predare primire) .

Astfel la data 07.2021 exista un teren disponibil pentru punerea in executare a sentintei civile in suprafata de 82 ha, situat pe raza unei localitati invecinate cu Rafov-Barcanesti si care respecta procedura pevazuta de art.12 din Legea 165/2013 si pentru care am optat inca din anul 2022, conform adresei nr.1/14.03.2022 inregistrata la UAT Rafov.

Demersurile beneficiarilor sentintei, intreprinse dupa ce au optat pentru amplasamentul acesta, au fost returnate de Comisia Judeteana de Fond Funciar Prahova, pe considerentul ca documentatia prevazuta de legislatia in materie, respectiv procesul-verbal de delimitare a suprafeţelor care fac obiectul reconstituirii dreptului de proprietate, însoţit de fişa suprafeţelor, trebuie semnate şi ştampilate pe fiecare pagină de primar, prefect, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi reprezentantul teritorial al Agenţiei Domeniilor Statului, planurile cadastrale cu amplasamentul stabilit pentru terenurile retrocedate, sau schiţele de amplasament, trebuie vizate de primar, prefect, reprezentantul teritorial al Agenţiei Domeniilor Statului şi Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.

Dupa nenumarate notificari si raspunsuri care ne indrumau ori catre ADS, ori catre OCPI, in sfarsit am reusit ca acesta documentatia sa fie avizata si semnata de ADS, in calitate de administrator al terenului, urmand ca si OCPI Prahova sa avizeze din punct de vedere tehnic aceasta documentatie.

Prin adresa nr._2305/08.03.2024 Comisia locala Rafov a inaintat OCPI Prahova documentatia completa pentru verificarea planurilor de amplasament si delimitare pentru suprafata de 72,023 ha, cu respectarea art.12 din Legea 165/2013, semnata si avizata de primar, reprezentant teritorial ADS – in calitate de administrator al terenului, si avizata din punct de vedere tehnic de aceeasi institutie – OCPI Prahova in luna decembrie 2023 prin Referatul Tehnic de Specialitate nr.10329/14.12.2023.  Astfel, OCPI Prahova, prin adresa nr.1908/25.03.2024 precizeaza ca nu poate semna documentatia, invocand avizarea unor procese verbale de receptie, aferente unui raport de expertiza dintr-un dosar aflat pe rolul Judecatoriei Ploiesti, insusite de OCPI Prahova in ianuarie 2024, la solicitarea Institutiei Prefectului jud. Prahova, prin insistentele directe ale dl. Enache. Totodata se precizeaza ca acest dosar are ca obiect emiterea unui titlu de proprietate asupra unei suprafete de teren de 50 ha, situata in T 17 Barcanesti, suprafata ce se suprapune partial cu cea solicitata si acceptata de beneficiarii sentintei civile 549/2011, ramasa definitiva si irevocabila.

Mentionam, din start, culpa conducerii OCPI Prahova

Mentionam culpa conducerii OCPI Prahova, care desi in luna decembrie 2023 avizeaza prin referatul Tehnic de Specialitate nr.10329/14.12.2023 documentatia ce cuprinde planurile de amplasament si delimitare continand amplasamentul situat in T 17 Com. Barcanesti pentru Comisia Locala Rafov, in vederea analizei juridice in sedinta Comisiei Judetene Prahova, a avizat in luna ianuarie 2024 (la un interval de timp de o luna de zile) la solicitarea Institutiei Prefectului jud. Prahova,prin insistentele directe ale dl. Enache catre dna. Batranca, procese verbale de receptie, aferente unui raport de expertiza dintr-un dosar in curs de solutionare, fara a se mentiona ca situatia este deja avizata si verificata in luna decembrie pentru Comisia Locala Rafov.

Astfel s-a creat situatia in care un amplasament in suprafata de 72,023 ha este solicitat si acceptat de beneficiarii unei sentinte civile ramasa definitiva si irevocabila inca din anul 2012, si pentru care ADS, in calitate de administrator al terenului a acceptat sa predea terenul prin semnarea si avizarea procesului verbal de delimitare si a planurilor de amplasament, cu respectarea art.12 din Legea 165/2013,  si un alt solicitant pentru 50 ha, care nu se afla in situatia prevazuta de art.12 din Legea 165/2013 – localitate invecinata (conform indrumari site ANRP, sintagma localitate invecinata se refera doar la localitatile care au granite comune) , si pentru care situatia este incerta, dosarul aflat pe rolul Judecatoriei Ploiesti fiind in cursul cercetarii judecatoresti pe fondul cauzei, neavand o decizie definitive si irevocabila ce trebuie pusa in aplicare.

Avand in vedere indrumarile Autoritatii Nationale pentru Restituirea Proprietatilor – ANRP, cat si prevederile Legii nr.165/2013, prioritate la atribuirea unui amplasament situat pe teritoriul comisiilor locale invecinate, o au cererile pentru care au fost pronuntate hotarari judecatoresti ramase definitive si irevocabile, pentru punerea in executare a Sentintei  civile nr. 549/2011 pronuntata in dosarul nr. 19308/281/2010, de catre Judecatoria Ploiesti, ramasa definitiva si irevocabila, prin respingerea recursului prin  Decizia civila  nr. 798/2012 pronuntata in Dosarul nr. 19308/281/2010 de catre Tribunalul Prahova, s-a notificat Comisia Judeteana sa respecte legea si sa puna in executare sentinta, notificare fara rezultat.

In perioada 2021-2024 cat a durat tergiversarea procedurii de atribuire amplasament, s-au intamplat lucruri ingrozitoare care au dus la diminuarea suprafetei de 82 ha la 72 ha (10 ha), iar in continuare prin tot felul de tergiversari fara o baza legala sau tehnica, scopul nu este altul decat de a mai sustrage si pune in posesie persoane neindreptatite din anturajul Nanu-Enache-Batranca etc.

a)Amplasamentul situat în T 17 pe raza Comunei Barcanesti face parte din domeniul privat al statului si este în administrarea ADS. La momentul analizei tehnice, conform Referatului Tehnic de Specialitate nr.10329/14.12.2023 emis de OCPI Prahova suprafața disponibila este de 72,023 ha, rezultand o diferența de aproximativ 10 ha. Aceste 10 ha de teren au fost intabulate la OCPI Prahova în perioada 2013-2024, pe numele unor societati care au un administrator si acționar comun, în baza unor documente pe care urmează sa le analizati, respectiv Convetii notariale, toate autentificate la acelasi notar public. Mai mult decât atât la o simpla vizualizare a planului cadastral, parcelarea si pozitionarea acestor suprafete de teren s-a efectuat intr -un mod astfel încât orice punere în posesie ulterioara sa intampine dificultati din punct de vedere al accesului, toată pozitionarea la drumul stradal fiind intabulata si toată linia de mijloc din T17, practic pozitionarea acestei suprafete pregatind si restul de 72 de ha.

Intabularea acestei suprafete de catre OCPI Prahova s-a efectuat cu incalcarea prevederilor legale, suprafața nefiind predata prin protocol de predare primire de ADS, de aici faptul ca terenul încă figureaza ca domeniul privat al statului, ori nerespectand procedura de art.362 Cod administrativ, modalitati de exercitare a dreptului de proprietate privata (administrare, concesiune, inchiriere).

Mentionam ca în perioada 2013-2022 persoana care ocupa postul de director al OCPi Prahova, după aceasta data a devenit la conducerea Institutiei Prefectului, pana în luna aprilie 2024, după care, în prezent este director la OCPI Prahova.

b) In aceasta perioada conducerea Institutiei Prefectului impreuna cu conducerea OCPI Prahova au identificat un dosar aflat pe rolul Judecatoriei Ploiesti avand ca obiect litigiu fond funciar, pentru stabilirea unui drept de proprietate de 50 ha si au semnat in data de 12.04.2022 o minuta prin care au hotarat sa recunoasca dreptul de proprietate si atribuirea celor 50 ha in T 17 Barcanesti, practic pe terenul pe care persoana prejudicata a optat si a respectat procedura legala,

Mai mult, prin aceasta minuta și prin acțiunile intreprinse cu ocazia deplasarii la masuratorile topografice, dl. Enache Madalin favorizează reclamantii din acest dosar, deși functia acestuia, ca reprezentant al statului în teritoriu, este de a apara și proteja bunurile statului, nu de a favoriza transmiterea acestora prin mijloace ilegale unor persoane, fapte determinate cu știința și cu incalcarea atributiilor de serviciu.

In acest sens mentionam ca printr -o minuta stabilită și semnata de câteva persoane cu funcții importante în administratie secretar general Institutia Prefectului -Enache Madalin și director OCPI Prahova – Luciana Batranca, se transmite un amplasament din domeniul privat al statului, cu știința si fără indeplinirea etapelor prevazute de lege, respectiv analiza și hotărâre în plenul Comisiei judetene de fond funciar și fără ca administratorul terenului, ADS Bucuresti să fie informat.

Prima Anexa inscrisuri Plangere Penala (1) (1)

Totodata prin acțiunile intreprinse în dosarul 1184/281/2021 al Judecătoriei Ploiesti, conducerea Institutiei Prefectului Prahova, în speta dl. Enache Madalin își asuma unele obligații în numele Comisiei Judetene de fond funciar, fără acordul membrilor, formuland chiar o cerere de stingere a litigiului prin solutionarea acestuia pe cale administrativa. Totodata este foarte clar de interesele din acel dosar  si faptul ca totul este orchestrat de catre dl. Nanu prin intermediul dl. Enache si al dnei Batranca, care la randul lor pun presiune pe toti cei aflati in subordine in diverse departamente sa semneze sau nu anumite documente.Este de notorietate faptul ca in Prefectura nu trece nicio hartie fara ca dl. Enache sa isi dea acordul dupa propriile interese, mergand pana la ascunderea documentelor si blocarea anumitor solicitari aflate pe rol, cum este si cazul persoanei prejudiciate. Vom reveni cu documente care ateste fara echivoc, atat implicarea lui Virgiliu Nanu in aceasta „tarasenie”, cat si ca acest peronaj este vizat de plangerea penala, totul bazat pe documente. Indiferent ca Virgiliu Nanu „clameaza”, in van, ca „habar” nu are de  aceste intabulari care  seamana izbitor cu intabularile din dosarul Fermei Dacilor și escrocheria White Tower. (Cristina T.).

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Într-un gest de sinceritate, Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova – isi recunoaste incompetenta si solicita sa NU fie VOTAT! (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Într-o ședință comună de lucru, in șef al unui inspectorat de poliție îl întreabă pe reprezentantul jandarmilor dacă au personal suficient pentru a acoperi nevoile privind asigurarea evenimentelor, anunțate în județ, dezvaluie Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul. Întrebare la care acesta a răspuns că speră să vadă dificultățile depășite, mai ales că – în curând – vor veni forțe proaspecte, ”ne mai vin doi jandarmi în unitate, șefu!” N-am rezistat și l-am întrebat câți jandarmi s-au pensionat în 2023 și am primit un răspuns sec ”27!” Așadar, au ieșit 27 și în locul lor au venit 2 (doi) oameni… Acest scenariu îl regăsim practic în fiecare județ și nu doar la jandarmi, ci în orice structură a statului ce poartă uniformă. Bineînțeles, îi excludem de aici pe gardienii publici, ce se joacă și ei de-a poliția, ei se bucură de un alt tratament, aflându-se în slujba directă a politicienilor, mai dezvaluie sursa citata.

Evenimentele din 10-11 august 2018, în care au fost nevoiți să facă zid între Guvern și protestatari, au generat un val de indignare publică ce a dus la prăbușirea în alegeri a PSD-ului lui Dragnea. Odată cu căderea PSD-iștilor, Jandarmeria s-a ales și cu disprețul victorioșilor, mai ales a USR-Plus-iștilor, principalilii profitori, proletcultiști cu zel dar plini de teorii fără aplicații practice. Dacă în anul 2018, numărul pensionărilor în majoritatea județelor ar fixa în medie cam 6-7 jandarmi, se pare că tensiunile sociale în care au fost târâtă Jandarmeria Română și culminate cu protestele din 10-11 august 2018 au determinat o creștere bruscă a plecărilor din sistem, cu o dublare și chiar triplare în 31 unități județene. La nivel național constatăm o dublare iar din anii ulteriori, 2020-2023, urmează valori triple, situație pe care o pun mai ales pe seama înghețării Legii salarizării unitare de Guvernul Cîțu.

„Această traumă instituțională am resimțit-o din bucuria cu care am fost contactat de câțiva comunicatori publici din Jandarmerie și mulțumirile că Sindicatul ”DIAMANTUL” se interesează și de problemele lor. Îmi amintesc faptul că și la proteste, deși nu o puteau arăta deschis, în particular, jandarmii au solidarizat mereu cu polițiștii, fiind conștienți că revendicările noastre sunt comune.

Multe inspectorate au răspuns în aceeași zi sau câteva zile, fără a mai aștepta – așa cum ne-au obișnuit comunicatorii din poliție – împlinirea exactă a termenului limită ori chiar să-l depășească. E drept că Jandarmeria București ne-a anunțat că le-am dat prea mult de muncă și vor trebui să prelungească termenul de răspuns, ceea ce sugerează că nu s-a preocupat nimeni de o asemenea analiză, esențială în domeniul managementului resurselor umane. O analiză oricând opozabilă urii viscerale a USR-iștilor și indiferenței complice a struțo-cămilei liberal-socialiste. După primirea datelor de la Jandarmeria Capitalei putem prezenta această situație comparativă:

Țin să subliniez că în situațiile critice, Jandarmeria Română constituia o sursă de cadre predilectă pentru completarea funcțiilor vacante în Poliția Română, scenariu care – în condițiile actuale – a devenit iluzoriu. Acum și Jandarmeria se târăște cu o roată lipsă la căruță. Un fost jandarm îmi spunea că unitatea județeană din care făcea parte număra cam 350 de jandarmi. Trebuie arătat că vorbim de unități cu dislocare urbană, cam de trei ori mai puțin numeroase decât un inspectorat județean de poliție. De aceea, atunci când dintr-un inspectorat de jandarmi ca cel de la Prahova îți pleacă 95 de oameni, în 2020, apoi 92 în 2021, 65 în 2022 și 55 în 2023, situația e cât se poate de gravă. Nu mai puțin disperate sunt și cazurile altor județe cu plecări de peste 30 chiar 60 jandarmi în patru ani consecutivi. Oricum, dacă la nivel național – fără București -, în anul 2018, aveam în jur de 250 de pensionări din Jandarmerie, în cei patru ani consecutivi 2020-2023 de Pandemie usrist-liberal-psd-iste, au plecat din sistem cam de patru ori mai mulți, în fiecare an!

La fel ca în Poliția Română sau Pompieri, și la Jandarmi se constată că cele mai multe pensionări din anul 2023 se înregistrează în luna decembrie, concluzia fiind clară: oamenii au așteptat până în ultimul moment atingerea plafonului stabilit de Legea 153/2017, fiind clar dispuși să mai rămână. Au plecat în masă, după ce s-au convins că Ciolacu minte de îngheață apele, interesați să prindă indexarea din anul 2024.

În ceea ce privește criza de personal, putem observa că județele din nordul țării cu Bihor și județele din Oltenia stau ceva mai bine, în schimb, marea majoritate a depășit 20% și tinde spre 30%. Cu unele excepții, putem conchide că cele mai masive ieșiri din sistem s-au produs în județele cele mai înstărite, acolo unde sunt mereu alternative mult mai atrăgătoare, comparativ cu balanța restricțiilor și veniturilor unui jandarm.

Legat de previzionări, analizând datele de la Poliție, Pompieri și Jandarmerie, putem spune cu certitudine că ritmul pensionărilor a stagnat în acest moment, grație majorării salariului de grad. Prin urmare, calculat de la 1 aprilie, următoarele 6 luni, guvernanții pot respira ușurați după care – în lipsa plății altor restanțe – vom avea o creștere bruscă a numărului pensionărilor cu tendințe de apropiere spre valorile anului trecut. În acest moment, raportul dintre venituri/condițiile de pensionare și restricțiile vieții în uniformă este clar demotivant, astfel încât dacă nu se revine urgent la vârsta standard de pensionare de 60 ani și plata drepturilor restante, sistemul de ordine și apărare publică în România va trebui să caute vietnamezi pentru angajare.

Până la vietnamezi, poate vin la angajare gloata celor invidioși pe vârsta de pensionare și salariile jandarmilor, desigur cu idolii lor politici din USR, PLUS (REPER), PMP, PSD, UDMR și alți nemernici care complotează la distrugerea țării. Până la urmă ce mare lucru și cu Jandarmeria asta: inși cu armă”, mai precizeaza Vitalie Josanu!

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Exclusiv2 zile inainte

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Eveniment2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized2 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism2 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Eveniment3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Administrație locală3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment3 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

fiset metalic fiset metalic
Uncategorized4 zile inainte

Pot folosi un fiset metalic ca mobilier pentru dormitor? Cum poate fi integrat in designul interior

Te afli in cautarea unei solutii inovatoare si stilate pentru organizarea si decorarea dormitorului tau? O idee extrem de cool...

Afaceri4 zile inainte

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite.

    FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri...

Eveniment4 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Exclusiv6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment6 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Știrile Săptămânii