Connect with us

Eveniment

Huawei Happy Week le aduce iubitorilor de tehnologie reduceri de până la 21% în luna martie

Publicat

pe

Campania Huawei Happy Week, aflată la o nouă ediție, vine în întâmpinarea consumatorilor cu reduceri atractive pentru o serie de dispozitive utile în activitățile de zi cu zi, fie ele profesionale, de studiu sau divertisment. Ofertele speciale sunt disponibile în intervalul 15-28 martie, atât online, cât și în magazinele partenere ale Huawei.

 

Campania lansată de Huawei acoperă categorii importante din portofoliu – smartphone, tablete, wearables și audio – dispozitive special concepute pentru a le oferi iubitorilor de tehnologie un raport calitate-preț excelent, alături de mai multă eficiență în activitățile zilnice.

 

 Reduceri de până la 21% până la finalul lunii martie

Smartphone-ul HUAWEI P40 lite, ideal pentru pasionații de fotografie care își doresc un dispozitiv cu caracteristici foto de ultimă oră la un preț accesibil, poate fi achiziționat în intervalul 15-28 martie cu o reducere de 18% aplicată prețului de vânzare recomandat de 1.099 lei.

Smartphone-ul HUAWEI P Smart 2021, ideal pentru generația tânără, este și el disponibil cu o reducere de 20% în perioada următoareprețul de vânzare recomandat fiind de 899 lei.

În plus, consumatorii interesați de achiziționarea unui telefon vârf de gamă Huawei, pot alege unui dintre modelele HUAWEI Mate 40 Pro sau HUAWEI P40 Pro. La achiziționare, vor beneficia de un voucher de 500 de lei, în schimbul unui telefon pe care nu îl mai folosesc, prin programul Huawei Buy Back.

O serie de reduceri exclusive se aplică și în categoria wearables în perioada campaniei. Cei care își doresc să își monitorizeze atent starea de sănătate și să se bucure de beneficiile aduse de un antrenor personal digital pot beneficia de o reducere de 20% la achiziționarea unui dispozitiv HUAWEI WATCH GT2, Refined Gold (varianta feminină) sau de o reducere de 21% la același dispozitiv, în varianta Frosty White, reduceri care vor fi aplicate prețurilor de vânzare recomandate de 999, respectiv 949 lei. Varianta masculină din seria HUAWEI WATCH GT 2 este și ea disponibilă în campania Huawei Happy Week cu o reducere de 20%, prețul recomandat fiind de 799 lei.

Parte din aceeași categorie de dispozitive, brățara de fitness HUAWEI WATCH FIT care se remarcă printr-un design ușor și modern, beneficiază de aceeași reducere de 20%, aplicată prețului recomandat de 499 lei.

Smartwatch-ul HUAWEI WATCH GT 2 Pro, echipat cu peste 100 de moduri de antrenament, poate fi achiziționat în perioada 15-28 martie cu o reducere de 20%, prețul recomandat de vânzare fiind de 1.499 lei. În plus, smartwatch-ul HUAWEI WATCH GT 2e, care se remarcă printr-o autonomie de două săptămâni a bateriei, beneficiază de o reducere de 17%, aplicată prețului recomandat de 599 lei.

Huawei Happy Week aduce reduceri exclusive și în categoria dispozitivelor audio.  HUAWEI FreeBuds Studio, căștile on-ear care oferă o experiență audio excelentă, pot fi achiziționate în perioada campaniei cu o reducere de 10%, prețul recomandat de vânzare fiind de 1.299 lei. În plus, ochelarii inteligenți HUAWEI X GENTLE MONSTER Eyewear II, care integrează tehnologii de ultimă generație într-un design modern, sunt disponibili până la finalul acestei luni la un preț cu 10% mai mic decât cel recomandat, cel de 1.499 lei.

Categoria de tablete beneficiază, de asemenea, de reduceri importante, valabile încă de la începutul lunii și până la finalul acesteia. Astfel, cei interesați să își achiziționeze o nouă tabletă au la dispoziție următoarele variante, disponibile la prețuri speciale: tableta HUAWEI MatePad 64GB Wi-Fi, care poate fi achiziționată cu o reducere de 15%, aplicată prețului de vânzare recomandat de 1.299 lei, tableta HUAWEI MatePad 64GB LTE, disponibilă cu o reducere de 13%, dar și tabletele HUAWEI MatePad T10 WI-FI și HUAWEI MatePad T8 LTE 16GB, care oferă reduceri de 8%, respectiv 9% la prețurile recomandate de vânzare – de 599 lei, respectiv 549 lei.

Pentru mai multe informații despre dispozitivele Huawei, accesați: https://consumer.huawei.com/ro/.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Publicat

pe

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus

Autovit.ro, lider în domeniul auto online din România, pornește o campanie online cu dealerii parteneri dedicată mașinilor noi. Aceștia pun la dispoziția utilizatorilor peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc. Autovit.ro aduce o nouă dimensiune pe piața mașinilor noi, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, care poate fi accesată direct pe site.

Peste 100 de dealeri auto din toate regiunile țării s-au alăturat campaniei. Mașinile noi listate în secțiunea dedicată de pe site sunt deja disponibile, iar clienții pot contacta dealerii pentru a se programa la un test-drive. Toate autoturismele beneficiază de garanție de la producători, cu posibilitatea de a ajunge până la 7 ani pentru unele mărci. Livrarea este posibilă imediat pentru cele mai multe modele, iar pentru unele termenul poate varia în funcție de configurație și preferințele cumpărătorului. Autovit.ro și dealerii parteneri se angajează să livreze autoturismele în termen de 90 de zile, însă acest termen poate varia în cazul configurațiilor atipice. Discuțiile sunt purtate direct între cumpărător și dealer.

200 de oferte sunt disponibile în zona București – Ilfov, iar prețurile pornesc, aici, de la aproximativ 14.000 euro (cu TVA inclus) pentru Suzuki Ignis Hibrid și pot ajunge până la peste 300.000 euro (TVA inclus) pentru un Mercedes-Benz S Maybach 580 4MATIC MHEV Long. În clasamentul ofertelor pe regiuni, Maramureșul se situează pe locul secund, cu 110 mașini noi listate, urmat de Bihor cu 101, Arad cu 95, Mureș cu 88 și Argeș cu 74 de mașini noi listate.

60% din anunțurile din campanie au finanțare direct la dealerii parteneri Autovit.ro. Raportat la întreaga ofertă, prețurile încep de la 12.483 euro (TVA inclus) pentru un Mitsubishi Space Star 1.2, benzină, 12.959 euro (TVA inclus) pentru un Fiat 500 Mild Hybrid 1.0 sau de la 13.608 euro (TVA inclus) pentru un Opel Corsa 1.2 benzină. În total, sunt peste 30 de mărci de mașini incluse în campanie.

Mai bine de o treime (34%) din ofertă este reprezentată de mașini verzi, cu motorizări electrice (12%), hibrid (15%) sau hybrid plug-in (6%) și sunt eligibile pentru subvenționarea prin programul Rabla și Rabla Plus. În această categorie, prețurile pornesc de la puțin sub 14.000 de euro pentru Microlino electric sau Suzuki Ignis hibrid, aproximativ 16.000 de euro pentru Dacia Spring, 20.000 de euro pentru Ford Puma, Mazda 2 sau Renault Clio hibrid.  Pentru mașinile electrice, dealerii parteneri Autovit.ro pot oferi beneficii suplimentare, cum ar fi “plinuri” de baterie sau montarea de stații de încărcare la domiciliu.

Conform datelor Autovit.ro privind tranzacțiile raportate, în primele trei luni ale acestui an s-au cumpărat peste o treime din mașinile listate pe platformă (noi și second-hand). 40% dintre aceste achiziții au fost autoturisme din categoria de preț cuprinsă între 10.000 și 25.000 de euro.

Campania dedicată mașinilor noi, de pe platforma Autovit.ro, se desfășoară în perioada 15 aprilie-15 iunie 2024.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este cea mai  mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de  mașini noi și second-hand, cu peste 3 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.

Aparținând OLX Group și cu o experiență de 24 de ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto second-hand.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Uncategorized4 ore inainte

Asociația Credu dezvăluie noile tendințe în sănătate și longevitate în România

Studiul Alegeri Sănătoase și Îmbătrânire Activă: O Analiză În Profunzime desfășurată în perioada Noiembrie 2023 – Aprilie 2024, cu Participarea...

Uncategorized9 ore inainte

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Uncategorized10 ore inainte

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Uncategorized10 ore inainte

Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri 22 aprilie 2024, București, România

Țigaretele și bunurile contrafăcute se numără printre cele mai traficate produse la frontierele țării. Contrabanda şi comercializarea produselor contrafăcute sunt...

Uncategorized11 ore inainte

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon. Noii...

Afaceri22 de ore inainte

Profesioniștii în Vospire de Acoperișuri: Experiență și Încredere la Dachdecker und Spengler

Dachdecker und Spengler Când vine vorba de protejarea casei tale împotriva elementelor naturii și de menținerea confortului și siguranței familiei...

Afaceri22 de ore inainte

Dachdecker Service: Specialiștii în Vospire de Acoperișe

Într-o lume în care protecția și confortul casei tale sunt prioritare, alegerea unei companii de încredere pentru serviciile de vospire...

UncategorizedO zi inainte

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează...

Uncategorized2 zile inainte

TikTok sărbătorește Ziua Internațională a Cărții alături de comunitatea #BookTok din România

Cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții, TikTok lansează un efect AR disponibil în aplicație, care să aducă împreună iubitorii de...

Uncategorized2 zile inainte

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor: 7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să identifice atitudinile și comportamentele...

Cât costă o sesiune de psihoterapie în Cluj? Cât costă o sesiune de psihoterapie în Cluj?
Viața în Oradea3 zile inainte

Cât costă o sesiune de psihoterapie în Cluj?

În încercarea noastră de a înțelege mai bine aspectele legate de sănătatea mentală și importanța îngrijirii acesteia, este esențial să...

Ce tipuri de carton sunt utilizate în fabricarea ambalajelor? Ce tipuri de carton sunt utilizate în fabricarea ambalajelor?
Afaceri3 zile inainte

Ce tipuri de carton sunt utilizate în fabricarea ambalajelor?

Ambalajele din carton reprezintă o soluție versatilă și ecologică pentru împachetarea diverselor produse, fiind larg răspândite în multiple industrii, de...

Uncategorized3 zile inainte

Creativitate fără limite cu noua serie de monitoare AOC Graphic Pro U3

Noile modele dedicate creatorilor de conținut digital sunt certificate Calman Ready și beneficiază de tehnologie USB-C pentru flexibilitate sporită București,...

Uncategorized3 zile inainte

Creativitate fără limite cu noua serie de monitoare AOC Graphic Pro U3

Noile modele dedicate creatorilor de conținut digital sunt certificate Calman Ready și beneficiază de tehnologie USB-C pentru flexibilitate sporită București,...

Exclusiv3 zile inainte

Sistemele de stingere a incendiilor – de ce sunt esențiale în clădirile mari?

Administrezi o clădire generoasă ca suprafață, fie că se întinde ea pe un teren mare ca dimensiuni ori are un...

Exclusiv6 zile inainte

Consilierii de integritate din unitati nu sunt mai degraba un fel de „nulitati recompensate”? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Știrile Săptămânii