Connect with us

Uncategorized

Fuckup Nights Bucharest, ediția XIX-a: Mihai Panfil – fondator Origo Coffee, Gina Matei – Leadership Coach și cofondator al Performant Company, Gabriel Diaconu – Medic Psihiatru și Matei Stănculescu – Psihoterapeut și cofondator al Centrului Eka, ne dezvăluie o nouă perspectivă asupra eșecului

Publicat

pe

Medicul psihiatru Gabriel Diaconu: „Eșecul ar trebui să-i ajute pe oameni să devină, nu să decadă. Fără să greșesc, fără să mă prăbușesc uneori, astăzi nu eram aici”

 

București, 15 noiembrie 2023: Mihai Panfil – fondator Origo Coffee, Gina Matei – Leadership Coach și cofondator al Performant Company, Gabriel Diaconu – Medic Psihiatru și Matei Stănculescu – Psihoterapeut și cofondator al Centrului Eka, împărtășesc obstacolele și eșecurile profesionale care le-au remodelat definiția succesului, la cea de-a XIX-a ediție Fuckup Nights Bucharest (FUN).

Evenimentul va avea loc la Stup luni, 20 noiembrie, începând cu ora 18:30. Participarea este gratuită și se poate face prin înscriere pe platforma Stup, în limita locurilor disponibile.

Într-o lume în care succesul pare singura monedă de schimb, Fuckup Nights Bucharest explorează fațeta mai puțin strălucitoare, dar esențială a progresului: eșecul.

FUN XIX invită patru oameni de succes, care îmbrățișează eșecul ca pe o oportunitate de creștere și dezvoltare. Mihai Panfil, Gina Matei, Gabriel Diaconu și Matei Stănculescu vor vorbi deschis despre cum au transformat impasul într-un avantaj, redefinind astfel eșecul ca un element fundamental în călătoria profesională. Fiecare discuție se va încheia cu o sesiune interactivă, oferind posibilitatea celor prezenți să intre într-un dialog deschis cu vorbitorii despre lecțiile eșecului.

Moderatoarea evenimentului este jurnalista de radio și televiziune Julia Nagy.

Mihai Panfil este fondatorul Origo, un brand care a revoluționat cultura cafelei în România. Pasionat de ospitalitate, Mihai a început să-și construiască cariera în industrie cu aproape două decenii în urmă. După ani de acumulare a cunoștințelor și experienței, a decis să-și îndrepte atenția către universul cafelei de specialitate, lansând Origo în 2013.

Datorită viziunii sale proaspete și a dorinței de inovație, Origo nu s-a limitat la a fi doar un spațiu unde se servește cafea de excepție, ci a crescut într-un brand distinct pe piața românească, cunoscut pentru calitatea produselor și a serviciilor sale. Mihai a transformat Origo într-un hub al cafelei, oferind formare completă pentru barista, servicii de consultanță în domeniu și organizare de evenimente tematice, însumând o experiență de 360 de grade în jurul cafelei.

Mihai vede greșelile nu ca pe niște obstacole, ci ca pe niște oportunități de a învăța și de a avansa. „Mi-e mai teamă de stagnare decât de eșec”, spune el, subliniind că acțiunea și încrederea în posibilități sunt esențiale pentru creșterea oricărui business.

Gina Matei este Leadership Coach și cofondator al Performant Company. Cu o carieră solidă în managementul bancar, Gina promovează o cultură a eticii, colaborării și inovației, cu o pasiune deosebită pentru educație și dezvoltare continuă. Cu o abordare holistică, își echilibrează cariera cu viața de familie, oferind un exemplu de succes și echilibru.

Privind eșecul ca pe o etapă vitală a învățării, Gina îl consideră un catalizator pentru creștere. „Eșecul m-a învățat mai mult decât orice succes. Este acel mentor sever dar necesar, care scoate la suprafață și fortifică abilitățile noastre latente, transformând obstacolele în oportunități de creștere”, afirmă Gina Matei.

Gabriel Diaconu este medic psihiatru cu o carieră impresionantă în psiho-traumatologie și suicidologie. Conduce de aproape un deceniu o clinică privată de psihiatrie, consolidându-și reputația atât în România, cât și pe plan internațional.

În ciuda carierei sale de succes, Gabriel adoptă o perspectivă umilă asupra eșecurilor, văzându-le ca pe lecții fundamentale de viață. „Eșecul ar trebui să-i ajute pe oameni să devină, nu să decadă. Fără să greșesc, fără să mă prăbușesc uneori, astăzi nu eram aici. Cu bune și cu rele”, spune Gabriel Diaconu.

Matei Stănculescu este psihoterapeut și coach de top, specializat în antrenarea mentală și creșterea performanței. Cofondator al Eka – Centrul Stării de bine, Matei a adus o perspectivă unică asupra dezvoltării personale, îmbinând cunoștințele în psihoterapie cu experiența în industrii creative.

Matei abordează eșecul ca pe un aspect normal și sănătos al oricărui parcurs de succes. „Eșecul nu este o piedică, ci un semnal că trebuie să ajustăm, să învățăm, să perseverăm. Așa cum un mare campion precum Djokovic a înfruntat înfrângeri, așa și noi trebuie să vedem fiecare eșec ca pe un pas spre victorie”, declară Matei Stănculescu.

Fuckup Nights Bucharest face parte din seria de evenimente care au loc la nivel global, în 215 de orașe din 62 de țări din întreaga lume. Evenimentele schimbă paradigma cu privire la eșecul profesional și se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților.

Câteva dintre edițiile anterioare Fuckup Nights Bucharest sunt surprinse aici: Vol IVol IIVol IIIVol VIVol X.

Eveniment realizat în colaborare cu Stup.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN CourierRadio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Fonduri Structurale, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, Cooperativa FruFru, IQAds, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHubROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy, Urban Monkey și Sabina Cornovac Online.

Detalii despre eveniment sunt disponibile pe Facebook.

Despre DiFine PR

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest). Portofoliul actual al clienților agenției include compania de consultanță în afaceri NN, Black Sea Fund, GapMinder VC,Techcelerator, Seedblink, Growceanu, Goldring, Restart Energy, Tema Energy, Romcab, Alexandrion Group, Cognite, Bitcoin Romania, Tradesilvania, Undelucram.ro, ClujHub, bpv Grigorescu Ștefănică, și peste 100 de startupuri de technologie.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Primele evenimente din seria GPeC 2025 – ediția de 20 de ani – au luat startul: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT 26-27 Mai

Publicat

pe

GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est, iar organizatorii au anunțat deja primele evenimente din 2025 care marchează ediția aniversară de 20 de ani. Înscrierile au pornit, iar toate detaliile sunt disponibile pe www.GPeC.ro.

Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing cu traineri internaționali și români la Școala de Iarnă GPeC Online 5-8 Februarie 2025

Primul eveniment anunțat este Școala de Iarnă – seria de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 5-8 februarie 2025. Primii traineri internaționali și români, precum și subiectele cursurilor au fost anunțate:

  • Dennis Yu – Mastering SEO with ChatGPT: A Practical Guide for E-Commerce
  • Talia Wolf – How to drive more conversions with a customer-first CRO strategy that actually works
  • Nancy Harhut – New ways to increase e-mail Open and Click-Through Rates
  • Adam Pearce – Post purchase journey of customers
  • Vlad Niță – Cum îți crești vânzările folosind funnel-uri dedicate pentru produsele best seller în Meta Ads
  • Andrei Radu – UX & Marketing Tips pentru magazinele online
  • Raluca Radu – Mixul de Marketing: Google, Meta & YouTube Ads
  • Dragoş Smeu – Google Ads
  • Valentin Radu – Customer Lifetime Value
  • Horia Neagu – Dincolo de SEO: Ghid de supravieţuire în epoca A.I.
  • Bogdan Manolea – Aspecte juridice esențiale pentru e-commerce în 2025 & beyond
  • Adrian Zamfira (Digitus) – Cum știi de câți bani ai nevoie pentru magazinul tău online în 2025? & De ce dau faliment unele magazine online? (Profit vs. Cash Flow)

Cursurile vor fi susținute timp de 4 zile, de dimineața până seara, exclusiv online pe Zoom astfel încât să poată fi accesate de oriunde. Nivelul cursurilor este intermediar, iar participanții vor avea acces atât la sesiunile live din perioada 5-8 februarie 2025 precum și la înregistrările video ale cursurilor pentru aprofundarea ulterioară a cunoștințelor.

Până pe 30 noiembrie 2024, costul este de doar 319 EUR + TVA/persoană (redus de la 349 de euro), iar toate detaliile și înscrierile sunt disponibile pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

GPeC Proficiency 2025 – programul de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor online cu scopul creșterii afacerii

Magazinele online care se înscriu în programul GPeC Proficiency sunt auditate prin peste 200 de criterii de evaluare (User Experience, Marketing Online, SEO, Security, E-Mail Marketing, Conținut & Prezență în Social Media, Juridic, Mystery Shopping) și primesc un raport complet conținând punctaje și explicații pentru fiecare criteriu, astfel încât să știe exact unde stau bine și unde au de făcut optimizări.

În plus, raportul de evaluare este dezbătut în sesiuni private cu auditorii pentru a primi recomandări avizate de îmbunătățire și consultanță de specialitate. În programul GPeC Proficiency sunt 30 de auditori – unii dintre cei mai buni specialiși în E-Commerce & Digital Marketing din România.

Scopul GPeC Proficiency este de a contribui la optimizarea magazinelor online pentru a-și crește rata de conversie, vânzările și afacerea.

Înscrierile la GPeC Proficiency pornesc de la 509 EUR + TVA pentru întreg programul care se derulează în perioada aprilie – octombrie 2025, iar detaliile sunt disponibile pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-e-commerce-proficiency/

Cei mai buni speakeri din istoria GPeC vin la GPeC SUMMIT pe 26-27 Mai 2025

GPeC SUMMIT 26-27 Mai marchează 20 de ani de GPeC, iar organizatorii au pregătit o ediție specială cu unii dintre cei mai apreciați speakeri internaționali din istoria evenimentului și nu numai. Primii speakeri internaționali au fost deja anunțați, urmând ca lista lor să crească:

  • Mark Schaefer – World’s Leading Marketing Futurists & Bestselling Author
  • Andy Crestodina – Top 3 Influencers in Content Marketing, potrivit SEMrush
  • Mike King – SEO, Content Strategy & A.I. Expert
  • Karl Gilis – Top 3 Most Influential CRO-Experts in the World

Pe 26 Mai, Andy Crestodina va susține un Masterclass de Content Marketing & Lead Generation, iar pe 27 Mai are loc Conferința GPeC & Expo reunind peste 800 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din Retail, E-Commerce și Digital Marketing.

Biletele pentru GPeC SUMMIT pornesc de la 89 EUR + TVA / persoană, iar până pe 31 martie 2025 organizatorii asigură 100% rambursarea costului biletului în cazul în care posesorul nu mai poate participa. Evenimentul are loc în București, iar detaliile și înscrierile sunt disponibile pe site-ul GPeC aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

TeChallenge 2024: Honeywell celebrează creativitatea și spiritul inovator al tinerilor pasionați de tehnologie

Publicat

pe

TeChallenge, competiția pentru studenți și liceeni, organizată în fiecare an de Honeywell România și Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București și ajunsă la cea de-a 8-a ediție, și-a desemnat câștigătorii.

TeChallenge a devenit o tradiție în rândul elevilor și studenților din țară care își doresc o carieră în inginerie sau IT. Dacă anul trecut peste 100 de tineri s-au înscris în competiție cu 51 de proiecte, anul acesta numărul lor a fost și mai mare și a atins un record: 97 de liceeni și 49 de studenți s-au înscris la TeChallenge 2024.

Astfel, numărul total al tinerilor care au participat în această competiție până acum depășește 750, iar numărul proiectelor este de 341.

„Tinerii din ziua de astăzi sunt specialiștii din viitor și este important ca educația lor să fie una complexă. Ne-am angajat să susținem educația din România și să oferim tuturor acestor elevi și studenți șansa de a-și îmbunătăți abilitățile prin combinarea cunoștințelor teoretice și practice. An de an, experții noștri lucrează alături de profesori pentru a-i ajuta pe cei care s-au înscris în competiție să-și contureze ideile și să realizeze cu succes proiectele tehnice pe care le-au gândit. Pentru noi, TeChallenge nu este doar un proiect, ci este un angajament pe care ni l-am asumat ferm și o acțiune pe care ne bucurăm să o putem derula an de an. Sperăm ca numărul tinerilor care participă la TeChallenge să crească tot mai mult cu fiecare ediție. Toate proiectele pe care le-am jurizat anul acesta au fost excepționale, iar pe noi acest lucru ne bucură foarte mult pentru că arată capacitatea de inovare pe care o au acești elevi și studenți” – a declarat Mihai Brana, Director General Honeywell România.

Competiția TeChallenge reunește în fiecare an instituții de învățământ tehnic – licee și facultăți – din București și din țară și încurajează elevii să fie creativi, inovatori și să învețe lucruri noi. Încă din iunie, aceștia au lucrat la proiecte practice, făcând astfel pași semnificativi spre viitoarele lor cariere.

Cele mai complexe, inovatoare și spectaculoase idei, atât din categoria elevilor (8 proiecte), cât și a studenților (9 proiecte), au fost premiate acum.  Și, ca întotdeauna, cei mai talentați tineri vor avea și ocazia să se alăture companiei, fie prin programe de internship, fie ca angajați cu normă întreagă.

La categoria Studenți, premiul I a fost obținut de proiectul „Implementarea inteligenței artificiale în optimizarea traficului rutier”, proiect ce propune o soluție avansată de gestionare a semafoarelor, în scopul îmbunătățirii simultane a fluxului de vehicule și pietoni.

La categoria Elevi, premiul I a fost obținut de proiectul „IONUT”, reprezentat de un robot pentru hale industriale care realizează manevrarea paleților în locuri mai puțin accesibile, atât în mod autonom, cât și sub controlul unui operator.

Anul trecut, la categoria Studenți, premiul I a fost obținut de echipa DEXTRA – ei au dezvoltat un robot modular cu 4 grade de libertate, integral realizat din materiale reciclabile și printate cu o imprimantă 3D.

La categoria Elevi, premiul I a fost obținut de echipa SPLE – Solar Powered Laser Engraver – care a dezvoltat un dispozitiv capabil să realizeze gravuri laser de mici dimensiuni pe o arie largă de materiale (lemn, piele naturală etc.), alimentat de la panouri solare.

Despre Honeywell

Honeywell este o companie care deservește o gamă largă de industrii și zone geografice din întreaga lume. Compania noastră este aliniată cu trei mega tendințe (mega trend-uri) puternice precum automatizările, viitorul aviației și tranziția energiei – susținute de sistemul nostru integrat de operare Honeywell Accelerator și platforma integrată de software Honeywell Connected Enterprise.

Ajutăm organizațiile să rezolve cele mai dificile și mai complexe provocări, oferind soluții inovatoare prin segmentele noastre de business Aerospace Technologies, Industrial Automation, Building Automation și Energy & Sustainability Solutions, care ajută lumea să funcționeze mai bine și facilitează dezvoltarea durabilă.

În cadrul programului de CSR Honeywell Hometown Solutions, promovăm educația în domeniul științelor exacte și al sustenabilității și derulăm proiecte de ajutor umanitar, valorificând resursele companiei și talentul angajaților, astfel încât impactul să fie unul semnificativ în comunitățile din întreaga lume.

Despre Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București

Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București are peste două secole de patrimoniu în domeniul ingineriei din Europa Centrală și de Est. Inițial, universitatea a fost fondată pentru a accelera revoluția industrială a națiunii, dar de-a lungul istoriei sale, personalitățile excepționale care au animat sălile universității au făcut mult mai mult decât atât.

Acum suntem recunoscuți ca o comunitate care a reușit să schimbe o țară și a contribuit la dezvoltarea regiunii europene din care face parte, fiind deschisă, inovatoare și sărbătorind creativitatea.

Suntem casa a aproximativ 40.000 de studenți care sunt pregătiți în 21 de facultăți și au acces la 87 de centre de cercetare și laboratoare de ultimă generație și la un total de 380 de programe de licență și masterat, dintre care 70 sunt predate în engleză, franceză și germană. POLITEHNICA București are o colaborare constantă cu majoritatea companiilor importante din regiunea noastră, iar studenții noștri beneficiază de acorduri de internship cu un număr impresionant de peste 1000 de companii.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online

Publicat

pe

  • Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei și a constat în echipamente de construcții
  • Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile Hrană și accesorii pentru animale, Modă și bijuterii și Electronice

București, 12 noiembrie Românii au cheltuit, în medie, pentru o comandă, 252 de lei în ziua de 8 noiembrie 2024, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales. Suma a fost ușor redusă față de nivelul înregistrat de Black Friday 2023, când a atins 263 de lei.

Ponderea plăților online a crescut, de Black Friday 2024, la 70%, față de cele două treimi care au optat pentru această modalitate de plată în 2023.

Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei, dublu față de nivelul maxim înregistrat în 2024, și a constat în echipamente de construcții.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:

  • Hrană și accesorii pentru animale de companie, +106,9%
  • Modă și bijuterii, + 90,3%
  • Electronice, +79,8%
  • Alimente, produse de curățenie, +64,8%
  • Piese și accesorii auto, +61,9%
  • Echipamente pentru birou, +43,8%
  • Echipamente sportive și pentru aer liber, +36,4%
  • Casă și bucătărie, +23%
  • Jocuri și jucării, +15,8%
  • Produse farmaceutice, +11,6%

Comparativ cu Black Friday 2023, categoriile care au înregistrat o evoluție negativă sunt Cărți, reviste și ziare, -39,7%, și, respectiv, Artă și hobby, -26%.

Comparativ cu anul 2023, volumul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a crescut cu 30%.

Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov, Prahova, Sibiu, Dolj.

La nivel de vânzări înregistrate în alte țări, ponderea achizițiilor internaționale a crescut, de la 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales, la 4,4% în acest an.

easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma  a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.

Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.

Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Uncategorized5 ore inainte

Primele evenimente din seria GPeC 2025 – ediția de 20 de ani – au luat startul: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT 26-27 Mai

GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est,...

Uncategorized7 ore inainte

TeChallenge 2024: Honeywell celebrează creativitatea și spiritul inovator al tinerilor pasionați de tehnologie

TeChallenge, competiția pentru studenți și liceeni, organizată în fiecare an de Honeywell România și Universitatea Națională de Știință și Tehnologie...

Uncategorized8 ore inainte

Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei și a constat în echipamente de...

blat bucatarie HPL compact blat bucatarie HPL compact
AfaceriO zi inainte

Blaturi HPC subțiri de 10 mm – inovatie în designul mobilierului cu materiale moderne

Designul interior a fost redefinit de o dorință tot mai accentuată de minimalism, funcționalitate și rafinament? Materialele inovatoare contemporane aduc...

UncategorizedO zi inainte

NAVITEL lansează noul compresor de aer portabil NAVITEL AIR8 MINI, dedicat pasionaților de ciclism și mobilitate urbană

NAVITEL®, una dintre cele mai importante companii în furnizarea de soluții tehnologice avansate pentru conducătorii auto, își extinde portofoliul de...

Afaceri2 zile inainte

Food&Hospitality Expo 2024: CarmOlimp și OmniaGusti prezintă soluții inovatoare pentru HoReCa

Inovația momentului – conceptul ready to heat by Carmolimp! Conceptul ready to heat, celebrele ciorbe la pungă ale Carmolimp, vin...

Afaceri2 zile inainte

De ce este inchirierea unei masini o optiune avantajoasa

Atunci când vehiculul tău personal nu este disponibil, fie din cauza unor reparații, fie pentru a te bucura de confortul...

abuzuri politia romana abuzuri politia romana
Social4 zile inainte

Posibile abuzuri ale Poliției Române

Un articol de Vlad Stoica. Am impresia, este o simplă impresie, ca mulți polițiști din Poliția Română verifică înainte de...

Uncategorized5 zile inainte

ADATA colaborează cu Intel și principalii producători de plăci de bază pentru a oferi o experiență de overclocking fără probleme

ADATA DDR5 CUDIMM intră pe lista furnizorilor calificați pentru overclocking stabil până la 9600MT/s   ADATA Technology, lider mondial în...

Uncategorized5 zile inainte

Black November la Autovit.ro: reduceri de peste 1 milion de euro pentru mai mult de 650 de mașini

Peste 650 de oferte auto, cu 150 mai multe vehicule disponibile față de ediția precedentă. Valoarea totală a autovehiculelor incluse...

Uncategorized5 zile inainte

FOTOGRAFIAZĂ CA UN PROFESIONIST: PERFECȚIONEAZĂ-ȚI POZELE DE DATING CU HONOR MAGIC V3

De HONOR Europe  Crearea profilului perfect pentru întâlniri pornește de la obținerea unor imagini care reflectă autentic personalitatea, iar odată...

Uncategorized5 zile inainte

Dyson lansează ediția limitată de îngrijire a părului în nuanțele Strawberry Bronze și Blush Pink pentru sezonul sărbătorilor

În fiecare an, Dyson lansează o ediție specială dedicată sezonului cadourilor. Cercetarea și dezvoltarea acestor culori și finisaje reflectă procesele...

Uncategorized5 zile inainte

realme GT 7 Pro: vânzări record în prima zi de lansare în China

După ce a doborât toate recordurile în prima sa zi de lansare pe piața chineză, flagship-ul realme GT 7 Pro...

Exclusiv6 zile inainte

un risc pentru comunități, o amenințare pentru siguranța publică – Ziarul Incisiv de Prahova

Omisiunile lui Ciolacu 4/Partea II Contextul legăturilor familiale în afaceri Revenim cu noi informatii care vor arata nesinceritatea in declaratiile...

Uncategorized6 zile inainte

De ce ai nevoie de un Website de Prezentare Profesional pentru Afacerea Ta

Un website de prezentare este o componentă esențială pentru orice afacere care dorește să își construiască o imagine solidă în mediul...

Uncategorized6 zile inainte

PC Garage anunță cel mai mare Black Friday de Gaming

București, România – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România, anunță începerea...

Știrile Săptămânii