Connect with us

Uncategorized

Heineken® Silver lanseaza „Refresh your Music”, campania care sparge granitele muzicale

Publicat

pe

București, 24 iulie 2023 – Într-o lume în care cu toții putem rămâne blocați ascultând genurile noastre muzicale preferate, Heineken® Silver își propune să zguduie barierele și să încurajeze iubitorii de muzică să-și lărgească orizonturile muzicale sub conceptul „Refresh your Music”. Campania se desfășoară în digital, pe radio, în retail modern și tradițional, HORECA, dar și la festivaluri și evenimente speciale, și expune fanii muzicii la o mulțime de inițiative inedite în care ei au ultimul cuvânt.

Epicentrul platformei este reprezentat de concertul SILVER PROJECT, din data de 16 septembrie, de la Laminor Arena, unde consumatorii vor trăi o experiență cu totul nouă: DJ-ul internațional MEDUZA va împărți lineup-ul, pentru prima oară în România, cu trei artiști locali din trei genuri muzicale diferite, pentru a demonstra că stereotipurile nu își au locul în căști și pe scenă.

“Ciao! Ne-a placut foarte mult ideea campaniei și suntem entuziasmați să ne alăturam inițiativei Heineken® Silver într-un eveniment unic în România, Refresh your Music, la SILVER PROJECT, pe 16 septembrie! Și nu uitați, voi decideți ce gen muzical și ce artiști locali vor cânta!”, anunță Mattia Vitale, MEDUZA.

Campania a debutat cu o melodie realizată în colaborare cu Noaptea Târziu. Mesajul piesei create în jurul bucuriei de a experimenta genuri muzicale diferite, cu mintea deschisă, a stârnit un trend în rândul unor artiști români ca Spike și Mario Fresh, care au avut curajul să ne dezvăluie preferințele lor muzicale mai puțin cunoscute.

Pentru ca entuziasmul să rămână la cote maxime până la marele eveniment, fanii Heineken® Silver au posibilitatea să voteze genurile muzicale și artiștii preferați pe care vor să îi vadă pe scena SILVER PROJECT și să participe la tragerea la sorți, pentru o super experiență VIP+ la concert, care le promite o mulțime de surprize.

Tot în online, proiectul special Heineken® Silver X Spotify le va permite audiofililor să intre în mood-ul SILVER PROJECT prin a-și mixa trei genuri muzicale preferate și a descoperi cum se combină acestea în zeci de playlist-uri fresh.

În același timp, fanii muzicii vor putea experimenta mișcarea “Refresh your Music” la cele peste 80 de petreceri Silver Nights din țară (București, Iași, Cluj, Timișoara, Craiova și Galați), în cadrul campaniilor din magazine și HORECA, unde vor putea câștiga premii și bilete la festivaluri internaționale.

Iar pentru că moda este o formă de exprimare pentru noua generație, consumatorii vor avea șansa de a-și adăuga în garderobă outfit-uri în ediție limitată din colecția capsulă, realizată în colaborare cu designerul român HAMZA. Heineken® Silver x HAMZA este o colaborare exclusivă – concepută având noile generații progresive în minte – și are la bază însăși filosofia muzicii. Această colecție capsulă își propune să reprezinte toți fanii într-un mod incluziv, indiferent de genul muzical pe care îl ascultă, și să fie o lansare care schimbă jocul și care duce cultura străzii la un nivel cu totul nou.

“Am lansat această platformă din dorința de a sparge bulele muzicale ale consumatorilor cu ajutorul unei experiențe unice între genuri, sub care artiștii locali și globali se reunesc. Generația Z, poate chiar mai mult decât generațiile de dinainte, simte nevoia de a experimenta sound-uri și genuri noi, cu mintea deschisă –  așa cum privește și brand-ul Heineken® Silver viața. Așadar, ideea campaniei a curs foarte natural, Heineken® Silver încurajând consumatorii să fie deschiși către a experimenta muzica sub toate formele ei, pentru că e posibil să fim surprinși în mod plăcut de ce am putea descoperi”, declară Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN.

Toate inițiativele campaniei pot fi găsite pe www.heinekenclub.ro/music/, iar biletele la marele eveniment SILVER PROJECT pot fi achiziționate de pe Silver Project (bilete.ro). Vizualul de campanie a fost creat în colaborare cu Ilustrescu.

Despre Heineken® Silver

Heineken® Silver este cel mai nou produs Heineken®, apărut pe piața din România în 2022. Noua bere se remarcă imediat printr-o doză mare de prospețime, ca rezultat al unui proces de fermentare la rece, la -1° C. Rezultatul este o bere lager premium, unică, cu 4% alcool, care împrumută note fine din aroma fructată a Heineken® Original, cu un gust mai puțin amar, și care reprezintă spiritul extra FRESH, for REAL, al generației Z.

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®️, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: pasiunea pentru calitate, eespectul pentru oameni și pentru planetă, bucuria de a trăi.

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, “Brewing a Better World”.

Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe LinkedIn.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

Publicat

pe

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului pentru preluarea integral a acțiunilor Sonio SAS, o companie de software AI dedicat ecografiilor fetale.

Înființată în anul 2020 cu obictivul de a îmbunătăți sănătatea femeilor și a copiilor la nivel global prin progrese aplicate domeniului medical, Sonio a dezvoltat soluții IT și funcții de asistență AI pentru ecografii obstetricale și ginecologice care ajuta medicii și profesioniștii din domeniu în evaluarea și documentarea acestora.

Sonio Detect, este un asistent AI aprobat de FDA 510(k), care utilizează rețele de învățare (deep learning) pentru a asigura în timp real imaginii de calitate superioară și pentru a îmbunătății calitatea îngrijirilor printr-o mai mare acuratețe clinică.

După finalizarea tranzacției, Sonio va rămâne o companie independentă cu sediul în Franța și își va continua creșterea comercială în mod independent, în timp ce produsele și serviciile sale vor rămâne compatibile cu toți producătorii de dispozitive cu ultrasunete.

Beneficiind de expertiza Sonio în domeniul inteligenței artificiale de nivel mondial, sistemele avansate de ultrasunete ale Samsung Medison vor contribui la introducerea pe piață a unor fluxuri de lucru revoluționare, îmbunătățite cu ajutorul AI (Inteligenței Artificiale). Aceasta va accelera inovația în ceea ce privește rezultatele pentru pacienți și calitatea îngrijirii prenatale.

Ne impresionează profund ceea ce a reușit să dezvolte echipa Sonio în domeniul îngrijirii materne. Prin achiziționarea Sonio, Samsung Medison își va continua angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții cu ajutorul tehnologiei. Prin colaborarea cu Sonio, vom combina tehnologia de ultimă oră a ecografele cu AI-ul (Inteligența Artificială) și capacitățile de raportare, pentru a aduce o schimbare semnificativă în modul în care se realizează examenul ecografic prenatal”, declară Yong Kwan Kim, CEO-ul Samsung Medison.

“Expertiza la nivel global deținută de Samsung în business-ul cu ultrasunete combinată cu tehnologia avansată de Inteligență Artificială dezvoltată de Sonio, crează oportunitatea perfectă de creștere pentru companiile noastre. Am găsit în Samsung Medison un remarcabil partener de încredere pentru a ne urma și accelera parcursul și misiunea. Pe lângă colaborarea strânsă cu Samsung Medison, Sonio, ca o companie independentă, va continua să dezvolte tehnologia de raportare medicală și software-ul de diagnosticare la nivel mondial, inclusiv pentru zonele nedeservite din domeniul sănătăți”, declară Cécile Brosset, directorul executiv al Sonio.

Încheierea tranzacției este supusă aprobărilor regulatorii aplicabile, și în mod particular aprobării Ministerului Economiei și Finanțelor din Franța.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Publicat

pe

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care se va desfășura în Craiova, în perioada 28-30 iunie 2024. Dimitri Vegas & Like Mike, Alan Walker, Helena Paparizou, Dubioza Kolektiv, Gianluca Vacchi și zeci de alți artiști de top sunt așteptați la această ediție a festivalului.

În prima seară de festival, legendarul DJ norvegian Alan Walker va crea o atmosferă electrică pe mainstage. Tot vineri, 28 iunie, pe scena principală de pe Stadionul Ion Oblemenco vor urca și Andia, David Ciente și Stefania. The Motans împreună cu Orchestra Operei Române Craiova vor prezenta proiectul artistic The Motans Symphonic, creat special pentru Festivalul IntenCity, iar Vanotek și Kiss FM vor completa lineup-ul primei seri de festival.

În seara de 29 iunie, dedicată muzicii balcanice, publicul va dansa pe hiturile renumitei interprete Helena Paparizou, solista care a adus primul trofeu Eurovision în Grecia. Spectatorii nu vor putea rezista unei serii de concerte pe ritmuri frenetice, pe mainstage fiind așteptați Damian Drăghici & Brothers, Dubioza Kolektiv, Kočani Orkestar, Omar Arnaout, Orchestra Tharmis și Kiss FM.

Duminică, 30 iunie, celebrul duo Dimitri Vegas & Like Mike va oferi un show de neratat pe scena principală, iar atmosfera memorabilă a ultimei seri de festival va fi completată de Connect-R, Gianluca Vacchi și Subcarpați. O experiență muzicală care nu poate fi ratată este cea oferită de Y do I împreună cu Opera Română Craiova, care vor prezenta un proiect unic, în care mixul renumitului duo va fuziona cu grandoarea uneia dintre cele mai apreciate lucrări din muzica cultă. Ca în fiecare seară de festival, Kiss FM va menține entuziasmul la cote înalte.

Vibe efervescent la Sala Polivalentă

Și la ediția din acest an atmosfera se anunță efervescentă la scena din Sala Polivalentă. La Craiova sunt așteptați zeci de artiști din industria muzicală din România, dar și nume internaționale.

Vineri se va dansa până la primele ore ale dimineții cu Addytzu, Ben Goav, Byga, Constanza Pucheta, CTC, Gabrian, Hvnds, Tomi & Kesh și Vlad Flueraru.

În a doua zi de festival pe scena de la Sala Polivalentă urmează show-urile oferite de Holy Molly, JBLK, Lora, M.G.L., Pascal Junior, Sllash & Doppe, Speak și Ve.Re b2b Liviu Nina, iar seturile și ritmurile dinamice continuă duminică, 30 iunie, când pe scenă vor urca Aero, Bad and Boujee, Chicks Luv Us, Edw4rd, Hobbit, Ian, Mary Mesk, Minionu’, Petre Stefan și Zo.

Pentru ediția de anul acesta sunt pregătite noi surprize, genuri muzicale și activități pentru spectatori, iar scena va include elemente de butaforie impresionante. Unul dintre cele mai importante festivaluri din România, IntenCity aduce împreună stiluri emblematice de muzică, într-o experiență cu adevărat unică.

Biletele și abonamentele pentru cele trei zile de festival pot fi achiziționate de pe https://iticket.ro/event/intencity-2024 și de la agenția Operei Române Craiova de la Sala Polivalentă din Craiova. Începând din 16 mai, abonamentele acces general au prețul de 200 de lei. Pentru cei care doresc să se bucure de muzică în condiții VIP, prețul abonamentului este 700 de lei. Biletele pentru o zi de festival pot fi achiziționate cu 80 de lei.

Bilete: https://iticket.ro/event/intencity-2024

Website: https://craiovaintencity.ro/

Facebook: https://www.facebook.com/CraiovaIntenCity/

Instagram: https://www.instagram.com/intencity.festival/

YouTube: https://www.youtube.com/@intencityfestivalcraiova

TikTok: https://www.tiktok.com/@intencity.festival

Festivalul IntenCity este organizat de Opera Română Craiova cu sprijinul Primăriei și al Consiliului Local Craiova.

Sponsorii evenimentului sunt: BCR, SuperBet, Tuborg, Pepsi, Dedeman, Softronic, QFort, Team Montage, Promenada Mall, Hotel Splendid 1900, Hotel Ramada Plaza, Iridex Group, Havana Club, Devin, Recon, Domeniile Alexandrion Rhein 1892, Distribuție Oltenia, Azalis Gaz

Parteneri: Ford Plusauto, Pringles, Ray Consulting, ETI, One Barber Academy, Hanul Andriței, Pizzeria Masetti, Lumea Gogoșilor by ADE, Soundwaves Tattoo Studio, Indago, Dent Priority

Partener media: Kiss FM

 

Programul pe zile:

 

Vineri, 28 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco

 

ALAN WALKER

ANDIA

DAVID CIENTE

STEFANIA

THE MOTANS & OPERA ROMÂNĂ CRAIOVA (THE MOTANS SYMPHONIC)

VANOTEK

KISS FM

 

Vineri, 28 iunie 2024 / Sala Polivalentă

 

ADDYTZU

BEN GOAV

BYGA

CONSTANZA PUCHETA

CTC

GABRIAN

HVNDS

TOMI & KESH

VLAD FLUERARU

 

 

Sâmbătă, 29 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco

 

HELENA PAPARIZOU

DAMIAN DRĂGHICI & BROTHERS

DUBIOZA KOLEKTIV

KOČANI ORKESTAR

OMAR ARNAOUT

ORCHESTRA THARMIS

KISS FM

 

Sâmbătă, 29 iunie 2024 / Sala Polivalentă

 

HOLY MOLLY

JBLK

LORA

M.G.L.

PASCAL JUNIOR

SLLASH & DOPPE

SPEAK

VE.RE B2B LIVIU NINA

 

 

Duminică, 30 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco

 

DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE

CONNECT-R

GIANLUCA VACCHI

SUBCARPAȚI

Y DO I & OPERA ROMÂNĂ CRAIOVA (TEHNOPERA)

KISS FM

 

Duminică, 30 iunie 2024 / Sala Polivalentă

 

AERO

BAD AND BOUJEE

CHICKS LUV US

EDW4RD

HOBBIT

IAN

MARY MESK

MINIONU’

PETRE STEFAN

ZO

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Publicat

pe

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta

București, România – 15 mai 2024 – Samsung Electronics, lider mondial în tehnologie, este partenerul oficial al competiției de tenis „Future Open by Samsung Galaxy AI”, un turneu pentru profesioniști care se va desfășura în perioada 12-26 mai la Clubul Sportiv North Tennis din București (în parcul Herăstrău).

Turneul, deschis gratuit tuturor pasionaților de tenis, reprezintă o oportunitate unică pentru jucătorii profesioniști de a acumula experiență și puncte. În cadrul acestui eveniment, câștigătorii vor avea ocazia să acumuleze un total de 15 puncte, atât pentru turneul feminin, cât și pentru cel masculin. Anul acesta vor intra pe teren aproximativ 208 de jucători în cadrul turneului (88 bărbați, 120 femei), care se vor întrece în meciuri de simplu (feminin și masculin) și dublu pe parcursul celor 2 săptămâni. Printre sportivii care vor concura se numără și Nicholas David Ionel și Filip Cristian Jianu, unii dintre cei mai cunoscuți tenismeni din clasament.

„Acest turneu ITF este dedicat promovării dezvoltării sportului și a tinerilor sportivi în România și reprezintă o platformă ideală atât pentru dezvoltarea tinerilor sportive, cât și a jucătorilor care urmăresc să își îmbunătățească clasamentul ATP/WTA sau să își construiască drumul în cariera profesionistă de tenis. Totodată ne propunem ca, în parteneriat cu Samsung, să le oferim spectatorilor experiența live a unui turneu de tenis internațional spectaculos și bine organizat, în Romania.” declară Patrick Grigoriu, Directorul turneului.

Intrarea la turneu este gratuită. Programul meciurilor poate fi urmărit pe site-ul https://www.itftennis.com/.

Surprize și activități cu prietenii și familia la zona Samsung

Participanții la turneu sunt invitați să descopere zona de lounge Samsung special amenajată pentru pauzele dintre meciuri și momentele de relaxare cu prietenii și familia. Aceștia vor avea ocazia să descopere și să testeze funcțiile Galaxy AI de pe noua serie Galaxy S24 pe întreg parcursul turneului. În plus, în perioadele 16-18 mai și 23-26 mai, vizitatorii zonei Samsung se vor putea bucura de diverse activități și surprize organizate de compania sud-coreană.

Prin implicarea în acest eveniment, Samsung își propune să susțină sportul românesc și tinerii sportivi români aflați în punctul de a-și construi o carieră profesionistă în tenis. Acesta este doar unul din multele demersuri pe care compania le realizează în misiunea sa de a încuraja tinerii să adopte un stil de viață mai sănătos sau să își urmeze cu încredere pasiunile, cu sprijinul tehnologiei de ultimă generație.

 „Susținem sportul românesc și încurajăm cât mai mulți tineri să își dezvolte cât mai devreme un stil de viață activ și echilibrat. Smartphone-urile Samsung, cu noile funcții Galaxy AI, nu doar că ne ajută să economisim timp pentru activitățile importante din viața noastră, ci contribuie și la optimizarea rezultatelor pe care le atingem, la prevenirea accidentărilor sau la realizarea unor programe de antrenament personalizate. Ca partener oficial al turneului, ne propunem să le arătăm oamenilor cum sportul și tehnologia lucrează împreună pentru a îmbunătăți viața și a inspira următoarea generație de campioni.” declară Tiberiu Dobre, Vicepreședinte și Head of Mobile eXperence Division la Samsung Electronics România & Bulgaria.

Open Always Wins

De-a lungul anilor, prin produsele și serviciile sale, Samsung a încurajat oamenii să se implice și să își îmbunătățească viața pas cu pas, indiferent de vârsta lor, prin integrarea unor schimbări mici, dar de impact. De la monitorizarea calității somnului și integrarea mai multor oportunități de mișcare ușoară în stilul de viață, până la performanță sportivă la competiții de nivel european sau internațional. Pentru Samsung, sportul nu este doar o activitate fizică, ci o oportunitate de dezvoltare personală și socială, un prim pas către o viață mai armonioasă pe care fiecare dintre noi, la nivel individual, îl poate realiza mai ușor cu sprijinul tehnologiei.

Anul acesta, Samsung Electronics este totodată și partener oficial al Jocurilor Olimpice și Paralimpice la nivel mondial, un parteneriat cu o tradiție de aproape 40 de ani. Cu această ocazie, brandul a lansat campania „Open Always Wins”, prin care își exprimă convingerea că deschiderea le permite oamenilor posibilități infinite și capacitatea de a realiza lucruri extraordinare.

Viziunea „Open Always Wins” va fi centrul programului său pentru Paris 2024 și va contura toate demersurile brandului înspre a sprijini tinerii în parcursul lor de a se apropia de sport sau chiar a face performanță în domeniu. Puteți afla mai multe despre campanie AICI.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Exclusiv2 zile inainte

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Eveniment2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized2 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism2 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Eveniment3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Administrație locală3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment3 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment3 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment3 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

fiset metalic fiset metalic
Uncategorized3 zile inainte

Pot folosi un fiset metalic ca mobilier pentru dormitor? Cum poate fi integrat in designul interior

Te afli in cautarea unei solutii inovatoare si stilate pentru organizarea si decorarea dormitorului tau? O idee extrem de cool...

Afaceri3 zile inainte

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite.

    FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri...

Eveniment4 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Exclusiv5 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment5 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Știrile Săptămânii