Connect with us

Exclusiv

Design Build Fundație pentru construcții sigure și durabile

Publicat

pe

design build fundatie

În geotehnică, condițiile speciale ale solului pot consta în prezența nivelurilor freatice sau a solurilor problematice (din punct de vedere al construcției), precum argile expansive, nămoluri pliabile, nisipuri lichefiabile, materiale foarte moi, umpluturi prost modelate sau chiar probleme de stabilitate a taluzului, datorită caracteristicilor topografice și fizico-mecanice ale locului de studiu. Design Build Fundație este un studiu de sol care îl împiedică pe proprietarul proiectului, să suporte cheltuieli inutile în timpul procesului de construcție. Odată ce construcția este finalizată total sau parțial, orice reacție neprevăzută și necalculată a solului, precum așezări sau alunecări de teren, poate reprezenta o dificultate de netrecut. Acest lucru presupune costuri considerabile pentru recuperarea sau chiar demolarea clădirii.

Cât de important este Design Build Fundație?

Importanța Design Build Fundație depinde de tipul de proiect care urmează să fie realizat și de amploarea acestuia. Cu rezultatele studiului de sol se pot lua decizii cu privire la tipul de fundație de utilizat și la ce adâncime trebuie pusă aceasta. În funcție de tipul de sol, este vorba de capacitatea portantă sau de susținerea solului (rezistența solului) și aceasta poate fi determinată doar cu Design Build Fundație, adică un studiu corect al solului.

În funcție de studiul solului, se va stabili cât se va cheltui sau cât se va economisi pe fundație. Multe proiecte de „economisire a banilor” refuză să facă un studiu de sol Design Build Fundație și tocmai atunci când proiectul este deja construit, proprietarii își dau seama că au fisuri, tasări care generează costuri importante, neprevăzute și de amploare, întrucât trebuie să solicite lucrări suplimentare de reparații sau încercare de a stabiliza terenul și de a garanta funcționarea corectă a structurii pentru a menține în siguranță construcţia.

Când vine vorba de clădiri, Design Build Fundație determină capacitatea maximă de încărcare pe care o acceptă terenul și dacă este suficientă din cauza supraîncărcării clădirii. Argumentul sau scuza că „vecinul meu a construit așa sau altfel” nu mai este valabil și s-ar putea spune că este periculos și risipitor de muncă, bani și timp. Incidența studiului solului în costul total al unei lucrări este nesemnificativă, și astfel, nu există motive pentru a nu solicita Design Build Fundație de la specialiști. Un astfel de studiu trebuie realizat de profesioniști și experți în domeniu.

La Terratest România, experții știu foarte bine importanța unui Design Build Fundație corect și adecvat pentru fiecare tip de proiect, fie că este vorba de construcția unui drum sau de construcția casei tale. Indiferent de dimensiunea proiectului, cunoașterea tipului de sol găsit în proiect, este esențială în determinarea siguranței construcției și a costului proiectului. Pentru ca proiectul tău Design Build Fundație să fie proiectat și executat în cel mai bun mod posibil din punct de vedere economic și tehnic, execuția proiectului va fi personalizată.

Vezi mai multe informatii despre tehnologia de design build fundatie pe website-ul nostru!

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Publicat

pe

De

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar prin produsele, serviciile oferite sau o interfață intuitivă, la fel de importante sunt software-urile care simplifică operațiunile și eficientizează procesele de zi cu zi. Pentru cei ce dețin magazine online, poate exista un punct în care fluxul de comenzi devine greu de gestionat, iar o problemă foarte răspândită ține de timpul îndelungat destinat actualizării manuale a stocurilor. În 2022, cei ce dețin magazine online nu mai pot fi îngreunați de astfel de probleme, pentru că dificultățile sunt remediate, iar opțiunile sunt eficientizate și gestionate cu succes de software-urile de gestiune destinate magazinelor. 

Cât de util este un soft pentru gestiunea magazinului? 

Un soft performant care ține pasul cu ultimele standarde impuse de o piață competitivă te poate ajuta să operezi eficient și fără bătăi de cap toate operațiunile care stau la baza afacerii tale. Cu un soft de gestiune pentru magazin propus de NextUp.ro poți defini, sorta în funcție de categorie și poți urmări toate produsele în timp real, poți adăuga oricând fotografii cu cele mai mici eforturi, dar poți și să te bucuri de stocuri actualizate automat cu fiecare comandă. Un astfel de soft îți oferă și o repartizare eficientă a cheltuielilor de întreținere și o evidență a încasărilor, nu mai trebuie să te complici cu realizarea inventarului deoarece se va realiza automat, iar operațiunile de contabilitate pot fi simplificate semnificativ. Lista de avantaje continuă cu setările facile de facturare, o rapiditate inegalabilă, automatizări precise, și notificări personalizabile ale stocurilor.

Softurile de gestiune sau de management al comenzilor le pot oferi antreprenorilor o eficiență greu de egalat și o productivitate sporită în baza operațiunilor simplificate și automatizate. Pe lângă avantajele enumerate mai sus, ar mai fi de menționat că printr-un sistem de management se poate crea, publica și edita conținutul de pe site, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare. Aspectul poate fi schimbat cu ușurință, noi secțiuni pot fi introduse, iar paginile produselor pot fi îmbunătățite oricând în cel mai scurt timp. 

Un alt avantaj de seamă ține de înlocuirea actualizărilor manuale ale stocurilor. În acest fel erorile sunt prevenite, iar timpul este economisit considerabil. Inventarul ajunge să fie actualizat și el foarte rapid, canalele sunt gestionate mult mai ușor, iar procesarea comenzilor este îmbunătățită drastic.  Un astfel de sistem asigură o organizare eficientă și automată a tuturor informațiilor, statisticilor și detaliilor importante precum popularitatea produselor și alte aspecte care contribuie la menținerea unui avantaj competitiv. 

Este bine de știut că sistemele de gestiune pot și să sporească numărul comenzilor. Cum ora 22 este un prag important pentru plasarea comenzilor, dar și un timp în care nimeni nu este la birou, un sistem performant axat pe gestiunea comenzilor automatizează operațiunile, generează email-urile potrivite, poate face cea mai economică alegere în privința transportului și îmbunătățește semnificativ experiențele clienților. 

Acestea fiind spuse, un sistem performant de gestiune poate fi un ajutor esențial în menținerea unui avantaj competitiv pe o piață populară aflată într-o continuă schimbare. Automatizările și umbrela de procese simplifică semnificativ operațiunile de zi cu zi, un astfel de sistem poate ușura munca tuturor echipelor, economisește timpul, simplifică operațiunile și poate genera rezultate surprinzătoare pe termen lung. 

 

 Sursa foto: Unsplash.com

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Publicat

pe

De

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului adus de utilaj dar și prelungirea duratei de viață a acestuia.

Trebuie să investiți în piese utilaje pentru ca echipamentul să funcționeze eficient și să opereze la capacitate maximă. Dar în același timp vreți să vă asigurați si că veți profita cât mai mult timp de acesta. Aflați cum puteți să faceți cea mai bună alegere în rândurile de mai jos.

Pasul nr. 1: Verificări periodice

Verificările periodice ne asigură că suntem mereu informați în privința stării echipamentului pe care îl utilizăm pe șantier. Și în acest domeniu, informația înseamnă putere. În acest caz, puterea se traduce în posibilitatea de a face anumite reparații și reglaje la timp, evitând în acest fel costuri mult mai mari.

Inspecția vizuală zilnică ar trebui făcută la începutul și la finalul activității. E un pas simplu care nu consumă foarte mult timp, dar care ne poate scăpa de probleme serioase. Observând din timp eventualele defecțiuni, vom reuși să le remediem cu un minim de cheltuieli.

Pasul nr. 2: Respectați intervalele de service și celelalte cerințe ale producătorului

Este important să îndeplinim toate cerințele de service și să efectuăm verificările în acele intervale cerute de producător. Informațiile de acest fel apar în manualul de utilizare al utilajului. Parcurgerea acestuia este importantă și reprezintă un aspect care nu ar trebui neglijat.

Mai mult, în cazul în care utilajul funcționează în condiții grele, la temperaturi ridicate, de pildă, mulți producători recomandă scurtarea intervalelor de service.

Echivalarea calendaristică a intervalelor din manual este simplă: 10 ore de utilizare înseamnă o zi. 50 de ore – o săptămână. O mie de ore de utilizare – un an.

Pasul nr. 3: Surpriza nu are ce căuta la capitolul investiții

Cu excepția accidentelor și a situațiilor total neprevăzute care pot apărea pe un șantier, schimbul unei anumite piese nu trebuie să fie niciodată o supriză. Dacă respectați pașii de mai sus, puteți face un plan întins pe o perioadă mai lungă, știind când și ce sume urmează să investiți în anumite piese.

Verificările ne oferă o altă perspectivă, pe lângă identificarea eventualelor probleme. Descoperim și urmărim gradul de uzură, anticipând în acest fel momentul în care piesa respectivă va trebui schimbată.

Pasul nr. 4: Alegeți piese utilaje în cunoștință de cauză

Fiecare utilaj are nevoile sale. Dacă alegem piese de calitate, potrivite pentru modelul respectiv, atunci utilajul va funcționa fără probleme și ne va aduce profit.

O fișă a pieselor de schimb care poate fi obținută de la orice producător vă ajută să obțineți informații clare despre piesa care trebuie schimbată. De asemenea, atunci când comandați o piesă, trebuie să-i comunicați furnizorului modelul, tipul și seria de șasiu pentru a evita orice eroare.

 

Pasul nr. 5: Investiți în stocuri și rezerve

La pasul numărul 3 vorbeam de necesitatea eliminării suprizelor din procesul de achiziție al pieselor utilaje. Putem duce această idee mai departe. Să vorbim despre înlocuirea unui ulei hidraulic sau de motor: putem avea un plan legat de momentul aproximativ în care acesta trebuie schimbat. De asemenea, trebuie luat în calcul faptul că uleiul ar trebui completat în anumite momente.

Așadar, ideal ar fi să avem o rezervă din acest produs. Facem investiția o singură dată și ne asigurăm în acest fel necesarul pentru o anumită perioadă. La fel putem proceda și în cazul altor piese predispuse la uzură. Dar mare atenție la condițiile de păstrare. De exemplu, dacă vom comanda o baterie pe care o depozităm în mod greșit, atunci aceasta poate fi inutilizabilă în momentul în care avem nevoie de ea.

Concluziile sunt clare: economiile prost gândite și piesele nepotrivite cumpărate doar pentru că „sunt mai ieftine” ne vor aduce, în timp, pierderi însemnate.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Vrei sa scapi de chin atunci cand te muti?

Publicat

pe

De

 

Fie ca tocmai ti-ai cumparat apartamentul mult visat sau ca te  muti intr-o chirie noua, trebuie sa ai grija ca fiecare lucrusor sa fie depozitat si transportat fara prea multa paguba. Un stres in plus. Solutia? Cutiile de depozitare din carton ondulat, de la Mapa Rom Invest. Deoarece cartonul ondulat este durabil și își păstrează foarte bine forma, oferă protecție pentru materialele delicate din interior, amortizand socurile și protejând de deteriorare. Acest lucru este important dacă un produs urmează să fie expediat pe distanțe lungi și manipulat de mai multe ori pe parcurs.

Cum sa alegi cutia potrivita pentru depozitare si transport?

Cu atât de multe opțiuni pe piata din care să alegi, găsirea cutiei de carton perfectă pentru nevoile tale poate părea imposibilă. Dar  Mapa Rom Invest ofera cutii de depozitare din carton de diferite dimensiuni, astfel incat fiecare articol casnic poate fi transportat in siguranta.

Iata si cateva sfaturi pentru a face alegerea corecta:

  • Începeți prin a achizitiona cutii de depozitare noi. Nu numai că sunt nefolosite, dar sunt adesea mai capabile să facă față nevoilor dvs atunci cand va mutati, fata de  cele pe care le-ați găsi în magazinele alimentare. Cutiile de depozitare de la Mapa Rom Invest sunt fabricate din carton ondulat si sunt rezistente. Astfel nu veti avea parte de obiecte sparte.
  • Măsurati articolele care trebuie ambalate. Măsurați lungimea, lățimea și înălțimea articolelor. Vă rugăm să rețineți că veți avea nevoie de o cutie de carton care este puțin mai mare. Acest lucru vă va permite să vă ambalați produsele cu ajutorul unui strat de folie protector cu bule sau hartie mai groasa. Acest strat de protectie in plus nu va lasa ca diferitele obiecte sa se ciocneasca în cutie în timpul transportului si astfel vor ajunge intregi la destinatie.
  • Utilizati mai multe dimensiuni. Aprovizionați-vă cu cutii de diferite dimensiuni.

Cutiile mici sunt perfecte pentru cărți, obiecte de colecție, bibelouri și multe altele.

Cutiile medii sunt ideale pentru  pentru gadgeturi și electrocasnice.

Cutiile mari sunt ideale pentru paturi, perne, lămpi și alte articole voluminoase sau greu de transportat.

  • Luati in considerare rezistenta materialului. Odată ce v-ați hotărât cu privire la dimensiunile cutiei de carton, trebuie să determinați ce rezistență aveți nevoie să fie. În această etapă, va trebui să luați în considerare trei lucruri: greutatea articolelor, cum intenționați să vă depozitați articolele si distanta tranzitului.
  • Asigurati-va ca aveti suficiente accesorii. Folie cu bule si hartie de ambalat pentru a proteja obiectele mai fragile. Markere pentru a scrie pe fiecare cutie detalii despre continutul ei. Dar cel mai important, asigurati-va ca aveti destula banda adeziva. Mapa Rom Invest ofera atat banda adeziva transparenta, cat si banda adeziva maro. Banda va păstra aceste cutiile de depozitare bine sigilate. Astfel veti evita ca, în timp ce urcați scările sau descarcati cutiile, lucrurile sa se imprastie.

Alegerea inteleapta a cutiilor de depozitare  potrivite poate fi diferența dintre o mutare cu pagube și o mutare reusita. Mapa Rom Invest va sta la dispozitie pentru a vă ajuta cu cutii de depozitare de diferite dimensiuni si benzi adezive.

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

panouri solare panouri solare
Social7 ore inainte

Investiţia în panouri solare te ajută să reduci costul imens al facturilor

O problemă care începe să aibă un impact din ce în ce mai are asupra românilor este costul facturilor la...

atractii turistice atractii turistice
Turism8 ore inainte

Top 3 atractii turistice din Transilvania

Orice roman a auzit de minunatele atractii turistice ale Transilvaniei. Aceasta zona a tarii are un farmec aparte, fascinand turistii...

Centrală termică Centrală termică
Social9 ore inainte

Centrală termică pe lemn sau peleți? Tu ce alegi?

O centrală termică a devenit indispensabilă din casa noastră, mai ales când sezonul rece se apropie cu pași repezi. În...

Exclusiv17 ore inainte

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar...

Logic Light Logic Light
Afaceri3 zile inainte

Corpurile de iluminat suspendate au capacitatea de a transforma un spațiu

Corpurile de iluminat suspendate pot fi folosite ca o alternativă la candelabre sau pot fi folosite în plus față de...

Exclusiv3 zile inainte

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului...

Exclusiv3 zile inainte

Vrei sa scapi de chin atunci cand te muti?

  Fie ca tocmai ti-ai cumparat apartamentul mult visat sau ca te  muti intr-o chirie noua, trebuie sa ai grija...

Exclusiv3 zile inainte

TOP 4 sfaturi utile pentru a alege coșul de cadou potrivit pentru colegii de birou

Alegerea unui coș de cadou pentru colegii din birou poate deveni un proces dificil, întrucât există diverse ocazii, precum și...

Exclusiv4 zile inainte

Cum să ai cele mai cool ţinute de toamnă cu ajutorul salopetelor

Uneori te poţi plictisi de clasicele combinaţii de blugi şi pulover sau tricou şi vrei să adaugi ceva nou şi...

Exclusiv4 zile inainte

Ce responsabilitati au producatorii si importatorii fata de mediu?

Pana in 2030, Romania trebuie sa se ocupe de reciclarea unui procentaj de cel putin 65 la suta din totalul...

Exclusiv4 zile inainte

Amprenta de carbon – ce inseamna, cum se masoara si cum poate fi redusa

Amprenta de carbon a devenit un subiect din ce in ce mai discutat in ultimii ani, pentru ca a inceput...

Exclusiv5 zile inainte

Ce casca de copiat sa alegi?

Este o idee foarte bună să participi la un examen având la dispoziție căști de copiat ideale. În acest fel,...

quiche cu branza quiche cu branza
Exclusiv6 zile inainte

Ce trebuie să cunoșteți dacă doriți un quiche făcut în casă

Quiche-ul de inspirație franceză este un prânz ușor sau o cină perfectă. Încercați să adăugați ierburi proaspete tocate, cum ar...

Afaceri6 zile inainte

De ce trebuie sa tinem cont cand alegem corpuri de iluminat?

Corpurile de iluminat pot fi amplasate cu usurinta in diverse zone ale locuintei si prezinta posibilitati de montaj in functie...

Exclusiv6 zile inainte

Adjunct de inspectorat hărțuiește polițiștii care își fac datoria/Înregistrare audio!

Orice polițist cunoaște faptul că în conformitate cu prevederile Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului îi sunt restrânse anumite drepturi și libertăți,...

ExclusivO săptămână inainte

De ce să alegi sacourile? 3 motive ce te vor convinge să abordezi un look mai elegant de acum încolo

Poate te numeri printre iubitorii de modă, ce privesc cu ochi buni îngrijirea față de aspectul lor de zi cu...

Știrile Săptămânii