Connect with us

Uncategorized

Fuckup Nights Bucharest, ediția XIX-a: Mihai Panfil – fondator Origo Coffee, Gina Matei – Leadership Coach și cofondator al Performant Company, Gabriel Diaconu – Medic Psihiatru și Matei Stănculescu – Psihoterapeut și cofondator al Centrului Eka, ne dezvăluie o nouă perspectivă asupra eșecului

Publicat

pe

Medicul psihiatru Gabriel Diaconu: „Eșecul ar trebui să-i ajute pe oameni să devină, nu să decadă. Fără să greșesc, fără să mă prăbușesc uneori, astăzi nu eram aici”

 

București, 15 noiembrie 2023: Mihai Panfil – fondator Origo Coffee, Gina Matei – Leadership Coach și cofondator al Performant Company, Gabriel Diaconu – Medic Psihiatru și Matei Stănculescu – Psihoterapeut și cofondator al Centrului Eka, împărtășesc obstacolele și eșecurile profesionale care le-au remodelat definiția succesului, la cea de-a XIX-a ediție Fuckup Nights Bucharest (FUN).

Evenimentul va avea loc la Stup luni, 20 noiembrie, începând cu ora 18:30. Participarea este gratuită și se poate face prin înscriere pe platforma Stup, în limita locurilor disponibile.

Într-o lume în care succesul pare singura monedă de schimb, Fuckup Nights Bucharest explorează fațeta mai puțin strălucitoare, dar esențială a progresului: eșecul.

FUN XIX invită patru oameni de succes, care îmbrățișează eșecul ca pe o oportunitate de creștere și dezvoltare. Mihai Panfil, Gina Matei, Gabriel Diaconu și Matei Stănculescu vor vorbi deschis despre cum au transformat impasul într-un avantaj, redefinind astfel eșecul ca un element fundamental în călătoria profesională. Fiecare discuție se va încheia cu o sesiune interactivă, oferind posibilitatea celor prezenți să intre într-un dialog deschis cu vorbitorii despre lecțiile eșecului.

Moderatoarea evenimentului este jurnalista de radio și televiziune Julia Nagy.

Mihai Panfil este fondatorul Origo, un brand care a revoluționat cultura cafelei în România. Pasionat de ospitalitate, Mihai a început să-și construiască cariera în industrie cu aproape două decenii în urmă. După ani de acumulare a cunoștințelor și experienței, a decis să-și îndrepte atenția către universul cafelei de specialitate, lansând Origo în 2013.

Datorită viziunii sale proaspete și a dorinței de inovație, Origo nu s-a limitat la a fi doar un spațiu unde se servește cafea de excepție, ci a crescut într-un brand distinct pe piața românească, cunoscut pentru calitatea produselor și a serviciilor sale. Mihai a transformat Origo într-un hub al cafelei, oferind formare completă pentru barista, servicii de consultanță în domeniu și organizare de evenimente tematice, însumând o experiență de 360 de grade în jurul cafelei.

Mihai vede greșelile nu ca pe niște obstacole, ci ca pe niște oportunități de a învăța și de a avansa. „Mi-e mai teamă de stagnare decât de eșec”, spune el, subliniind că acțiunea și încrederea în posibilități sunt esențiale pentru creșterea oricărui business.

Gina Matei este Leadership Coach și cofondator al Performant Company. Cu o carieră solidă în managementul bancar, Gina promovează o cultură a eticii, colaborării și inovației, cu o pasiune deosebită pentru educație și dezvoltare continuă. Cu o abordare holistică, își echilibrează cariera cu viața de familie, oferind un exemplu de succes și echilibru.

Privind eșecul ca pe o etapă vitală a învățării, Gina îl consideră un catalizator pentru creștere. „Eșecul m-a învățat mai mult decât orice succes. Este acel mentor sever dar necesar, care scoate la suprafață și fortifică abilitățile noastre latente, transformând obstacolele în oportunități de creștere”, afirmă Gina Matei.

Gabriel Diaconu este medic psihiatru cu o carieră impresionantă în psiho-traumatologie și suicidologie. Conduce de aproape un deceniu o clinică privată de psihiatrie, consolidându-și reputația atât în România, cât și pe plan internațional.

În ciuda carierei sale de succes, Gabriel adoptă o perspectivă umilă asupra eșecurilor, văzându-le ca pe lecții fundamentale de viață. „Eșecul ar trebui să-i ajute pe oameni să devină, nu să decadă. Fără să greșesc, fără să mă prăbușesc uneori, astăzi nu eram aici. Cu bune și cu rele”, spune Gabriel Diaconu.

Matei Stănculescu este psihoterapeut și coach de top, specializat în antrenarea mentală și creșterea performanței. Cofondator al Eka – Centrul Stării de bine, Matei a adus o perspectivă unică asupra dezvoltării personale, îmbinând cunoștințele în psihoterapie cu experiența în industrii creative.

Matei abordează eșecul ca pe un aspect normal și sănătos al oricărui parcurs de succes. „Eșecul nu este o piedică, ci un semnal că trebuie să ajustăm, să învățăm, să perseverăm. Așa cum un mare campion precum Djokovic a înfruntat înfrângeri, așa și noi trebuie să vedem fiecare eșec ca pe un pas spre victorie”, declară Matei Stănculescu.

Fuckup Nights Bucharest face parte din seria de evenimente care au loc la nivel global, în 215 de orașe din 62 de țări din întreaga lume. Evenimentele schimbă paradigma cu privire la eșecul profesional și se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber-profesioniștilor și studenților.

Câteva dintre edițiile anterioare Fuckup Nights Bucharest sunt surprinse aici: Vol IVol IIVol IIIVol VIVol X.

Eveniment realizat în colaborare cu Stup.

Parteneri ai evenimentului sunt: FAN CourierRadio Guerilla, Complice, Sandler Training România, Fonduri Structurale, Techcelerator, Bizilive, Learning Network, Psychologies, Cooperativa FruFru, IQAds, SMARK, IQool, SocialPedia, Revista CARIERE, ClujHubROTSA – Romanian Tech Startups Association, Savoir Events Academy, Urban Monkey și Sabina Cornovac Online.

Detalii despre eveniment sunt disponibile pe Facebook.

Despre DiFine PR

DiFine PR este o agenție de comunicare full services care combină experiența solidă a echipei, de peste 20 de ani, atât la nivel național, cât și internațional, cu satisfacția de a crea povești de succes. Pe lângă serviciile complete de PR, comunicare și consultanță în afaceri, agenția organizează, de asemenea, evenimente de tehnologie și de afaceri (ex. NASA Space Apps Challenge, TechFest, Fuckup Nights Bucharest). Portofoliul actual al clienților agenției include compania de consultanță în afaceri NN, Black Sea Fund, GapMinder VC,Techcelerator, Seedblink, Growceanu, Goldring, Restart Energy, Tema Energy, Romcab, Alexandrion Group, Cognite, Bitcoin Romania, Tradesilvania, Undelucram.ro, ClujHub, bpv Grigorescu Ștefănică, și peste 100 de startupuri de technologie.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Publicat

pe

  • Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o viață mai bună, frumoasă și lungă pentru clienți
  • Finewise este noua identitate care aduce în fiecare proiect echipe specializate pe industrii, dintr-un grup de specialiști cu experiență demonstrată în peste 1.000 de campanii derulate pentru peste 50 de clienți
  • Finewise este un produs Hello Group, servicii de comunicare full-service, fondat în 2010 

București, 7 decembrie 2023 – Hello Group lansează Finewise, nucleu de expertiză în comunicarea din domeniile food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine, prin intermediul căruia echipe specializate pe industrii furnizează servicii de strategie și creație, integrare multi-channel – ATL, Digital, PR, BTL, trade marketing, business trading și parteneriate menite să crească reputația brandurilor.

„Trecem la nivelul următor, iar noua noastră poziționare depășește zonele de ospitalitate și food&beverages, în care am activat cu rezultate notabile, și ne duce în zona de fine living. Credem că o viață bună este rezultatul unei vieți conștiente, bogate și sănătoase, care începe cu explorarea sinelui autentic și continuă cu cultivarea gusturilor și experiențelor. Și de aceea viziunea noastră este să construim o lume în care oamenii trăiesc o viață mai bună, împreună. Suntem aici pentru a construi branduri care să le inspire oamenilor o viață, un scop și o bucurie cu mai mare însemnătate. De la alimente și băuturi la ospitalitate și petrecere a timpului liber, de la sanatate, frumusete si wellbeing la prestigiu. Propunerea de valoare a noului brand este că Finewise livrează mai mult decât experiențe – se concentrează pe construirea unor reputații ce durează”, declară Marilena Istrătescu, Fondator Hello Group.

Construcția noului brand a avut la baza un proces de audit și strategie realizate în parteneriat cu Paul Kasprovschi, Brand Strategist.

Finewise vizeaza trei arii principale:

  • Creativitate strategică
  • Abordare integrată multichannel, ce înglobează experiențe ATL, PR și digital, experience si trade marketing
  • Business trading și parteneriate

Recent, Hello Group a lansat și Heyo Club, platforma de engagement si influence marketing, produs ce are la bază expertiza extinsă de creator de experiențe a agenției, cu o componentă puternică de trade marketing, și capitalizează pe achiziția de know-how digital și influencer marketing. Rezultatul este o platformă completă, utilă pentru orice afacere din România, de la corporații până la afaceri locale și antreprenoriat.

Grupul Hello are capital 100% românesc și cuprinde companiile Hello Communication și Hello Consumer Interaction – cu specializări complementare, care furnizează soluții de strategie, branding, comunicare integrată, PR și comunicare digitală, on și off trade marketing, precum și HoReCa & retail design.

Pe parcursul ultimilor ani, Grupul Hello a semnat si a derulat proiecte consistente in piata de food & beverages: Ursus Breweries, PPD Romania, Alexandrion Group Romania, Macromex, Mogyi Romania, Interbrands Orbico, Caroli Foods, FrieslandCampina, Pepsico; in ospitalitate: Matca Transylvanian Sanctuary, Radisson Blu Aurum Brasov, Courtyard by Marriott Floreasca, Hilton Airport, JW Marriott Bucharest, Trickshot Group, City Grill Group, Donerboom; sau in piata de sanatate si wellbeing – pentru Farmaciile Dona, Pfizer Romania sau Secom.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

Publicat

pe

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând cu 6 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România. 

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

2

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

1

Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Doljmagazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România

Publicat

pe

  • 313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow.
  • Ediția din acest an este organizată de Samsung Electronics România în parteneriat cu Junior Achievement România, cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest.
  • Categoria de concurs în care au fost înscrise cele mai multe proiecte este Mediul Înconjurător. 

București, 6 decembrie 2023 – Samsung România a anunțat cele 25 de proiecte selectate pentru a participa în cea de-a doua etapă a competiției naționale Solve for Tomorrow pentru elevii de liceu.

După ce în primele două ediții au fost înregistrate peste 600 de idei inovatoare, în cadrul celei de-a treia ediții, 313 proiecte au fost înscrise. Dintre acestea, 212 proiecte au fost înscrise în echipă, în timp ce 101 au fost înscrieri individuale. În ceea ce privește categoriile de concurs, categoria în care au fost înscrise cele mai multe proiecte a fost Mediul Înconjurător, cu 109 proiecte, urmată de categoria Educație cu 98 de proiecte. În categoria Dezvoltare Sustenabilă au fost înscrise 68 de proiecte, iar în Diversitate și Incluziune Socială 38 de proiecte.

Proiectele au fost jurizate pe baza unor criterii atent definite:

  • justificarea nevoii pe care participantul dorește să o adreseze,
  • justificarea soluției propuse în raport cu nevoia identificată,
  • abordarea inovatoare și realistă, precum și
  • modul în care este valorificată utilizarea tehnologiei în cadrul soluției propuse.

Juriul celei de-a treia ediții Solve for Tomorrow este format din Marinica Stoian (Inspector General în cadrul Ministerului Educației), Simona Panait (Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics), Loredana Poenaru (Education Director, Junior Achievement România), Oana Bulexa (Managing Director MSL The Practice), Sorin Sfetcu (Industry Manager Google România) și Vlad Craioveanu (CEO Impact Hub Bucharest).

„Generația Z se remarcă prin implicarea activă în combaterea schimbărilor climatice, promovarea diversității și incluziunii sociale, dar și prin creativitatea lor în abordarea problemelor care afectează bunăstarea societății. Obiectivul competiției Solve for Tomorrow este acela de a încuraja tinerii să producă schimbarea pe care și-o propun, iar noi, cei din cadrul Samsung, ne bucurăm să facem împreună cu ei pașii către schimbare. Solve for Tomorrow este o competiție unică, dezvoltată pe baza expertizei globale pe care o are compania noastră și îmbinată cu know-how-ul local. Suntem încântați să împărtășim din experința noastră și să încurajăm și anul acesta tinerii să fie îndrăzneți și să transforme lumea, idee cu idee.”, Simona Panait, Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics.

În etapa a II-a a competiției, participanții vor beneficia de sesiuni de mentorat coordonate de Samsung România în parteneriat cu Junior Achievement România și vor învăța despre Sustainable Design Thinking, o metodă ce aduce împreună ideile creative, gândirea inovatoare și soluțiile îndrăznețe pentru a produce o schimbare în societate.

Solve for Tomorrow ne creează și în acest an ocazia de a-i descoperi pe acei tineri determinați să contribuie la un mâine mai sustenabil și la dezvoltarea unor comunități responsabile și incluzive. Cele 25 de proiecte selectate pentru etapa a doua ne-au impresionat prin gradul de complexitate, originalitatea modului de utilizare a tehnologiei, dar și prin diversitatea problemelor sociale pe care tinerii le-au vizat prin ideile propuse., Loredana Poenaru, Education Director Junior Achievement România. 

Calendarul competiției Solve for Tomorrow 2023 – 2024, etapa a II-a:

  • Anunțarea participanților selectați pentru etapa a II-a pe site-ul competiției – 20 noiembrie 2023
  • Validarea participanților selectați pentru etapa a II-a – 20-24 noiembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de Design Thinking – online – 27 noiembrie – 14 decembrie 2023
  • Participanții lucrează la dezvoltarea ideilor în Competiție – online – 28 noiembrie – 20 decembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de antreprenoriat – online – 15-22 ianuarie 2024
  • Desfășurarea sesiunilor de mentorat – online
  • Sesiunea I: 11 – 15 decembrie 2023
  • Sesiunea II: 29 ianuarie – 7 februarie 2024
  • Eveniment Demo Day – online – 22 februarie 2024
  • Finala Competiției – eveniment hibrid – 29 februarie 2024

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Administrație locală7 ore inainte

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești,...

Administrație locală11 ore inainte

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero

Acer și-a anunțat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon pentru linia de laptopuri Aspire Vero, începând cu noul Aspire Vero...

ExclusivO zi inainte

Șeful IPJ Giurgiu a fost sancționat, de aproape 100 de polițiști din subordine, pentru încălcarea prevederilor referitoare la Codul muncii – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

EvenimentO zi inainte

realme GT5 Pro a fost lansat oficial în China

Bucureși, România, 7 decembrie 2023 – realme a lansat oficial modelul GT5 Pro. Fiind cel mai puternic dispozitiv GT din toate...

UncategorizedO zi inainte

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o...

EvenimentO zi inainte

House of VLAdiLA și The Climate Change Company, marii câștigători ai competiției Startarium „Românii sunt antreprenori”

Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori”, inițiată de Impact Hub și ING Bank, cu sprijinul Pluxee, și-a desemnat câștigătorii pe 29...

Afaceri2 zile inainte

Transformă Evenimentul Tău cu DJ Mario: Alegerea Perfectă pentru O Experiență Memorabilă

De ce să alegi un DJ nunta Brașov profesionist pentru a transforma evenimentul tău într-o experiență unică? Ți-ai imaginat de...

Uncategorized2 zile inainte

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând...

Uncategorized3 zile inainte

25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România

313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow. Ediția din acest an este...

Administrație locală3 zile inainte

TikTok stabilește noi standarde de securitate și sustenabilitate prin Proiectul Clover în valoare de 12 miliarde de Euro

București, 5 decembrie 2023 –  Peste 150 de milioane de oameni din Europa vin în fiecare lună pe TikTok ca să...

Eveniment3 zile inainte

AGON by AOC lansează monitoarele ultrawide CU34G2XE/BK și CU34G2XP/BK dedicate pasionaților de gaming

București, 5 decembrie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT din...

Eveniment3 zile inainte

PC Garage lansează campaniile speciale de sărbători

Promoții și oferte până la Crăciun Începe campania “Te echipăm gratuit: cadou carcasă sau sursă la alegere” Încep cele mai tari...

Uncategorized3 zile inainte

Kärcher lansează RCF 3 – mopul robotizat, de ultimă generație, care asigură o curățare autonomă

RCF 3 oferă o curățare complet autonomă, similară cu cea folosită de mopurile electrice Kärcher; Tehnologia cu sistem de curățare...

Uncategorized3 zile inainte

Top 4 lucruri pe care trebuie sa le stii despre rulourile exterioare din aluminiu

In ziua de azi, imbunatatirea locuintei persoanale este o prioritate importanta pentru orice persoana, indiferent ca este vorba de eficientizarea...

Uncategorized4 zile inainte

Samsung Galaxy Tab A9 și Galaxy Tab A9+ acum disponibile și în România: Divertisment și Productivitate, accesibile tuturor românilor

Descoperă o lume nouă și captivantă a vizionării imersive, multitasking-ului simplu și conectivității fără întreruperi în ecosistemul Galaxy București, România –...

florin gioga florin gioga
Social7 zile inainte

Florin Gioga şi-a anunţat candidatura ca independent la Primăria Sinaia

Primarul oraşului Sinaia va avea un adversar dificil la alegerile locale din anul 2024 în persoana lui Florin Gioga. Acesta...

Știrile Săptămânii