Exclusiv
Cum a fost jefuită moștenirea lui Silviu Prigoană ( UWS/fosta ROSAL) și de ce tăcerea autorităților este complice – Ziarul Incisiv de Prahova
Incisiv de Prahova dezvăluie o rețea complexă de corupție, cu implicații la nivel înalt în administrația prahoveană, centrala și în serviciile secrete.
Moștenirea lui Silviu Prigoană: O pradă pentru serviciile secrete?
Compania ROSAL, odată afacerea de succes a lui Silviu Prigoană, a fost vândută la un preț derizoriu șoferului său, Bogdan Niculescu, apropiat al lui Florian Coldea. Această tranzacție ascunde un joc periculos între două facțiuni ale SRI, ambele doritoare de a pune mâna pe o afacere profitabilă.
Corupție la nivel înalt: Politicieni, magistrați și ofițeri de poliție implicați
În această luptă pentru ROSAL, au fost implicați ofițeri de poliție corupți (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc, magistrați influenți și chiar un senator USR. Un procuror din Parchetul General, sprijinit de aripa lui Coldea, un senator USR și un jurnalist cu un trecut tumultuos (aici), (aici), etc, au orchestrat o campanie de denigrare împotriva unor oameni de afaceri, încercând să manipuleze justiția în favoarea propriilor interese dolosive.
Mafia deșeurilor: Investigație Incisiv de Prahova (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc
Începând cu 29 noiembrie 2024, Incisiv de Prahova a demarat publicare aunor articole ce fac parte dintr-un serial al unei investigatii de cca 2 ani de zile care vor dezvălui amănunte șocante despre o amplă rețea de corupție în afacerile cu deșeuri din Prahova.
Procurorul Aurelian Mihăilă: Un nume legat de mafia italiană și rusă
Procurorul Aurelian Mihăilă, trimis în judecată de DNA cu nouă ani în urmă, are legături suspecte cu reprezentanti ai mafiei italiene și rusești, precum și un istoric de consum de droguri. Întâlnirile sale cu senatorul Aurelian Oprinoiu au fost monitorizate de serviciile secrete.
Amenințare la adresa securității naționale: Presiuni asupra justiției
Întâlnirile dintre senatorul Oprinoiu și procurorul Mihăilă, monitorizate de serviciile secrete, au reprezentat un atac la siguranța națională. Senatorul a încercat să preia controlul asupra afacerilor cu deșeuri din Prahova, iar procurorul a fost implicat în anchete și „specializări” suspecte, prin intermediul unui ONG USR.
Furt din banii publici: Strategia UWS/fosta ROSAL
Tentativa de obținere a unor declarații false:
Presiuni au fost exercitate asupra martorilor pentru a obține declarații false referitoare la firma WOMA, într-o tentativă evidentă de ascundere a unor interese obscure.
Un ”Rege al gunoaielor” în umbra:
Colonelul SRI Ciobanu Danut, actual director la UWS (fosta Rosal), a încercat să își extindă influența chiar și în domeniul medical, intervenind în achizițiile deșeurilor medicale ale spitalelor din Prahova si in altfel de achzitii: studiul de caz ce va fi devoalat, cu documete, in viitoarele editii ale investigatiei: Spitalul Județean de Urgență Dr. Constantin Andreoiu Ploiești, etc.
Strategia de intimidare a grupării Coldea:
O adresă transmisă către ADI Deșeuri Prahova, la data de 25 noiembrie 2024, solicită răspunsul instituției legat de o prelungire ilegală a contractului de salubritate, bazându-se pe inexistența bunurilor de retur.
Povestea pe scurt: O schemă de fraudare a cetățenilor
În data de 14.02.2024, în urma Ședinței Adunării Generale a Asociaților implicați din zonele 2 Băldăcești și 6 – Valea Doftanei, a fost aprobată ajustarea/modificarea tarifelor operatorului United Waste Solutions SRL (Hotărârea nr. 3/14.02.2024), în sensul majorării de la 20,29 RON/persoană la 28,72 RON/persoană. Nota de fundamentare a noului tarif prevedea obligația operatorului de a face investiții: achiziția de autogunoiere 16 mc – 12 bucăți, achiziția de pubele pentru populație – 71.924 bucăți, pubele de 240 litri – 600 bucăți, container 1,1 mc – 350 bucăți. Această obligație nefiind respectată, nu înțelegem de ce ați permis operatorului practicarea noului tarif majorat și nu ați pus în aplicare prevederile art. 38.1 din contract privind rezilierea contractului din culpa Delegatului (SC United Waste Solutions SRL). Cetățenii din localitățile aflate în zona deservită de operator au fost puși în situația de a plăti un tarif majorat, în mod nejustificat. În plus, și calitatea serviciilor prestate lasă de dorit.
Operatorul SC United Waste Solutions SRL (fosta Rosal) avea obligația achiziționării a 65 de mașini de colectare.
NU AU DECÂT UNA SINGURĂ.
FURT GENERALIZAT PE BANII PUBLICI!
Aceste mașini sunt considerate bunuri de retur și, conform contractului, „toate bunurile de retur revin de drept delegatarului (ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA”)”. Din ultimele informații aflate si documentate in urma unor investigații complexe denota că aceste mașini nu există.
Practic, operatorul a fundamentat și încasat tariful de salubritate în baza unor investiții nerealizate, înșelând cetățenii prahoveni și diminuând în mod direct patrimoniul ADI prin imposibilitatea predării bunurilor de retur.
Lăsând la o parte faptul că această situație a fost „sesizată abia acum”, se impune, de urgență, rezilierea contractului și demararea procedurilor legale de recuperare a banilor plătiți în mod nejustificat de cetățeni și a prejudiciului suferit de Asociație (implicit și de orașele și comunele asociate) prin nepreluarea celor 65 de mașini de colectare.
Între ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA” și operatorul SC United Waste Solutions SRL (fosta Rosal) a fost aprobat un angajament de plată la data de 25.10.2023, privind plata redevenței datorate conform contractului de către operator.
La data de 17.10.2024, angajamentul a fost anulat, constatându-se încălcarea obligațiilor de plată.
Acest lucru trebuia să atragă rezilierea de drept a contractului și, eventual, demararea procedurilor pentru recuperarea întregului prejudiciu.
Ilegalitati cat „casa”
Operatorul SC United Waste Solutions SRL indică pe facturile către cetățeni ca beneficiari ai plății pentru serviciile prestate o societate – Toyo Motor Center SRL – care nu are contract cu ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA”. Acest lucru, pe lângă faptul că creează confuzie în rândul cetățenilor, reprezintă o altă încălcare gravă a prevederilor contractului de concesiune, ce are ca sancțiune imediată rezilierea contractului (încălcarea art. 25).
Inselaciune pe bani publici, autoritatile sunt in „adormire”
Toate aceste lucruri demonstrează înșelarea directă a cetățenilor – și nu numai – prin practicarea unor tarife nejustificate, obligațiile din fișele de fundamentare nefiind niciodată respectate. Mai mult, din punct de vedere patrimonial, ADI Parteneriatul Pentru Managementul Deșeurilor „PRAHOVA” este pagubită în mod direct atât prin lipsa bunurilor de retur ce ar urma să intre în patrimoniul său, cât și prin lipsa resurselor financiare – prin neplata la timp a redevenței datorate – necesare îmbunătățirii activității de salubritate la nivelul județului Prahova.
Pe baza informațiilor din sutele de documente intrate in posesia redactiei Ziarului de Investigatii Incisiv de Prahova rezulta in mod indubitabil aspectele de nelegalitate imputate WSO/UWS (fostă ROSAL) care se concentrează în principal pe următoarele:
- Tarif majorat nejustificat:
- WSO/UWS a majorat tariful de salubritate fără a respecta obligațiile contractuale de a efectua investițiile prevăzute (achiziționarea de autogunoiere, pubele, containere). Aceasta reprezintă o înșelăciune directă a cetățenilor și o diminuare a patrimoniului ADI.
- Bunuri de retur inexistente:
- Conform contractului, WSO/UWS ar fi trebuit să predea un număr semnificativ de mașini de colectare (bunuri de retur) către ADI. Investigațiile indică lipsa acestor mașini, sugerând un furt generalizat pe banii publici.
- Nerespectarea obligațiilor de plată:
- WSO/UWS a încălcat obligațiile contractuale de plată a redevenței datorate către ADI, fapt care ar fi trebuit să conducă la rezilierea contractului.
- Beneficiar fals pe facturi:
- Facturile emise către cetățeni indicau ca beneficiar o societate (Toyo Motor Center SRL) care nu are contract cu ADI, ceea ce reprezintă o încălcare gravă a prevederilor contractuale și poate constitui înșelăciune.
- Concluzie: O rețea complexă de corupție care necesită o anchetă amplă și transparentăToate aceste nereguli indică o rețea de corupție extinsă, care necesită o investigație aprofundată și transparentă din partea autorităților. Tăcerea instituțiilor competente este, în sine, o dovadă a complicității în această schemă complexă de fraudare a cetățenilor și a statului.
Aceste nereguli, conform rapoartelor intrate in posesia noastra, inclusiv ale serviciilor secrete, ar trebui să conducă la rezilierea contractului și la inițierea de proceduri legale pentru recuperarea prejudiciului suferit de ADI și cetățeni. Este important de menționat că aceste sunt acuzațiile imputate WSO/UWS, confirmate de mai multe structuri de specialitate necesita investigații suplimentare și decizii judiciare impotriva celor care acopera acest furt generalizat din bani publici, mai ales a autoritatilor care au permis intrarea in licitatie a WSO/UWS in mod absolut ilegal „intoand” o corputie generalizata in randul autoritatilor „penetrate” de Statul Paralel din care face parte aceasta Grupare de criminalitete economico financiar organizata.
O rețea întunecată de corupție în Prahova
Cazurile de corupție din Prahova, prezentate de Incisiv de Prahova, dezvăluie o rețea complexă ce implică personaje influente din SRI, sistemul judiciar, și sfera politică. Unele aspecte ale acestei rețele rămân neclare, necesitând o analiză mai aprofundată.
Serviciul Român de Informații (SRI): O reformă incompletă sau o rețea subterană?
Știm că SRI a trecut printr-un proces de reformă, dar persistă întrebări cu privire la acțiunile unor foști ofițeri SRI, precum colonelul Ciobanu Danut și colonelul Croitoru Claudiu, actuali angajați la UWS (fostă ROSAL).
De ce Serviciul E (Protecția Internă) nu ia măsuri împotriva evidentelor? Lipsa de reacție ridică suspiciuni despre o posibilă incompletitudine a reformei, existența unor rețele subterane de corupție sau lipsa de voință politică în combaterea acestora.
Jurnalismul compromis: O luptă pentru moștenirea lui Silviu Prigoană
În umbra acestui caz se conturează o luptă pentru preluarea controlului asupra moștenirii lui Silviu Prigoană (fosta ROSAL). Interesul unor jurnaliști de a ocupa locul pseudo – jurnalist narcoman, santajist si spagar Cătălin Stavri, după inculparea acestuia, ridică semne de întrebare. Ce motive ascund aceste acțiuni? Care este legătura cu anumite ONG-uri?
ONG-uri și interese ascunse: Conexiuni neclare
Implicarea unor ONG-uri în această situație ridică suspiciuni. Care este rolul acestor ONG-uri in presa? Sunt ele doar o fațadă pentru interese ascunse? Care este legătura cu echipa Petrolul Ploiești sau chiar cu toaletele publice? Aceste conexiuni nebuloase necesită clarificări urgente.
Concluzii: Necesitatea unei investigații independente și transparente
Nelămuririle prezentate mai sus necesită o investigatie profundă, independentă și transparentă, care să dezvăluie conexiunile existente și să stabilească responsabilitățile. Publicul, prin informațiile pe care le poate furniza, poate contribui la clarificarea acestei situații complicate.
Vom reveni cu detalii, documente si inregistrari audio demolatoare. (Cristina T.).
Exclusiv
Inteligența Artificială în Justiție: O Necesitate, Nu O Opțiune
Într-o eră a digitalizării și a rapidității informației, sistemele juridice din întreaga lume se confruntă cu provocări tot mai mari. Supraîncărcarea instanțelor, complexitatea proceselor legale și necesitatea unei eficiențe sporite în gestionarea dosarelor sunt doar câteva dintre problemele cu care se confruntă profesioniștii din domeniul dreptului. În acest context, integrarea inteligenței artificiale (AI) în justiție nu mai reprezintă o opțiune, ci o necesitate pentru a sprijini sistemul legal în fața acestor provocări.
Provocările sistemului de justiție în era digitală
Justiția, ca instituție fundamentală a statului, se află într-un punct de cotitură. Sistemele legale sunt adesea suprasolicitate de volumul mare de cazuri care trebuie soluționate, iar timpul alocat fiecărei spețe este insuficient. Conform referatului, instituțiile internaționale, inclusiv Organizația Națiunilor Unite și Uniunea Europeană, au subliniat importanța reglementării utilizării inteligenței artificiale pentru a optimiza procesele administrative și decizionale. Este clar că există o nevoie imperioasă de digitalizare, iar AI poate deveni soluția pentru creșterea eficienței și transparenței în justiție.
Inteligența Artificială: Beneficii fundamentale pentru justiție
VerdictLine, un exemplu de aplicație AI în domeniul juridic, reprezintă un pas semnificativ în transformarea modului în care profesioniștii din domeniu analizează cazurile. Această platformă inteligentă permite avocaților, judecătorilor și altor profesioniști din domeniul juridic să economisească timp prețios și să ia decizii mai informate, prin acces rapid la baze de date juridice și jurisprudențiale actualizate constant.
Printre beneficiile majore ale AI în justiție se numără:
- Creșterea eficienței – AI poate analiza mii de spețe într-un timp foarte scurt, oferind profesioniștilor soluții bazate pe un volum enorm de informații. Acesta reduce semnificativ timpul de cercetare și pregătire a cazurilor, permițând decizii mai rapide.
- Reducerea erorilor umane – Tehnologia AI poate ajuta la identificarea erorilor din deciziile anterioare sau din analiza unor dovezi, oferind o verificare suplimentară care contribuie la corectitudinea soluțiilor.
- Optimizarea procesului de formare continuă – În sistemele tradiționale de învățământ juridic, studenții și avocații au acces la un număr limitat de cazuri. VerdictLine utilizează AI pentru a organiza și prezenta cazuri relevante, iar studenții pot învăța prin comparații și analize realizate automat.
- Accesibilitate sporită – AI poate face justiția mai accesibilă, oferind posibilitatea unui acces rapid și direct la informațiile necesare. Utilizatorii pot interoga rapid baza de date pentru a găsi informațiile relevante pentru orice tip de speță.
AI ca partener în crearea unei noi paradigme juridice
Integrarea AI în justiție trebuie să se facă într-un cadru responsabil, unde tehnologia nu înlocuiește factorul uman, ci îl sprijină. Conform referatului, sistemul judiciar trebuie să adopte o abordare holistică, în care să se pună în valoare atât analiza tehnică a datelor, cât și interpretarea umană a acestora. Inteligența artificială, cu capacitățile sale de învățare și adaptare, poate ajuta judecătorii și avocații să înțeleagă contextul unei cauze în mod mult mai detaliat decât un sistem clasic.
VerdictLine, de exemplu, folosește tehnici avansate de învățare automată și logica fuzzy pentru a analiza cazurile într-o manieră mai complexă și mai nuanțată. Acesta nu doar că identifică soluții similare, dar poate sugera și soluții posibile care respectă principiile dreptului, iar utilizatorii pot evalua aceste soluții într-un cadru juridic mai larg.
Pași pentru implementarea AI în justiție
În ciuda beneficiilor evidente, integrarea AI în justiție presupune o serie de provocări. Referatul subliniază necesitatea de a dezvolta algoritmi specifici care să răspundă particularităților dreptului și să nu impună decizii automatizate în locul judecătorilor. De asemenea, trebuie asigurată o colaborare interdisciplinară între experți în drept, IT, matematică și inteligență artificială, pentru a construi sisteme robuste și adaptabile.
Implementarea unei soluții AI nu trebuie să fie precipitată. În schimb, trebuie făcută într-un mod care să permită învățarea treptată a sistemului și evaluarea continuă a performanței acestuia în condiții reale. În acest sens, VerdictLine își propune să colaboreze cu profesioniștii din domeniul dreptului pentru a ajusta platforma în mod continuu și a o adapta cerințelor specifice fiecărei instanțe sau jurisdicții.
Concluzie: Inteligența Artificială în Justiție – Un Pas Necesitar
În concluzie, integrarea AI în justiție nu mai poate fi considerată doar o opțiune tehnologică, ci o necesitate. Într-o lume în care procesele legale devin tot mai complexe și volumul de informație crește exponențial, sistemele AI, precum VerdictLine, oferă soluții rapide, precise și personalizate, care susțin profesioniștii în domeniul dreptului. Cu o abordare responsabilă și o colaborare interdisciplinară, inteligența artificială poate deveni partenerul esențial în administrarea justiției, contribuind astfel la îmbunătățirea eficienței și transparenței acestui sector vital.
Descoperă platforma la www.verdictline.com și înregistrează-te pentru acces complet la https://app.verdictline.com/login
Exclusiv
Cele mai bune anvelope de iarna in 2024 – Buget vs. Premium – Ce alegem?
Exclusiv
„Nu mai e necesară inteligența pentru a deveni polițist – Ziarul Incisiv de Prahova
Ploieștiul își îmbunătățește mediul: Rezultatele acțiunii din Mihai Bravu și Dorobanțu
Inițiative ale Primăriei pentru un oraș mai curat
Primarul Mihai Polițeanu anunță progresele realizate în zonele rezidențiale Mihai Bravu și Dorobanțu, evidențiind importanța acestei acțiuni în protejarea mediului urban.
Acțiunea desfășurată pe 20 noiembrie 2024
În data de 20 noiembrie 2024, Serviciul Protecția Mediului din cadrul Poliției Locale Ploiești a efectuat o amplă operațiune pentru a aborda problemele legate de depozitarea ilegală a deșeurilor și a asigura respectarea normelor de curățenie în oraș.
Rezultatele acțiunii: sancțiuni aplicate
Ca rezultat al intervenției, au fost emise 16 sancțiuni contravenționale, totalizând 15.500 lei, pentru încălcări precum abandonarea deșeurilor și lipsa contractelor de salubritate.
Problemele identificate pe teren
În timpul acțiunii, au fost găsiți 10 câini fără stăpân pe strada Mircea cel Bătrân, care urmează să fie capturați, și au fost identificate 8 autoturisme abandonate pe domeniul public, ce necesită măsuri conform legislației.
Responsabilizarea comunității
Primăria Ploiești încurajează cetățenii să continue să raporteze neregulile observate și să contribuie activ la curățenia orașului, reafirmându-și angajamentul față de mediu.
Îmbunătățiri în conducerea Poliției Locale
Revenirea lui Adrian Vaida la conducerea Poliției Locale a adus un suflu nou instituției, caracterizată printr-o mai bună organizare și transparență, în ciuda provocărilor generate de vechea conducere.
Concluzie: Spre un Ploiești mai civilizat
Aceste inițiative evidențiază angajamentul autorităților de a transforma Ploieștiul într-un oraș mai curat și mai bine organizat, invitând comunitatea să participe activ la aceste eforturi.
-
Viața în Oradeaacum 5 zile
AutoPower – Soluția ta completă pentru piese auto de calitate
-
Uncategorizedacum 4 zile
Hrană uscată pentru câini – O dietă echilibrată pentru prietenul tău patruped
-
Uncategorizedacum 5 zile
Piese auto Ford – Soluții de calitate pentru reparații eficiente
-
Uncategorizedacum 5 zile
Seat piese auto – Soluții inteligente pentru reparații eficiente
-
Uncategorizedacum 5 zile
Apartament de vânzare Militari – O soluție practică pentru viața urbană