Eveniment
SGS și-a lansat Strategia 2027: Accelerarea creșterii și construirea încrederii

SGS Group, lider global în testare, inspecție și certificare, și-a prezentat Raportul Integrat pentru 2023. Raportul cuprinde informații semnificative despre rezultatele financiare și non-financiare ale companiei. Formatul raportului din acest an a fost actualizat și îmbunătățit pentru a ajuta părțile interesate să înțeleagă mai bine strategia companiei, performanța, guvernanța și impactul asupra planetei.
În 2023, SGS a înregistrat o creștere organică a vânzărilor și o creștere semnificativă a cash flow-ului. SGS a reușit să depășească provocările globale generate de creștere a costurilor și de instabilitatea geopolitică, cu ajutorul angajaților săi, concentrându-se pe productivitate, diversitate geografică și a serviciilor și inovație.
SGS oferă testare specializată, inspecție și servicii de certificare în 116 țări, servicii pe care le livrează prin cinci linii de afaceri. Conectivitate și produse, Sănătate și nutriție, Industrii și mediu și Resurse naturale – sectoare de testare și inspecție, iar Business Assurance (anterior denumit Cunoaștere) reprezintă activitatea de certificare. Raportul complet este prezentat aici: https://www.sgs.com/en/integrated-report
În 2023, SGS a înregistrat vânzări de 6.622 milioane CHF (6.944 milioane euro), susținute de o creștere organică puternică de 8,1%, determinată de toate liniile de activitate. Aceasta a inclus o creștere de doi digiți în Business Assurance pentru certificări și o creștere mare de un digit în Resurse Naturale și Industrii și Mediu.
Venitul operațional ajustat s-a ridicat la 971 milioane CHF (1.018 milioane euro), reprezentând o creștere organică de 6,3%. Marja ajustată a venitului operațional din vânzări a fost de 14,7.
Fluxul de numerar din activitățile de exploatare a ajuns la 1.123 milioane CHF (1.177 milioane euro), ceea ce duce la un flux de numerar net de 604 milioane CHF (633 milioane euro), în creștere cu 25,6%. Acest lucru a fost determinat, în principal, de cerințele nete de capital de lucru și de cheltuielile de capital mai mici.
„În 2023, SGS a avut o creștere organică superioară și o creștere semnificativă a fluxului de numerar liber, datorită lărgirii portofoliului său. Toate liniile și regiunile noastre de afaceri au contribuit la această performanță, cu o creștere deosebit de puternică în serviciile de durabilitate, securitate cibernetică, asigurare ESG și consultanță. Aceasta reprezintă o platformă puternică pe care se construiește”, a declarat Frankie Ng, CEO-ul SGS Group care-și va încheia mandatul în fruntea companiei în luna martie.
Europa a reprezentat 36% din totalul vânzărilor SGS de anul trecut, iar regiunea Asia Pacific a avut o pondere de 34%. America de Nord a reprezentat 12%, Africa și Orientul Mijlociu 9%, iar America Latină tot 9%.
În ceea ce privește sustenabilitatea, în 2023 SGS Group a ajuns la o reducere de 14% a emisiilor de CO2, comparativ cu 2019 (conform Scope 1 și Scope 2), procentul de femei în poziții de management a ajuns la 31,9%, iar numărul orelor de voluntariat realizate de angajații companiei a fost de 32.590.
SGS și-a anunțat Strategia 2027: accelerarea creșterii și a încrederii în relația cu partenerii. Această nouă strategie este creată pentru a stimula o creștere profitabilă, pentru a eficientiza organizația și pentru a oferi profituri atractive pentru părțile interesate.
Strategia SGS se bazează pe trei factori:
- Creștere:Grupul va valorifica impulsul anual puternic al industriei de testare, inspecție și certificare și va investi în segmente și regiuni în care există oportunități mai mari.
- Performanță și agilitate:SGS va implementa un model de operare bazat pe costuri și o cultură bazată pe performanță, promovând responsabilitatea. Va fi numit un nou Comitet Executiv format din 12 membri.
- Profil financiar puternic:SGS va crește pe plan extern prin achiziții sporite și sinergice, păstrând în același timp un bilanț solid. Remunerația acționarilor va rămâne atractivă.
Doamna Géraldine Picaud, recent desemnată CEO al SGS Group, a declarat: „Aștept cu nerăbdare să conduc o companie atât de mare și să conduc schimbări pozitive în această industrie dinamică. În conformitate cu Strategia noastră 2027, vom investi în segmente și regiuni în care există oportunități mai mari, ne vom simplifica organizația și vom îmbunătăți profilul financiar pentru a crea valoare pentru toate părțile interesate.”
În România, din 1922
SGS și-a început activitatea în România în 1922, în portul Dunărean Brăila, pe acea vreme fiind al doilea port în comerțul cu cereale la nivel mondial, după Chicago. Societatea a activat în România până în 1947, Jacques Salmanowitz – Société Anonyme Roumaine de Surveillance. În anul 1992 s-a reluat activitatea în România prin înființarea SGS România cu sediul în București.
În prezent, SGS este liderul național privat în furnizarea serviciilor de inspecție, certificare, verificare și testare, oferind încredere oamenilor, organizațiilor și guvernelor.
Prin cele nouă divizii de afaceri, SGS furnizează servicii principalelor sectoare economice: agricultura și sectorul alimentar, petrol, gaze și chimie, sectorul minerale, transporturi, mediu și securitate în muncă, industrie, construcții, energie și utilități. SGS România are birouri și laboratoare în toată țara – Brăila, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Drobeta Tr. Severin, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Slatina, Tg. Jiu, Timișoara și altele.
Eveniment
Kingston Technology rămâne principalul furnizor de module DRAM în 2023
- Kingston ocupă locul 1 în funcție de venituri, cu o cotă de piață de 68,8 %
- Recunoscut ca lider mondial în 21 de ani consecutivi
București, România, 20 noiembrie 2024 – Kingston Technology Europe Co LLP o companie afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor și soluțiilor tehnologice de stocare de date, a anunțat astăzi că a fost clasată pe primul loc în lume între furnizorii terți de module DRAM, potrivit celui mai recent clasament în funcție de venituri realizat de firma de analize TrendForce. Kingston își menține poziția de numărul 1, având estimată o cotă de piață de 68,8 %. TrendForce afirmă că vânzările de module DRAM au scăzut în 2023 cu 28 % față de anul anterior la nivelul întregului sector. Kingston a înregistrat o scurtă scădere a veniturilor, dar și-a menținut poziția ca lider global pentru al 21-lea an consecutiv.
Potrivit raportului, primii zece producători mondiali de module de memorie au acoperit 93 % din vânzările totale în 2023, Kingston menținându-și cota de piață dominantă de 68,8 %. Scăderea s-a datorat în principal unei perioade de rectificare a stocurilor în sectorul electronicelor de consum în urma pandemiei. Această situație a fost exacerbată de ratele ridicate de utilizare în rândul furnizorilor de DRAM, fapt ce a accelerat scăderea prețurilor. Însă piața a început să se redreseze în a doua jumătate a anului 2023. Pandemia a afectat puternic tendințele consumatorilor de cumpărare a produselor electronice, dar scara robustă la care operează Kingston și structura cuprinzătoare a pieței sale regionale au limitat declinul, menținând ferm poziția companiei în fruntea clasamentului privind cota de piață.
În 2023, Kingston și-a lărgit portofoliul prin introducerea modulelor DDR5 Kingston FURY Renegade Pro RDIMM, oferind astfel o memorie DDR5 cu posibilitate de overclocking de nivel server, adaptată pentru creatorii de conținut, ingineri și profesioniștii din științele bazate pe date, pentru a susține cerințele aplicațiilor moderne. În plus, modulele Kingston DIMM DDR5 Server Premier de 64GB, 32GB, și 16GB la 4800MT/s au fost validate pentru utilizarea cu procesoarele scalabile Intel® Xeon® din generația 4 (cunoscute anterior sub denumirea Sapphire Rapids). De asemenea, Kingston a venit cu un design nou al memoriilor Kingston FURY Renegade DDR4, încorporând radiatoare bicolore. Anterior, tot în 2023, compania a sărbătorit o realizare majoră, marcând expedierea a 100 de milioane de module cu posibilitate de overclocking.
„Rezultatele 2023 ale TrendForce reflectă forța și adaptabilitatea continuă a companiei în fața unui nou an de activitate solicitant” a declarat Iwona Zalewska, business manager pentru DRAM la Kingston EMEA. „Această etapă nu numai că reafirmă prezența dominantă a Kingston pe piață, dar subliniază și reziliența și importanța companiei la nivelul sectorului, menținându-ne cu mândrie poziția de vârf pentru al 21-lea an consecutiv.”
Pentru mai multe informații, accesați kingston.com.
Kingston este prezent pe:
Despre Kingston Technology Europe Co LLP
Kingston Technology Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data la dispozitive IoT, inclusiv laptopuri, PC-uri și tehnologie purtabilă, scopul Kingston Technology este de a furniza soluții pentru produse, servicii și asistență de nivel superior. Beneficiind de încrederea principalilor producători de PC-uri și furnizori globali de soluții cloud, prețuim parteneriatele noastre pe termen lung care ne ajută să evoluăm și să inovăm. Ne asigurăm că fiecare soluție îndeplinește cele mai înalte standarde acordând prioritate calității și asistenței pentru clienți. La fiecare pas ascultăm, învățăm și ne implicăm alături de clienții și partenerii noștri pentru a oferi soluții cu impact de durată. Pentru a afla mai multe despre Kingston Technology și viziunea noastră „Built on Commitment” („Întemeiat pe angajament”), accesați Kingston.com.
Afaceri
ROVINIETA ONLINE – Cumpără un număr nelimitat de roviniete

Parcurile auto de mari dimensiuni sunt foarte dificil de administrat, însă în ultimii ani au apărut foarte multe servicii de automatizări precum cel care permite companiilor să cumpere simultan un număr nelimitat de roviniete.
Achiziția de roviniete cade evident în sarcina managerului de parc auto, ori a managerului de transport dacă este vorba despre o companie care se ocupă cu transportul de mărfuri sau persoane.
Achiziția manuală de roviniete poate să dureze foarte mult timp, timp care oricum este destul de prețios pentru cine are de administrat un parc auto de mari dimensiuni.
Din păcate, este o activitate care necesită atenție la detaliu pentru că un management defectuos de roviniete poate aduce în prim plan amenzi destul de mari din partea celor de la CNAIR, instituția publică însărcinată în România cu distribuția și verificarea de roviniete. Spre exemplu, amenzile pentru vehiculele grele destinate transportului de marfă pot ajunge până la 11900 RON dacă este vorba despre ansamblurile de vehicule mai grele de 12 tone care au în componență minim 4 axe.
Parcurile auto de mari dimensiuni pot achiziționa acum rovinieta online prin intermediul rovinieta.online și se pot astfel bucura de serviciul de achiziție simultană de roviniete oferit în mod gratuit de către portal.
Cum funcționează serviciul de achiziție simultană pentru companiile care doresc să achiziționeze rovinieta online
Principiul de funcționare al serviciului de achiziție simultană este destul de simplu. În linii mari, se descarcă de pe rovinieta.online un tabel de comandă, în cadrul căruia se completează datele necesare achiziției de roviniete. Sunt datele clasice precum numărul de înmatriculare al vehiculului, categoria de vehicul din care acesta face parte, durata valabilității rovinietei, etc. Aceste date trebuie trecute în tabelul de comandă pentru fiecare vehicul în parte pentru care se solicită rovinieta.
Această procedură durează foarte puțin, doar câteva minute. Tabelul de comandă se trimite apoi către personalul portalului. Portalul emite factura către companie iar după achitarea contravalorii acesteia, toate vehiculele din tabel vor primi rovinietă valabilă.
Practic este un serviciu de automatizare foarte inteligent implementat care reușește să salveze foarte mult timp pentru managerii de parcuri auto de mari dimensiuni și are drept scop îmbunătățirea metodei de administrare roviniete parc auto.
Ce alte servicii mai sunt disponibile pe rovinieta.online pentru companiile care administrează parcuri auto de mari dimensiuni
Externalizare management roviniete – unul dintre cele mai interesante servicii gratuite oferite companiilor din România care au în administrare parcuri auto. Practic o companie poate lăsa complet administrarea de roviniete în seama portalului rovinieta.online.
Serviciul funcționează pe bază de contract semnat între părți prin intermediul căruia personalul portalului se va ocupa de tot ce managementul de roviniete. Va lua efectiv această povară de pe umerii administratorilor de parcuri auto.
Ținând seama de faptul că este un serviciu gratuit, pentru care compania nu plătește absolut nimic, nu există niciun motiv pentru a nu fi folosit. Din contră, mai mult timp pentru companie înseamnă creșterea în mod direct a productivității.
În baza contractului personalul portalului își asumă și eventuale amenzi care ar putea apărea la poșta firmei din partea CNAIR în cazul în care se constată faptul că a fost exclusiv vina personalului portalului.
Calculator rovinietă – un serviciu foarte util pentru orice manager de parc auto întrucât reușește să ofere informații foarte precise în cadrul estimărilor de buget referitor la banii care trebuie alocați pentru achiziția de roviniete.
Folosirea acestui calculator rovinieta online nu este condiționată de vreo achiziție ulterioară așa că poate fi folosit oricând, la orice oră, nu doar de clienți. Are la bază un soft mereu actualizat cu prețurile oficiale și legale ale rovinietei din România și ținând cont de faptul că portalul funcționează non stop, acesta poate fi folosit indiferent de timp sau de fusul orar.
Afaceri
Reîncărcare Orange – în 2 minute doar online

Trăim în secolul vitezei, avem la dispoziție internetul, automatizarea, așa că atunci când vine vorba despre cumpărături online, acestea trebuie să se desfășoare mai mult decât rapid, inclusiv dacă avem nevoie de o reîncărcare Orange.
S-au dus vremurile când pentru a cumpăra o reîncărcare Orange, eram nevoiți să mergem în oraș la un magazin apropiat sau la sediul operatorului. Astăzi putem cumpăra tot ce avem nevoie online iar asta nu este totul, procesul de vânzare devine unul din ce în ce mai rapid astfel încât noi, clienții, să câștigăm cât mai mult timp liber. Un exemplu foarte bun este portalul re-incarcare.ro, care permite achiziția unei reîncărcări PrePay în mai puțin de două minute.
Cum reușește re-incarcare.ro să vândă o reîncărcare Orange în mai puțin de 2 minute
Tehnologia modernă aduce în prim plan foarte multă automatizare. Internetul în ultimii 15 ani a devenit un suport perfect pentru comerț și astfel automatizările online au început să devină realitate în acest sector.
Re-incarcare.ro reușește să vândă o reîncărcare Vodafone, Orange sau Telekom în mai puțin de 2 minute ajutându-se foarte mult de procesele automatizate. Spre exemplu, clientul care dorește să achiziționeze o reîncărcare PrePay prin intermediul portalului nu trebuie să facă altceva decât să aleagă operatorul de reîncărcare, să aleagă tipul de reîncărcare și pachetul de reîncărcare, ulterior trebuie să introducă numărul de telefon și adresa de e-Mail.
Întreg acest proces durează maxim 1 minut. Al doilea proces din cadrul vânzării este plata propriu-zisă. Plata în sine se face cu cardul, tot online evident, și dacă datele bancare sunt salvate în browser nu are cum să dureze mai mult de câteva secunde. Astfel, de multe ori achiziția unei reîncărcări PrePay prin intermediul re-incarcare.ro durează chiar mai puțin de 2 minute.
Un al doilea motiv pentru care vânzarea cartelelor PrePay prin intermediul re-incarcare.ro durează atât de puțin se leagă și de conceptul de a servi clientul cât mai rapid, fără ca acesta să fie nevoit să piardă timp cu pași neesențiali.
Clientul nu este nevoit spre exemplu să-și creeze un cont pe site, iar acest lucru salvează minute prețioase pentru că la cum funcționează tehnologia în ziua de azi, conturile create pe site-uri trebuie verificate prin SMS sau e-Mail astfel încât să se protejeze portalul de SPAM făcut prin intermediul roboților virtuali.
Crearea unui cont pe un site poate să dureze lejer 2-3 minute, în funcție de metoda de verificare folosită. Lipsa contului de client are și alte beneficii nu doar o vânzare mai rapidă a produselor. Clienții sunt protejați și în cazul în care există o breșă în baza de date a portalurilor și sunt furate datele conturilor create. Este o situație care se întâmplă destul de des peste tot în lume, chiar mamuți din lumea IT precum Yahoo s-au confruntat cu ea.
Alte avantaje pentru clienții care cumpără o reîncărcare Orange prin re-incarcare.ro
Clienții PrePay care decid să cumpere o reîncărcare Orange, Vodafone sau Telekom prin intermediul portalului se bucură în primul rând de bonusuri suplimentare la fiecare achiziție. Re-incarcare.ro are implementat un sistem propriu de fidelizare prin care clienții primesc lună de lună minute gratis și GB de internet, cu condiția să-și reîncarce cartelele lună de lună prin intermediul portalului, și nu prin coduri de reîncărcare.
Spre exemplu clienții care reîncarcă prima lună primesc 1 GB de internet gratis, când încarcă a doua lună primesc 1.5 GB de internet gratis iar când încarcă în cea de-a treia lună primesc 2 GB de internet gratis. Lunile următoare vor continua cu valoarea de 2 GB de internet gratis dacă vor alege să folosească în continuare serviciile de reîncărcare PrePay oferite de acest portal.
-
Afaceriacum 6 zile
Aeroportul Bacău – lider național în creșterea numărului de pasageri
-
Afaceriacum 4 zile
În ce situații putem pierde un implant dentar?
-
Afaceriacum 4 zile
Cele trei tipuri de anvelope auto: iarnă, vară și all-season
-
Afaceriacum 3 zile
Aldemo TQM și Culturiverzi.ro: O Platformă Dedicată Fermierilor și Profesioniștilor din Agricultură
-
Administrație localăacum 3 zile
Vesela din porțelan: Eleganță și rafinament pentru fiecare masă
-
Administrație localăacum 3 zile
Partaj Divorț – Ghid Complet pentru Împărțirea Corectă a Bunurilor