Connect with us

Afaceri

Cei mai cunoscuți businessmeni din istorie – ce avem de învățat de la ei?

Publicat

pe

Cu toții ne-am dori să punem pe picioare o afacere care să ne aducă milioane, sau cel puțin să ne asigure independența financiară necesară ca să nu mai depindem de job, șefi și orarul strict de muncă. Din păcate, însă, nici pe departe nu toți reușesc acest lucru. Chiar dacă astăzi există o mulțime de metode de promovare online, de la reclamele Google la servicii SEO, lumea businessului rămâne necruțătoare și nu fiecare reușește să supraviețuiască în acest mediu. Cu toate acestea, de-a lungul istoriei au existat persoane a căror avere a ajuns de-a dreptul legendară și a depășit-o cu mult pe cea a miliardarilor cunoscuți astăzi, dacă e să raportăm bogățiile lor la realitățile timpurilor de rigoare.

John D. Rockefeller (1839-1937)

Rockefeller este recunoscut ca fiind cel mai bogat om din istoria moderna a lumii. Averea lui a fost estimată la 200 si 336 miliarde dolari SUA. În 1870, la vârsta de 31 de ani, el a fondat Standard Oil și a cumpărat cele mai multe rafinării de petrol din SUA, ajungând astfel să controleze circa 90% din industria americană de petrol. Standard Oil reprezintă “tatăl” marilor companii petroliere americane de astăzi – ConocoPhilips, ExxonMobile, Chevron. Totodată, John D. Rockefeller a fost si un mare filantrop, astfel ca de-a lungul vieții a donat mai mult de jumătate din avere diverselor proiecte caritabile.

Andrew Carnegie (1833-1911)

Averea estimată a lui Carnegie a fost de 309 miliarde de dolari SUA. Carnegie a investit în industria oțelului, într-o piață în care cererea de oțel era efectiv explozivă, sfârşind astfel să devină lider pe piață. În 1901 își vinde proprietățile industriale pentru suma de 480 de milioane de dolari, ceea ce reprezintă un record la acea vreme. În urma acestei tranzacții, este numit “omul cel mai bogat din lume” și devine o reprezentare perfectă a visului american.

Cornelius Vanderbilt (1794-1877)

Averea acestuia a fost estimată între 150 – 200 de miliarde dolari. Chiar dacă a abandonat școala la vârsta de doar 11 ani, la 16 ani procură un vas pentru transportul pasagerilor, care-i aduce primele venituri. În continuare, și-a dezvoltat afacerea investind în companii maritime și de cale ferată. El a ajuns să fie considerat al doilea cel mai bogat om din istorie, la egalitate cu Andrew Carnegie.

Steve Jobs-(1955-2011)

Co-fondator și CEO al firmei Apple Computer, dar și CEO al firmei PIXAR, cel mai mare acționar și membru în consiliul de directori ai companiei Disney, Steve Jobs rămâne a fi o personalitate influentă din industria calculatoarelor și a divertismentului.

În 1976, împreună cu un bun prieten, Steve Woznyac, într-un garaj au asamblat primul calculator, înființând compania Apple. În 2011, Steve Jobs a murit de cancer, astfel ca soția sa, Powell Jobs, i-a moștenit averea, estimată la 14,4 miliarde de dolari, iar în prezent este a patra cea mai bogată femeie din lume.

Bill Gates (1955-prezent)

 Co-fondator al Microsoft Corporation, la ai săi 64 ani, este cel mai bogat om din lume, conform revistei americane Forbes. În 2016, când a părăsit Microsoft, avea o avere estimată la 50 miliarde dolari, care a crescut în 2017 la 86 miliarde dolari. În 1995, Co-fondatorul Microsoft a devenit cel mai bogat om din lume, cu o avere estimată la 12,9 miliarde de dolari. De atunci, el a rămas pe primele locuri ale topului.

Așa deci, businessmeni au existat tot timpul. Ei și-au construit afacerile bazându-se în mare măsură pe marketingul tradițional și ținând cont de ultimele știri ale momentului în domeniul în care au ales să crească.

Cu siguranță, topul poate fi mai lung, însă cert este un lucru – fiecare dintre aceste exemple este o dovadă de talent, credință în forțele proprii, curaj și multă muncă, formula fiind una general valabilă și pentru viitorii milionari.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Cum targetam campania de Google Ads

Publicat

pe

Direcționarea anunțurilor este o parte esențială a unei campanii publicitare de succes. Este posibil să fi proiectat anunțul perfect, dar va trebui să le arătați persoanelor potrivite la momentul potrivit pentru a vă atinge mai bine obiectivul. Anunțurile Google oferă diferite modalități de direcționare a anunțurilor.Demografie: direcționați-vă anunțurile în funcție de cât de bine tendințează produsele și serviciile dvs. cu utilizatorii din anumite locații, vârste, sexe și tipuri de dispozitive.

Afinitate: Agenții de publicitate cu campanii TV pot extinde o campanie online și pot ajunge la o audiență folosind Căutarea Google sau Rețeaua de display.

targetare anunturi google ads

targetare anunturi google ads

Pe piață: afișați anunțuri utilizatorilor care au căutat produse și servicii precum a ta. Este posibil ca acești utilizatori să caute să efectueze o achiziție sau să fi făcut anterior o achiziție și să fie în continuare suficient de interesați să interacționeze cu anunțurile.

Intenție personalizată: alegeți cuvinte sau expresii legate de persoanele care sunt cel mai probabil să se angajeze cu site-ul dvs. și să efectuați achiziții folosind „audiențe cu intenție personalizată”. Pe lângă cuvintele cheie, publicul cu intenție personalizată vă permite să adăugați adrese URL pentru site-uri web, aplicații sau conținut YouTube legate de interesele audienței dvs.

Spectacole similare: extindeți-vă publicul vizând utilizatorii cu interese legate de utilizatorii din listele de remarketing. Acești utilizatori nu caută direct produsele sau serviciile dvs., dar interesele aferente le pot duce la interacțiunea cu anunțurile dvs.

Remarketing: vizează utilizatorii care au interacționat deja cu anunțurile, site-ul sau aplicația dvs. astfel încât să vă vadă mai des anunțurile. Acești utilizatori pot fi în orice etapă de conversie, atât timp cât au vizitat site-ul dvs. sau au făcut clic pe anunțul dvs. înainte. Acești utilizatori pot reveni chiar pentru a finaliza o achiziție.

Afla mai multe pe www.flaviusnoja.biz

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

De ce sa-ti maresti buzele la clinica Pogany?

Publicat

pe

De

Buzele expresive, pufoase, seducatoare, cu nuanta saturata, sunt considerate in permanenta un semn al atractivitatii feminine. Pentru a sublinia frumusetea naturala a buzelor si a le oferi luminozitate, exista un intreg arsenal de produse cosmetice decorative cum ar fi: rujuri, luciu, creioane contur. In ultimii ani, la clinica Pogany se efectueaza proceduri de marirea si corectarea buzelor. Multe femei opteaza pentru operatie de marire buze in Bucuresti, datorita eficacitatii si, de asemenea, datorita faptului ca aceasta clinica a devenit deosebit de populara in randul femeilor. Desi exista numeroase instrumente cosmetice de infrumusetare a buzelor, femeile prefera operatia de marire a buzelor. O  astfel de procedura poate fi  efectuata doar de catre un medic specialist, care are calificarile necesare si o licenta de practica.

De ce sa optezi pentru o operatie de marire buze in Bucuresti?

Cel mai inalt nivel de siguranta al operatiilor. La clinica Pogany, dupa operatie clientele niciodata nu au prezentat complicatii sau alergii. Acest lucru se datoreaza profesionalismului medicilor, calitatii exceptionale a tuturor medicamentelor utilizate si respectarii stricte a protocoalelor si regulilor de sterilizare etc.

 

Cei mai buni specialisti in procedura de marire a buzelor. Specialistii de la clinica Pogany au studii de specialitate suplimentara in Europa, au multi ani de experienta, oferind fluenta in toate tehnicile medicinei estetice moderne.

 

Preturi avantajoase pentru conturarea buzelor. Clinica Pogany ofera preturi care sunt pe deplin justificate, pentru operatia de marire a buzelor. De asemenea, nu incearca sa atraga clientele cu un pret scazut pentru corectarea buzelor, deoarece medicii ofera in primul rand, siguranta, eficienta si confort.

Care este esenta operatiei de marire a buzelor?

Conturarea buzelor este o operatie transformare cu ajutorul preparatelor speciale, care sunt introduse sub piele si permit netezirea ridurilor, crescand volumul si schimband forma buzelor. Ca umplutura, sunt utilizate in principal preparate pe baza de acid hialuronic.

Acidul hialuronic a castigat un loc important in cosmetologie si de aceea, astazi este folosit activ in corectarea buzelor. Insusi corpul uman produce aceasta substanta intr-o anumita cantitate, si, prin urmare, introducerea acidului hialuronic, niciodata nu va avea un efect advers asupra organismului. O molecula a acestei substante unice este capabila sa retina pana la 500 de molecule de apa, astfel incat are capacitatea de a mentine umiditatea. Ca rezultat buzele capata volum, iar pielea este netezita.

Operatia de marire buze in Bucuresti – Avantaje

Operatia de marire buze in Bucuresti are cateva avantaje importante:

 

  • Umpluturile se disting printr-o distributie exceptionala uniforma a materiei sub piele, care dau o simetrie perfecta si o forma armonioasa buzelor.
  • Efectul operatiei de marire a buzelor dureaza pana la 12-18 luni si acest lucru este semnificativ mai lung, fata de alte proceduri.
  • Umplutura care este utilizata in chirurgia plastica a buzelor, contine deja un anestezic in compozitia sa, ceea ce face posibila efectuarea operatiei cat mai confortabil si in acelasi timp rapid.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Texte de promovare a produselor

Publicat

pe

Concentrarea unei campanii de marketing pe un produs, pe produse sau pe o categorie de produse poate fi foarte utilă. Acest lucru este valabil atât când vorbim despre un produs nou, cu specificații și caracteristici inovatoare, cât și atunci când vorbim despre produse pentru care cererea este ridicată, dar și concurența este acerbă.

Provocarea este la fel de mare atât pentru un brand cunoscut, cât și pentru o firmă aflată la început.

Și într-un caz și în celălalt, în funcție de buget și scopul urmărit, imaginația și conceperea unei strategii de marketing și conținut cât mai bine puse la punct joacă un rol foarte important.

De ce este scrierea unui conținut de calitate o sursă bună de marketing?

Fie că doriți să promovați un produs, fie că prin promovarea acestuia vreți să vă creșteți notorietatea sau să atrageți clienți în site, care să cumpere și alte produse sau produse similare, descrierea și calitatea textului utilizat în acest scop este foarte importantă.

Nu veți reuși niciodată să convingeți un client, dacă textul utilizat în reclamă este mediocru sau invers, dacă realizați un text de promovare foarte bun, iar produsul nu corespunde sau informația din site, care ar putea interesa este îndoielnică.

Care sunt acele texte pentru promovarea produselor care trebuie avute în vedere de orice vânzător?

O altă categorie de texte, extrem de importante pentru a face vânzare este reprezentată de advertoriale. Fiind o îmbinare inteligentă între reclamă și nevoia de informare, ele sunt de multe ori o sursă semnificativă de trafic. Cu cât autoritatea site-urilor pe care sunt publicate este mai mare și vor avea mai multe vizualizări, cu atât vor crește și șansele voastre de a obține mai mulți clienți interesați. În acest sens, este foarte important să găsiți o agenție SEO sau un copywriter talentat, care să se priceapă să camufleze mesajul publicitar într-un text cât mai incitant și convingător.

O a treia formă de a face publicitate unui produs este reprezentată de realizarea de texte și prezentări interesante pentru rețelele de Social Media. Facebook, Instagram, LinkedIn etc.. Prin postarea de conținut bine gândit și targetat și prin posibilitatea de a fi vizualizate de multe persoane, cărora dacă le place ce citesc și văd acolo pot distribui și share-ui gratuit acele prezentări, vă puteți bucura de o altă sursă importantă de trafic.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

ExclusivO zi inainte

Despre cele 3,2 milioane de voturi ale lui Klaus Iohannis din primul tur și despre nuclee dure

Din punctul meu de vedere, un premier devine cu adevărat premier abia atunci când apucă să facă și să aplice...

Exclusiv2 zile inainte

DOCUMENTE BOMBA/ADEVARUL despre “dosarul TETRA” de la Politia Locala Ploiesti (I)

După destituirea directorului general de la Politia Comunitară Ploiesti, Carmen Daniela GHEORGHE – a fost numit şef al acestei institutii...

Afaceri3 zile inainte

Cum targetam campania de Google Ads

Direcționarea anunțurilor este o parte esențială a unei campanii publicitare de succes. Este posibil să fi proiectat anunțul perfect, dar...

Exclusiv4 zile inainte

Este o premieră care va face BNR să cheltuie multe zeci de milioane de Euro din rezerva valutară ca să acopere accelerarea deprecierii leului DECLANȘATĂ de Iohannis

(Preluare FLUX 24): Șeful PNL Iași, uns recent ministru al Mediului, nu știe ce înseamnă „stresul ratei la bancă”. În...

Exclusiv5 zile inainte

PROMO/ DOCUMENTE BOMBA/ADEVARUL despre “dosarul TETRA” de la Politia Locala Ploiesti/ Acuzații penale nefondate asupra unor sefi si politisti locali

Sefi și polițisti locali din Ploiești acuzați de inducere în eroare a organelor judiciare și mărturie mincinoasă, in mod fals!...

Exclusiv6 zile inainte

Avocatul Poporului acuza la CCR incalcarea dreptului la un proces echitabil prin compunerea completelor de judecata

 “Un element esential al organizarii si functionarii instantelor, constituirea completelor, este dat in competenta colegiilor de conducere, organe administrative care,...

ExclusivO săptămână inainte

Domnul Predoiu apreciază mai mult decât nenumirea Adinei Florea menținerea ,,operativului” Nicolae Marin (fost DNA)?

Catalin Predoiu, noul ministru al Justitiei s-a pierdut cu firea ieri la preluarea mandatului de la doamna Birchall, pe care...

ExclusivO săptămână inainte

Adjuncta DNA, Mădălina Scarlat, a infirmat în întregime a doua ordonanţă de clasare a DNA Alba în dosarul lui Dan Barna, redeschizând dosarul şi dispunând reluarea urmăririi penale

Sorina Euxandra Matei revine cu dezvaluiri in exclusivitate: DNA a redeschis abia săptămâna trecută, luni, 28 octombrie 2019, “dosarul proiectelor...

AfaceriO săptămână inainte

De ce sa-ti maresti buzele la clinica Pogany?

Buzele expresive, pufoase, seducatoare, cu nuanta saturata, sunt considerate in permanenta un semn al atractivitatii feminine. Pentru a sublinia frumusetea naturala...

ExclusivO săptămână inainte

SORINA MATEI DA DE PAMANT CU JUDECATOAREA COTOFANA: ” Madam Coțofană este un #FAKE”

Se va întâmpla în câteva zile. La capătul unei sesiuni electorale naționale. Klaus Iohannis va fi reales. Oficial, în calitate...

Afaceri2 săptămâni inainte

Cei mai cunoscuți businessmeni din istorie – ce avem de învățat de la ei?

Cu toții ne-am dori să punem pe picioare o afacere care să ne aducă milioane, sau cel puțin să ne...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Barometrul asta comandat de EuropaFm a fost platit din banii de reclama la spitale de stat de la Primarie (prin administratia spitalelor)?

Liderul PNL, desemnat candidat de prim-ministru, este pândit de mai multe riscuri. Dintre care în mod cert unul și-l asumă...

Exclusiv2 săptămâni inainte

La americani, nu există incident, shooting, incendiu, atac, operatiune highly classified, scandal, anchetă ca oficialii să nu iasă și sa țină conferințe de presă și să răspundă tuturor întrebărilor

La americani, șeful US Central Command, generalul Frank McKenzie de 1000 de stele, a vorbit 1 oră și 1 minut...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Sfaturi practice pentru a alege culoarea potrivita pentru acoperis terasa si copertine

Milano Designs este o firma foarte apreciata inceea ce priveste solutiile pentru acoperis terasa si copertine, geamuri, usi glisante, gradini...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Pentru un apartament Militari suntem gata sa platim o viata

Suntem o familie tanara si ne-am saturat sa stam cu chirie! Am avut atat de multe experiente negative din perioada...

Exclusiv2 săptămâni inainte

La nivelul I.P.J. Prahova se deschid dosare penale jurnalistilor incomozi sub indrumarea comisarului Lupu Sorin

La nivelul I.P.J.Prahova se deschid dosare penale jurnalistilor care devoaleaza posibile abateri disciplinare si/sau penale ale angajatilor acestei institutii. Aceste...

Știrile Săptămânii