Connect with us

Eveniment

EXCLUSIV Cât au luat străinii din teritoriul ţării. Harta României aşa cum nu ai mai văzut-o | OradeaDeAZI

Publicat

pe

Proprietarii de terenuri agricole din judeţul Timiş au încheiat 5.600 de tranzacţii de vânzare-cumpărare în primul semestru al acestui an, echivalentul a 8,2% din numărul total de loturi agricole vândute în această perioadă la nivel naţional, potrivit datelor Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI). Acelaşi judeţ a fost fruntaş la vânzarea de terenuri şi în prima jumătate din 2017, însă anul acesta s-au înstrăinat cu 30% mai multe loturi. Chiar şi cel mai scump teren a fost vândut în acest judeţ, care are printre cele mai mari preţuri din ţară.

În luna aprilie, bănăţenii au vândut cel mai mare volum de pământ, adică 1.289 de loturi, aproape dublu faţă de volumul de tranzacţii încheiat în luna ianuarie.

Topul judeţelor cu cel mai mare număr de tranzacţii cu terenuri agricole încheiate în primele şase luni este completat pe locul doi de Arad, cu circa 4.100 de tranzacţii, Dolj, cu circa 3.700 de terenuri vândute, Brăila, cu 3.200 de vânzări, şi Galaţi, cu 2.800 de tranzacţii. Practic, primele cinci judeţe din top acoperă aproape 30% din numărul de terenuri agricole vândute în prima jumătate a anului la nivel naţional.

La coada clasamentului se plasează Gorj, Vâlcea, Maramureş şi Bistriţa Năsăud, judeţe în care s-au vândut în jur de 400 de terenuri agricole în perioada analizată.

La nivel naţional s-au vândut peste 68.000 de loturi agricole în primele şase luni din an, cu 9% peste volumul din perioada similară a anului anterior. În luna martie s-au vândut cele mai multe, respectiv 13.848 de terenuri, urmată de luna mai, cu 13.501 de loturi, şi luna februarie, cu peste 12.000 de contracte de vânzare înregistrate la cadastru.

Cumpărători de top

Anul trecut au fost tranzacţionate 100.000 de hectare de teren agricol, în valoare de circa 438 mil. euro, potrivit estimărilor Agricover, instituţie financiară specializată în creditarea agriculturii. Străinii deţin circa 20-30% din suprafaţa totală de teren agricol a ţării, arată datele companiei. Totuşi, la nivel oficial, străinii deţin circa 17.000 de hectare de teren agricol intravilan şi extravilan, ceea ce reprezintă un procent de doar 0,3% din suprafaţa de 5,8 milioane de hectare de teren agricol cadastrat, potrivit informaţiilor obţinute în exclusivitate de revista Capital de la ANCPI. Trebuie menţionat că terenul înregistrat la cadastru reprezintă 42% din suprafaţa agricolă a ţării.

 

Braşovul este judeţul în care străinii deţin cea mai mare parte din terenul agricol cadastrat. Investitorii străini controlează 1.240 de hectare de pământ din Braşov, echivalentul a 1,23% din suprafaţa agricolă cadastrată a judeţului. Totuşi, cea mai mare suprafaţă de teren agricol deţinută de străini este în Timiş, unde investitorii au 2.640 de hectare, iar acesta este urmat de judeţul Tulcea, unde strănii controlează 1.644 de hectare, şi de Arad, unde investitorii de altă naţionalitate au 1.462 de hectare.

„Cel mai probabil volumul tranzacţiilor la nivel naţional s-a menţinut la acelaşi nivel ca anul trecut, iar interesul pentru achiziţia de teren este în continuare crescut. Fermierii sunt principalii cumparători atunci când există ofertă“, explică Robert Rekkers, directorul general al Agricover.

Ministerul Agriculturii şi-a dat avizul final pentru doar 11 tranzacţii cu terenuri agricole mai mari de 30 de hectare în prima jumătate a acestui an. Acestea cumulează o suprafaţă totală de peste 640 de hectare, iar preţul mediu de tranzacţionare a fost de 5.000 de euro/hectar. Cel mai scump teren, în suprafaţă de 85,4 hectare, a fost cumpărat la un preţ de 2,56 mil. lei, adică circa 558.000 euro. Terenul este situat în comuna Voiteg din judeţul Timiş şi a fost achiziţionat de Corvin-Petru Mateiu, prin firma sa Agro Nevada Tim, de la Simona-Nicoleta Morariu, potrivit informaţiilor publicate de Ministerul Agriculturii. Cumpărătorul este unul dintre cei mai mari producători agricoli din Banat, cu un portofoliu de terenuri de peste 8.500 de hectare. Tot el a fost autorul celei mai mari tranzacţii cu teren arabil din România în anul 2015, când a cumpărat 142,2 de hectare tot în comuna Viteg la un preţ de 1,3 mil. euro. Ulterior, Mateiu a mai cumpărat 260 de hectare de teren în aceeaşi localitate pentru care a plătit 2,4 mil. euro.

Totuşi, achiziţia lui Mateiu nu a fost realizată la cel mai mare preţ pe hectar. Speculantul imobiliar spaniol Imobiliara El Parque a cumpărat de la Andrei Constantin 35,56 hectare în judeţul Ilfov la un preţ de 9.000 de euro/hectar, preţ cu mai bine de o treime peste ce a plătit Mateiu în Timiş.

O suprafaţă impresionantă de teren agricol a făcut anul trecut obiectul celei mai mari tranzacţii din an. Şapte loturi comasate, în suprafaţă de 385 de hectare, din judeţul Olt, au fost vândute pentru 1,6 mil. euro. Vânzătorul a fost grupul imobiliar austriac S+B Gruppe, iar cumpărătorul, doi fermeri locali: Paulian Marius Preoteasa şi Geta Preoteasa.

 

Click pe hartă pentru mărire

Val de scumpiri

 

Preţul terenurilor arabile s-a dublat, iar în anumite zone s-a triplat, în ultimii cinci ani, potrivit estimărilor Agricover. Pentru acest an, specialiştii se aşteptată la o creştere cu 10% a preţului, rată ce s-ar putea menţine până în 2020. Chiar şi aşa, cele mai scumpe preţuri din România sunt la jumătate din preţul de pornire din Germania.

Dacă în Ilfov sau Ialomiţa, preţul pământului poate atinge un maxim de 10.000 de euro/hectar, în Germania, preţul terenurilor agricole variază între 25.000 şi 60.000 de euro/hectar, similar cu cel din Olanda.

„Deşi în creştere în ultimii ani, preţul terenului agricol este încă mic în comparaţie cu preţul terenurilor agricole în Europa de Vest. Pe piaţă există toate premisele care să susţină trendul crescător al terenului arabil: preţul încă scăzut, randamente bune la hectar, subvenţii. În plus, fermierul deţine în proprietate, în medie, doar 10-15% din terenul lucrat, restul este arendă. În acest context, interesul acestuia de a continua să achiziţioneze se va păstra şi în urmatoarea perioadă“, adaugă Robert Rekkers.

Potrivit acestuia, sunt o multitudine de factori care pot influenţa evoluţia preţurilor terenurilor, printre care se numără gradul de fărâmiţare a terenurilor, nivelul subvenţiilor, productivitatea şi profitabilitatea terenului în proprietate, oferta redusă de teren arabil la vânzare, accesul la finanţarea necesară achiziţiei, dar şi limitarea accesului la teren agricol prin lege.

 

Prioritate la cadastru

Directorul Agricover mai spune că o mare problemă şi o barieră în vânzarea terenurilor agricole o reprezintă lipsa cadastrului la nivel naţional. Agenţia de Cadastru a apelat, până acum, la o serie de măsuri legislative pentru a înregistra toate proprietăţile din România într-un timp cât mai scurt. Accentul se pune pe implementarea schemelor de plăţi în agricultură prin identificare şi înscrierea în cadastru a tuturor terenurilor agricole, până în 2020.

Administratorii proprietăţilor aflate în domeniul public şi/sau privat al statului au la dispoziţie următoarele două luni pentru a cere finanţare de la ANCPI în vederea înregistrării în cadastru a tuturor imobilelor, obligaţie apărută printr-o nouă lege publicată în 26 iulie 2018. Specialiştii estimează că aceste bunuri ar avea o suprafaţă cuprinsă între 600 şi 800 de hectare.

 „Aceasta este una dintre măsurile pe care le vom lua pentru a grăbi procesul de înregistrare sistematică în România. Programul naţional de cadastru şi carte funciară (PNCCF) are cel mai alert ritm de la înfiinţare. Am evoluat foarte mult faţă de anii precedenţi pentru că, în acest an, avem cel mai mare număr de contracte de prestări servicii, respectiv 1.835, şi sunt în desfăşurare lucrări la nivelul întregii localităţi în 182 de UAT-uri, precum şi în peste 25.000 de sectoare cadastrale, din peste 2.300 de UAT-uri. Sperăm ca în acest demers să primim sprijin şi de la administratorii terenurilor statului care acum au posibilitatea să acceseze fondurile noastre pentru inventarierea proprietăţilor, care reprezintă un procent destul de mare şi care trebuia făcută cu mult timp în urmă”, a explicat Radu-Codruţ Ştefănescu, preşedintele şi directorul general al ANCPI. 

 

Lege anti-speculanţi

Un proiect de lege, iniţiat de parlamentari PSD, îşi propune să uşureze accesul tinerilor la piaţa funciară şi să reducă achiziţiile de terenuri agricole cu scop speculativ. Proiectul a trecut de la Senat la Camera Deputaţilor şi are şanse să fie adoptat în acest an. Una dintre modificările vizate de noua lege prevede ca, odată cumpărate, terenurile agricole din extravilan să nu mai poată fi vândute decât după 15 ani şi atunci doar statului român.

Actul normativ stabileşte şi condiţiile necesare achiziţiei de teren arabil. Astfel, în cazul persoanelor fizice, acestea trebuie să locuiască pe raza localităţii unde se află terenul oferit spre vânzare şi, în acelaşi timp, să fi desfăşurat activităţi agricole în aceeaşi zonă cu minim cinci ani înainte de publicarea ofertei. Aceste condiţii nu se aplică, însă, dacă cei interesaţi de achiziţie sunt fermieri tineri.

În cazul firmelor, acestea trebuie să aibă sediul social sau secundar înregistrat pe raza localităţii unde se oferă terenul la vânzare, să fi desfăşurat activitate agricolă în aceeaşi zonă cel puţin cinci ani, iar veniturile obţinute din agricultură să reprezinte minim 75% din totalul veniturilor pe ultimii trei ani. 

Mai mult, arendaşii care doresc să cumpere terenul exploatat trebuie să deţină calitatea de preemptori în baza unui contract de arendare încheiat şi înregistrat cu minim un an înainte de data publicării oferite de vânzare a terenului. Conform proiectului legislativ, dreptul de preempţiune în cazul proprietarilor de terenuri învecinate este deţinut de cel care are terenul vecin cu cea mai mare latură la lotul de vânzare, iar dacă sunt mai mulţi care îndeplinesc această condiţie, atunci se alege cel mai tânăr dintre ei. 

OradeaDeAZI.ro

Facebook Comments

Eveniment

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

Publicat

pe

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro

București, 15 aprilie 2024 – Compania globală de tehnologie OnePlus a lansat astăzi primul punct de prezentare a produselor, localizat în Promenada Mall, București, intrarea din Barbu Văcărescu, la parter. Până la data de 23 aprilie, utilizatorii pot testa cele mai noi produse din portofoliul OnePlus, resprectiv OnePlus 12, OnePlus 12R, OnePlus Open sau OnePlus Watch 2 și pot câștiga garantat premii surpriză.

“Unul dintre obiective echipei din România este facilitarea interacțiunii brandului cu fanii și consumatorii, astfel că în perioada 15 aprilie – 23 aprilie, toți cei care ajung în Promenada Mall București pot testa produsele noastre în punctul de prezentare amplasat la intrarea din Barbu Văcărescu și pot câștiga premii surpriză sau pot obține reduceri de pănă la 700 de leila produsele OnePlus achiziționate din magazinul online oppostore.ro”, a declarat Ciprian Mirea, Country Manager OnePlus în România.

Totodată, compania lansează la nivel local cel mai nou ceas din portofoliu, modelul OnePlus Watch 2, ce va fi disponibil în magazinul online www.oppostore.ro începând cu 22 aprilie.

OnePlus Watch 2 reprezintă un pas înainte pentru piața ceasurilor inteligente, prin prezentarea unei Arhitecturi unice Dual-Engine cu două chipseturi, interfață hibridă Wear OS, o durată a bateriei de până la 100 de ore în modul Smart și un design premium.

Durata bateriei de top în industrie, susținută de Arhitectura Dual-Engine

OnePlus Watch 2 vine echipat cu funcții de top, inclusiv performanțe excepționale ale bateriei și încărcare pentru fiabilitate și longevitate de neegalat. Acesta are la bază arhitectura Dual-Engine dezvoltată de OnePlus, alimentată de două chipseturi de vârf care îmbină performanța cu eficiența, Snapdragon W5 și BES 2700 MCU. Chipsetul de eficiență BES2700 rulează RTOS și gestionează activitățile de fundal și sarcinile simple, în timp ce Snapdragon W5 este activ pentru sarcini complexe, precum rularea aplicațiilor tale preferate Google.

Cu această arhitectură unică Dual-Engine și o baterie de 500mAh, OnePlus Watch 2 poate oferi până la 100 de ore1 de utilizare obișnuită cu toate funcționalitățile accesibile în Modul Smart sau până la 12 zile în modul de autonomie extinsă. Cu încărcare rapidă VOOC de 7.5W, bateria de 500mAh poate fi încărcată complet în 60 de minute. Cu configurația sa de 2GB RAM și 32GB ROM, OnePlus Watch 2 oferă, de asemenea, suficientă memorie și stocare pentru a asigura funcționarea fluidă a ceasului în orice moment.

OnePlus Watch 2 oferă informații importante care stimulează schimbări pozitive în sănătate și fitness, datorită capacității sale de a colecta și analiza date complete despre sănătate în aplicația OHealth.

OnePlus Watch 2 și aplicația OHealth suportă acum și Health Connect by Android™, care oferă un hub central în Android 14 pentru gestionarea permisiunilor de date din mai multe aplicații și dispozitive de sănătate și fitness. Cu permisiunea utilizatorului, aceștia pot sincroniza în mod sigur datele lor de sănătate colectate prin ceas sau aplicația OHealth cu aplicațiile compatibile cu Health Connect.

Funcțiile de fitness disponibile prin aplicația OHealth includ moduri de urmărire pentru peste 100 de sporturi precum badminton, alergare, tenis, schi și altele. Proiectat pentru o precizie îmbunătățită în urmărirea locației, OnePlus Watch 2 dispune de Frecvență Dual GPS cu capacitatea de a recepționa semnale GPS L5 în plus față de semnalele L1 folosite în mod obișnuit. Utilizarea a două antene separate pentru fiecare semnal GPS îmbunătățește precizia și fiabilitatea poziționării pentru purtători.

Mai mult,  aplicația OHealth oferă și o analiză detaliată a urmăririi somnului –somnul profund, somnul ușor, fazele REM și perioadele de trezire ale utilizatorilor, precum și monitorizarea ritmului respirator în somn și furnizarea unui scor al calității somnului, evaluarea riscului de sforăit în somn și altele. De asemenea, poate monitoriza nivelurile de stres prin calcularea variabilității ritmului cardiac (HRV).

Cele mai bune aplicații Google cu Wear OS

Echipat cu cea mai recentă versiune a Wear OS, OnePlus Watch 2 vine cu aplicații populare Google precum Maps, Assistant, Wallet și Calendar, plus suport pentru mai multe aplicații terțe.

OnePlus Watch 2 împărtășește același limbaj de design cu seria OnePlus 12. Ceasul are o carcasă rotundă, care reflectă designul camerei seriei, făcându-l companionul perfect pentru seria OnePlus 12.

OnePlus Watch 2 are un ecrat cu cristal de safir 2.5D, ceea ce-l face mai rezistent la zgârieturi fără a compromite claritatea optică. Carcasa ceasului este fabricată din oțel inoxidabil și este certificat conform celui mai recent standard militar american MIL-STD-810H, OnePlus Watch 2 poate rezista la condiții dificile și stres ambiental, în timp ce ratingul său de rezistență IP68 și ratingul de rezistență la apă de 5ATM asigură o performanță excelentă la plajă, în deșert sau în timpul înotului.

Preț și Disponibilitate

OnePlus Watch 2 poate fi achiziționat din magazinul online www.oppostore.ro începând cu data de 22 aprilie la un preț recomandat de 1.599 lei.

Despre OnePlus

OnePlus este un brand global de tehnologie mobilă care provoacă conceptele convenționale de tehnologie. Creat în jurul mantrei „Never Settle”, OnePlus creează dispozitive cu design rafinat, cu o calitate de construcție premium și hardware de înaltă performanță. OnePlus prosperă cultivând legături puternice și crește împreună cu comunitatea sa de utilizatori și fani.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OnePlus.com sau urmăriți-ne pe:

https://www.instagram.com/oneplus_romania/ și https://www.facebook.com/OnePlusRo

Disclaimer:

  1. 100 de ore de utilizare în Modul Smart ce sunt bazate pe teste efectuate de OnePlus în condiții de laborator. Datele de testare sunt derivate din simulări bazate pe următoarele setări și scenarii de utilizare, durata reală a bateriei poate varia: față de ceas oficială, AOD dezactivat, monitorizare a sănătății implicită, conexiune Bluetooth 14,2 ore/zi, conexiune Wi-Fi standby 1 oră/zi, monitorizare a somnului 6,5 ore/zi, ridicare pentru a activa cu iluminare a ecranului de 220 de ori/zi, 130 de notificări/zi, utilizare a ecranului de 20 de minute/zi (diverse aplicații), șase apeluri primite pe zi (5s), 5 minute/zi apel Bluetooth, 500s/zi sincronizare de date între telefon și ceas, 15 minute/zi conexiune Bluetooth și căști pentru muzică (Spotify), 30 de minute/zi alergare în aer liber și trei alarme pe zi.
  2. 48 de ore durată a bateriei cu utilizare intensă a OnePlus Watch 2 în Modul Smart ce sunt calculate din simulări bazate pe următoarele setări și scenarii de utilizare, durata reală a bateriei poate varia: față de ceas de la terți (cu Arhitectura Dual-Engine dezactivată), AOD activat, monitorizare a sănătății implicită, conexiune Bluetooth 12,2 ore/zi, conexiune Wi-Fi 2 ore/zi, monitorizare a somnului 6,5 ore/zi, ridicare pentru a activa cu iluminare a ecranului de 300 de ori/zi, primirea a 180 de mesaje/zi, 30 de minute/zi utilizare a ecranului (diverse aplicații), șase apeluri primite pe zi (5s), 5 minute/zi apel Bluetooth, 15 minute/zi navigare conectată la Google Maps, 500s/zi sincronizare de date între telefon și ceas, 30 de minute/zi conexiune căști Bluetooth pentru muzică (Spotify), 30 de minute/zi alergare în aer liber și trei alarme pe zi.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Publicat

pe

  • Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate;
  • VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, este o soluțiede eCommerce B2B, B2C care  include capabilități precum marketplace nativ și Order Management System;
  • iviteb a dezvoltat componentele de conectare și automatizare a integrării cu VTEX

Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), lansează opțiuni suplimentare de personalizare și prioritizare a recomandărilor de produse și integrează platforma VTEX (NYSE: VTEX), printr-o dezvoltare realizată de echipa iviteb.

„Avem două noutăți relevante, menite să crească și mai mult eficiența afacerilor din eCommerce. Am finalizat dezvoltarea noii soluții Advanced Merchandising Rules, ce permite magazinelor online un grad superior de personalizare și prioritizare a produselor recomandate, și încheiem cu succes și integrarea cu platforma VTEX, printr-o dezvoltare specifică realizată de echipa iviteb. Acești pași permit magazinelor online un control sporit al resurselor, dar și o expunere facilă pe una dintre platformele de eCommerce lider la nivel global”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

VTEXeste singurul furnizor exclusiv recunoscut Customer’s Choice în Voice of the Customer for Digital Commerce, raport al Gartner pentru anul 2024. De asemenea, VTEX a fost recunoscută ca un lider de top în studiul IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms în Midmarket Growth Vendor Assessment și ca lider în IDC’s Marketscape: Worldwide Midmarket Growth B2B Digital Commerce Applications 2023-2024 Vendor Assessment.

„VTEX continuă să adauge soluții și instrumente moderne prin care clienții companiei pot vinde mai mult și pot oferi cumpărătorilor cele mai bune experiențe de achiziție online. Integrarea solutiei Aqurate a venit ca un pas natural pentru VTEX, care, de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, a integrat numeroase instrumente care țin pasul cu tot mai exigentele cerințe ale clientilor”, menționează Kiril Dinov, Growth Leader Estern Europe, VTEX.

„Prin dezvoltarea personalizată, am introdus o serie de automatizări pentru a simplifica procesul de înrolare a magazinelor online în platforma VTEX. Ne-am dorit să oferim o integrare cât mai facilă, așa că, de acum, produsele prelucrate de Aqurate pot fi listate printr-o singura componenta, ale cărei proprietăți pot fi ajustate direct din editorul vizual. Această componentă poate fi reutilizată în mai multe pagini din fiecare site și este gândită să preia automat stilurile definite în tema magazinului online”, adaugă Doru Alexandru Radu, fondator iviteb.

Aqurate a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România. Printre magazinele online care au ales soluția AI  Aqurate se numără și Doraly, evoMag, Librex, Neakaisa, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

La finalul anului 2024, Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre VTEX

În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2023). Pentru informații suplimentare, vizitează www.vtex.com.

Despre Iviteb

Iviteb este o companie fondată în anul 2014 ce oferă servicii de web development, UX/UI design, branding și graphic design, cu o experiență vastă în soluții de eCommerce. Iviteb are în portofoliu peste 300 de proiecte de succes, incluzând site-uri de prezentare, aplicații web, soluții personalizate pentru startup-uri, proiecte de eCommerce, precum și proiecte de identitate vizuală. Printre principalii clienți ai companiei se numără: Macromex, Infinity, Floria, F64, Miniprix, Pluxee (Sodexo), Timberland, 7card, Dacris. Iviteb este un partener de încredere pentru evoluția digitală, îmbinând design-ul funcțional cu o implementare stabilă și scalabilă. Mai multe informații sunt disponibile la www.iviteb.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Eveniment10 ore inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Uncategorized12 ore inainte

Samsung Electronics prezintă un stil de viață conectat și noua gamă de produse incorporabile la EuroCucina 2024

Concentrându-se pe interconectivitatea între electrocasnice și noi produse inovatoare, Samsung ilustrează îmbunătățirile pe care le aduce în stilul de viață...

UncategorizedO zi inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

ExclusivO zi inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Uncategorized3 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Eveniment3 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Uncategorized7 zile inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

Uncategorized7 zile inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

EvenimentO săptămână inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

EvenimentO săptămână inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

UncategorizedO săptămână inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Exclusiv2 săptămâni inainte

DEBANDADĂ TOTALA LA PENITENCIARUL PLOIESTI DIN PRAHOVA!/Spectacolul continua la pușcăria din urbea lui Caragiale. – Ziarul Incisiv de Prahova

Revenim cu noi informatii, ce ne-au parvenit la redactie, despre vrajelile lui Doloiu Gheorghe in piata imobiliara buzoiana, uzand de...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o...

Uncategorized2 săptămâni inainte

RAZER PREZINTĂ NOUL LAPTOP DE GAMING RAZER BLADE 18: CEL MAI PUTERNIC BLADE DE PÂNĂ ACUM

Domină fiecare joc și sarcină creativă cu noul laptop de gaming Razer Blade 18 Experiență de vizionare pe un ecran...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Samsung prezintă cea mai recentă gamă de electrocasnice, cu conectivitate îmbunătățită și capacități AI, în cadrul evenimentului de lansare globală[ Unele caracteristici pot fi încă indisponibile.] „Welcome to BESPOKE AI”

În decurs de 24h, au loc trei evenimente în Seul, Paris, New York City, fiind prezentate noi electrocasnice pentru bucătărie...

Eveniment2 săptămâni inainte

Cum îți protejezi datele? Manager de parole și securitate suplimentară pentru fișierele tale

În fiecare zi, ne bazăm pe zeci de platforme online. Stocăm informații importante în cloud și ne ținem viețile personale...

Știrile Săptămânii