Connect with us

Administrație locală

TikTok stabilește noi standarde de securitate și sustenabilitate prin Proiectul Clover în valoare de 12 miliarde de Euro

Publicat

pe

București, 5 decembrie 2023 –  Peste 150 de milioane de oameni din Europa vin în fiecare lună pe TikTok ca să își exprime creativitatea, să învețe lucruri noi, să își promoveze și să își dezvolte afacerea sau, pur și simplu, să se bucure de conținutul distractiv de pe platformă. Acest număr înseamnă o responsabilitate foarte mare pentru TikTok, iar platforma lucrează constant pentru ca oamenii de pe TikTok să aibă încredere că datele lor se află în siguranță.

Investiția în Proiectul Clover

TikTok a anunțat recent că va investi peste 12 miliarde de Euro în următorii zece ani pentru a susține Proiectul Clover în Europa, programul TikTok de securitate lider în industrie care își propune să ofere protecție și securitate de top pentru datele utilizatorilor europeni*.

Vestea acestei investiții vine în urma finalizării primului pas în operarea centrului de date TikTok din regiunea Hamar din Norvergia. Prima dintre cele trei clădiri distincte ale centrului a fost predată săptămâna trecută, iar fiecare dintre aceste clădiri va stoca datele utilizatorilor TikTok din Europa.

TikTok va începe instalarea și testarea serverelor în prima clădire, cu scopul de a iniția migrarea datelor utilizatorilor până vara viitoare. Celelalte două clădiri ale centrului din Hamar urmează să fie predate în cea de-a doua jumătate a anului viitor, procesul de migrare a datelor utilizatorilor începând la finalul lui 2024. Odată cu finalizarea procesului, acesta va fi cel mai mare centru de date din Europa.

Investiția de 12 miliarde de Euro urmărește:

  • operațiunile centrului de date din Norvegia și ale celorlalte două centre de date din Irlanda ale TikTok, care vor găzdui împreună datele utilizatorilor europeni; unul dintre cele două centre de date din Irlanda este deja operațional și a început procesul de stocare a datelor utilizatorilor mai devreme în acest an;
  • munca alături de NCC Group, o companie independentă de securitate terță care oferă supraveghere externă asupra abordării platformei, inclusiv prin auditarea și verificarea controalelor și protecțiilor privind datele, monitorizarea fluxurilor de date și raportarea oricăror incidente;
  • implementarea celor mai recente tehnologii de protecție a confidențialității pentru a consolida și mai mult procesele TikTok deja complexe de protejare a datelor utilizatorilor.

Alinierea la angajamentele climatice

Centrul de date din Norvegia urmărește atât noile standarde pe care le TikTok le setează în ceea ce privește securitatea datelor, cât și angajamentul companiei privind neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon până în anul 2030.

Reducerea emisiilor și operarea folosind 100% energie regenerabilă se numără printre angajamentele cheie privind acest obiectiv. Odată finalizat, centrul de date din Norvegia va deveni cel mai mare centru de co-locare din Europa care va funcționa 100% pe baza energiei regenerabile și cel mai eficient centru de date al TikTok, cu un PUE sub 1.2 (eficiența utilizării energiei) și va oferi totodată un potențial enorm privind reciclarea căldurii.

Cea mai mare parte a energiei generate va fi transformată în căldură de temperatură joasă (25℃), ceea ce va permite utilizarea eficientă a energiei de două ori. Furnizorul terț, Green Mountain, se implică activ în multiple industrii și instituții de cercetare pentru a identifica potențiale proiecte și inițiative care să beneficieze de reutilizarea căldurii.

La nivelul țării, Norvegia a stabilit deja un standard înalt în ceea ce privește sustenabilitatea. La rândul său, centrul din Hamar setează de asemenea noi standarde privind gestionarea operațiunilor viitoarelor centre de date pentru a atinge obiectivul TikTok de neutralitate a emisiilor de carbon.

Angajamentul TikTok pentru comunitatea din Europa

Cu o bază de utilizatori în creștere și peste 5.000 de angajați în regiune, Europa este extrem de importantă pentru TikTok. Investițiile pe termen lung în tehnologii avansate, parteneriate relevante pentru industrie și, nu în ultimul rând, în susținerea comunității, vor continua ca parte a procesului continuu de a proteja siguranța utilizatorilor TikTok și a datelor acestora.

Pentru mai multe informații despre Proiectul Clover, vizitați noul microsite TikTok pentru Securitatea Datelor Europene.

*Se referă la datele utilizatorilor din UK și SEE.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

Pentru mai multe informații:

Piotr Żaczko

Communication Manager TikTok

Poland & CE markets

piotr.zaczko@bytedance.com 

Simona Năstase

MSL The Practice

TikTok Press Office in Romania

simona.nastase@thepractice.ro

tel. +40 752 751 250

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

O nouă paradigmă în negocierile consumatori-bănci: Inițiativa de rezolvare amiabilă vine din partea băncilor

Publicat

pe

12 decembrie, București. În acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înregistrat peste 400 de cazuri (o creștere de aproape 200% față de anul 2022), în care băncile au inițiat procesul de negociere cu consumatorii. Astfel, în mai mult de jumătate din toate negocierile purtate în acest an în cadrul CSALB (730 de dosare s-au format în 2023, cel mai mare număr anual începând din 2016), soluționarea amiabilă a fost inițiată de bănci care au invitat consumatorii la conciliere.

Acest lucru s-a întâmplat după ce unele bănci și-au analizat portofoliile de clienți, iar acolo unde au sesizat întârzieri la plata ratelor, litigii în instanță sau alte probleme pe care nu le-au putut rezolva direct, și-au îndrumat propriii clienți să completeze o cerere de negociere pe site-ul www.csalb.ro. Avantajul inițiativei pe care o au băncile de rezolvare amiabilă a problemelor cu consumatorii sunt scurtarea timpului în care părțile ajung la un compromis (în unele cazuri dosarele se rezolvă în câteva zile) și deschiderea mult mai mare a instituțiilor de credit către o soluție favorabilă pentru consumator.

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în cadrul  CSALB: „În al 8-lea an de activitate operațională a CSALB observăm un <next level> în activitatea de conciliere: trei bănci, dintre care pentru una a devenit o practică frecventă, își sfătuiesc clienții să apeleze la conciliere. Deși completarea cererii de intrare în negociere rămâne o vocație a consumatorului, faptul că instituția de credit face primul pas și îi recomandă rezolvarea amiabilă dovedește responsabilitate socială și deschidere spre problemele consumatorilor din partea acestor instituții de credit.

Este obiectivul pe care l-am avut chiar de la începutul activității Centrului, acela ca băncile, din proprie inițiativă, să își îndrume clienții nemulțumiți sau care întâmpină dificultăți în respectarea contractelor, către soluționarea alternativă, în afara instanțelor de judecată, în situațiile în care nu pot ajunge la soluționarea bilaterală a diferendelor.

Din moment ce banca își invită consumatorul la conciliere își arată și disponibilitatea de a găsi o soluție favorabilă la problema acestuia, iar timpul negocierii scade foarte mult. Dovadă stă numărul negocierilor încheiate cu împăcarea părților. Dacă în 2022 au fost 571 de situații în care băncile și consumatorii s-au împăcat, anul acesta vom ajunge la peste 650 de cazuri în care negocierile se încheie cu o soluție propusă de conciliatori și acceptată de ambele părți.

Recomandăm cu tărie ca și restul băncilor să utilizeze această metodă, să își pregătească personalul din toate punctele de lucru pentru ca acesta să îndrume consumatorii spre soluționarea amiabilă, iar concilierea să devină o regulă a instituțiilor de credit, nu o excepție.“

Băncile, sesizate dacă depășesc termenul de răspuns la cererile consumatorilor

Pentru a scurta timpul de soluționare a cererilor transmise de consumatori către bancă, prin intermediul aplicației online care preia solicitările utilizatorilor de pe site-ul www.csalb.ro, au fost introduse alerte către bănci și consumatori. Astfel, dacă se depășește timpul maxim de 15 zile de la trimiterea cererii, iar banca/IFN-ul nu au răspuns dacă acceptă sau nu cererea de negociere, sistemul informatic trimite automat un mesaj de solicitare a unui răspuns, iar consumatorul este informat despre acest fapt.

Acolo unde s-a format deja un dosar de negociere (banca sau IFN-ul au acceptat cererea), dar s-au depășit 60 de zile de când a început negocierea, CSALB trimite alerte conciliatorilor pentru prioritizarea acelor dosare, chiar dacă termenul legal de soluționare este de 90 de zile.

Procesele soluționate amiabil între consumatori și bănci, o prioritate pentru magistrați

Săptămâna trecută, la sediul Ministerului de Justiție (n.n. foto, mai jos), s-a discutat despre identificarea unor măsuri necesar a  fi luate în așa fel încât soluționarea alternativă a litigiilor să devină prima opțiune pentru consumatori atunci când au un diferend cu un comerciant, având în vedere avantajele procedurilor de soluționare a conflictelor pe cale extrajudiciară în comparație cu cele contencioase, cu scopul implicit al degrevării instanțelor de judecată de o parte dintre cele aproximativ 12.000 de procese dintre consumatori și bănci.

Ciprian Tița, vicepreședinte Asociația Magistraților din România, președinte Tribunalul Specializat Argeș: Vestea bună este că CSALB se apropie în acest an de soluționarea a 300 de dosare aflate pe rolul instanțelor de judecată din toată țara, după ce în 2021 au rezolvat amiabil 67 de litigii, iar anul trecut numărul lor a fost de 145. Iată că, de la an la an, asistăm la o dublare a cazurilor în care băncile sau judecătorii propun soluționarea alternativă a litigiilor aflate în diferite stadii procesuale. Cel mai bine ar fi ca această recomandare pentru negocierea în cadrul CSALB să fie făcută la primului termen de judecată, însă, pe tot parcursul procesului judecătorul este în măsură să pună în discuţia părților soluţionarea amiabilă a litigiului, în acest sens fiind şi dispoziţiile art. 21 alin.(2)  din Codul de Procedură Civilă. Am observat că cea mai eficientă cale este comunicarea directă, în ședință, către părți și avocații acestora, însoțită de amânarea cauzei pentru a le da răgazul să apeleze la această alternativă. Este și în interesul judecătorului ca părțile să se înțeleagă și să stingă litigiul, dar este și o prevedere legală, imperativă pentru judecător, să recomande părților calea amiabilă. Soluțiile care se pot obține pe cale alternativă la instanță pot fi cu totul diferite de cele care se bazează pe interpretarea strictă a legii și au în vedere echitatea, dincolo de litera contractului. În plus, parcurgerea procedurii soluționării alternative nu închide părților posibilitatea de a apela la instanță atunci când negocierea eșuează. Nu angajează, practic, nici un risc pentru reclamant, care încearcă pe această cale să obțină o soluţie cu costuri de timp și financiare mult mai reduse. Nu de puține ori, instanțele sunt asaltate cu loturi de dosare care nu se fundamentează pe o analiză juridică consistentă sau pe o practică statornicită a instanței, ci pe un mit care se răspândește, cumva difuz și nedocumentat, cum că în instanță poți obține anumite soluţii. Conștientizarea pe care o poate aduce procedura de conciliere îi poate pune la adăpost pe beneficiari pentru a nu descoperi acest lucru lovindu-se de realitatea dură a costurilor unui proces pierdut.“

Foto din timpul întâlnirii de vineri, 8 decembrie, organizate de Ministerul Justiției la inițiativa Asociației Magistraților din România, prin vicepreședinții judecători Ciprian Tița și Cezar Filip, cu participarea inițiatorilor, a doi secretari de stat din Ministerul Justiției, a doi consilieri ai ministrului justiției, a președintelui Comisiei Juridice din Senatul României, a unor membri din forurile de conducere ale BNR, CSALB, BCR, Consiliul de Mediere, precum si a unor membri ai Baroului de avocați.

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

Publicat

pe

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești, județul Ilfov. Începând cu 8 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Situat pe strada Trifoiului nr. 64, Sat Dobroeşti, Comuna Dobroeşti, Județ Ilfov, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 22:00, iar duminica între 8:00 – 21:00. Oferă 83 de locuri de parcare, din care trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii. Magazinul dispune și de o măcelărie, iar suprafața interioară de vânzare este de 926.92mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 361 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

Contact presă

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, presa@penny.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero

Publicat

pe

Acer și-a anunțat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon pentru linia de laptopuri Aspire Vero, începând cu noul Aspire Vero 16 (AV16-51P). În conformitate cu standardele internaționale pentru calcularea amprentei de carbon și a neutralității climatice, în fiecare etapă a ciclului de viață al dispozitivului  se iau măsuri pentru a minimiza amprenta de carbon , iar apoi, vor fi aplicate credite de carbon de înaltă calitate pentru a atinge neutralitatea climatică.

„Pentru a contribui la abordarea provocărilor din ce în ce mai mari reprezentate de schimbările climatice, pe partea de produse, Acer propune o „tehnologie conștientă” proiectată și realizată cu gândul la viitor”, a declarat Jerry Kao, COO, Acer Inc. „Pe partea corporativă, Acer s-a alăturat inițiativei RE100 și s-a angajat să obțină 100% energie electrică regenerabilă până în 2035. Ne-am angajat, de asemenea, să obținem emisii nete zero până în 2050.”

Încă de la debutul seriei, laptopurile Aspire Vero au fost proiectate în mod ecologic, cu scopul de a minimiza amprenta de carbon pe tot parcursul ciclului de viață. De la fabricare, la ambalare și până la reciclarea la sfârșitul ciclului de viață, fiecare proces a fost examinat și perfecționat continuu pentru a contribui la reducerea emisiilor. Cea mai recentă iterație a produsului, Aspire Vero 16 (AV16-51P), se bucură de îmbunătățiri pentru:

  • Culoare, material și finisaj: Șasiul este fabricat dintr-un amestec de peste 60% plastic reciclat (față de 30% la prima generație), iar suprafața sa nu conține compuși organici volatili, vopsea sau aditivi. Touchpad-ul folosește plastic provenit din oceanepe suprafață.
  • Componente: Dispune de cele mai recente procesoare Intel®Core Ultra, care sunt mai eficiente din punct de vedere energetic decât generațiile anterioare.
  • Ambalare: Se iau măsuri pentru areduce amprenta de carbon prin reciclarea deșeurilor generate în timpul producției și prin utilizarea de ambalaje 100% reciclabile. Proiectarea atentă permite ca cutia din hârtie 100% reciclată, certificată FSC, să fie ușor de refolosit.
  • Transportul maritim: Acer a încheiat un parteneriat cu furnizorii de servicii logistice pentru a reduce emisiile de gaze de eșapament ale containerelor maritime standard datorită biocombustibilului pe diferite rute.
  • Utilizare: Software-ul de gestionare a bateriei AcerSensese concentrează pe eficiența energetică cu patru moduri de performanță: Eco+, Eco, Balanced și Performance.
  • Reciclare și reparații: Pentru odezasamblare rapidă și ușoară în vederea reparării, modernizării sau reciclării, se utilizează șuruburi standard.

După punerea în aplicare a acestor eforturi de reducere a emisiilor, Acer va folosi creditele de carbon de înaltă calitate pentru a atinge neutralitatea climatică.

Mai multe detalii despre Acer Aspire Vero 16 vor fi împărtășite în ianuarie, la Las Vegas. Specificațiile exacte, prețurile și disponibilitatea pot varia în funcție de regiune. Pentru a afla mai multe despre disponibilitatea, specificațiile și prețurile produselor pe anumite piețe, vă rugăm să contactați cel mai apropiat birou Acer prin intermediul www.acer.com.

Despre Acer

Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii TIC din lume, fiind prezentă în peste 160 de țări. Pe măsură ce evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilului de viață, Acer se concentrează pe crearea unei lumi în care hardware-ul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi. Cei 7.700 de angajați ai Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și asistenței pentru produse și soluții care sparg barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.

© 2023 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și logo-ul Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxa de vânzare aplicabilă este în plus.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Uncategorized5 ore inainte

TikTok lansează funcția Add to Music App în România

Add To Music App duce mai departe puterea descoperirii muzicii pe TikTok și contribuie la consumul de muzică pe principalele...

Uncategorized5 ore inainte

De ce este mai bine să cumperi o unitate SSD sau NVMe în loc de una HDD

Cred că suntem cu toții de acord că unitățile HDD, care au fost odată forța dominantă, au pierdut bătălia cu...

EvenimentO zi inainte

NAVITEL R285 2K – Cameră de bord modernă echipată cu funcționalități avansate

În contextul unei piețe dinamice a tehnologiei auto, NAVITEL își reafirmă poziția de lider prin consolidarea ofertei de camere auto de...

UncategorizedO zi inainte

Funcția de urmărire a ochilor de la HONOR poate controla mișcarea mașinii VIDEO

Te invităm să descoperi cea mai recentă inovație HONOR și să experimentezi o nouă eră a condusului prin intermediul funcției de...

UncategorizedO zi inainte

Ce artisti ajung la Summer Well in 2024?

In perioada 9-11 august 2024 ne dam întalnire la a 13-a editie de Summer Well, care se va desfasura la...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung a prezentat gama de dispozitive îmbunătățite cu AI din 2024 în cadrul evenimentului “World of Samsung”

“World of Samsung” celebrează modul în care inteligența artificială permite noi experiențe de viață conectată prin intermediul seriei de produse...

Uncategorized2 zile inainte

Procesorul Nothing Phone (2a), proiectat împreună cu MediaTek

Nothing, compania de tehnologie cu sediul la Londra, a anunțat astăzi că Phone (2a) va avea un procesor personalizat Dimensity...

Eveniment3 zile inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

Uncategorized4 zile inainte

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz București,...

Uncategorized7 zile inainte

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!

 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul...

UncategorizedO săptămână inainte

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro

București, 15 februarie 2024 – Cele mai noi smartphone-uri din portofoliul brandului global de tehnologie OnePlus, modelele OnePlus 12 și OnePlus...

UncategorizedO săptămână inainte

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa

București, 14 februarie 2024 – Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional...

EvenimentO săptămână inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

UncategorizedO săptămână inainte

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota...

UncategorizedO săptămână inainte

PC Garage anunță campania de Valentine’s Day “Vrei sa fiu a ta de gaming?”

București, România – 14 februarie 2024 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Zyxel – noi standarde de viteză și tendințele cheie pe zona de networking pentru 2024

Kevin Drinkall, Director – Marketing și Strategie GTM, EMEA la Zyxel Networks, ne dezvăluie tendințele majore în tehnologia de rețea...

Știrile Săptămânii