Administrație locală
Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine
PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești, județul Ilfov. Începând cu 8 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.
Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.
Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.
Situat pe strada Trifoiului nr. 64, Sat Dobroeşti, Comuna Dobroeşti, Județ Ilfov, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 22:00, iar duminica între 8:00 – 21:00. Oferă 83 de locuri de parcare, din care trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii. Magazinul dispune și de o măcelărie, iar suprafața interioară de vânzare este de 926.92mp.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 361 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/
Contact presă
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, presa@penny.ro
Administrație locală
Oradea cu Drag: Campania care Aduce Turiști și Dezvoltare în Oraș
În cursul zilei de miercuri, Secretarul General al Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, Corina Martin, împreună cu Secretarul General adjunct al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Danut Bogdan, au avut o întâlnire de lucru cu City Managerul Oradea și Președinte al Visit Oradea, organizația care promovează Oradea ca Destinatie.
Corina Martin : “Oradea este unul dintre orașele din România în care industria ospitalității a cunoscut cel mai puternic reviriment după pandemie.
Numărul unităților de cazare a crescut anual cu peste 15%, iar investițiile au atins anul trecut o valoare record, in milioane de euro.
În FPIOR – Federația Patronatelor din Industria Ospitalității din România, monitorizăm și analizam periodic situația industriei din fiecare județ.
Urmărim ca Patronatele noastre membre să fie implicate in Parteneriate reale cu Primăriile și Consiliile lor județene, în dezvoltarea si promovarea Destinației pe care o reprezintă.
Primariile ce administrează stațiuni turistice și Consiliile județene ce administrează destinații turistice trebuie să facă dezvoltarea și administrarea destinației numai ÎMPREUNǍ si prin asociere cu operatorii privați din industria locală a ospitalității – reuniți în patronate HORECA locale, iar forma de organizare consacrată european este asocierea în Organizații de Management de Destinație (OMD -uri).
În Oradea, strategiile de promovare derulate de Visit Oradea și de Asociatia de Management de Destinație Bihor au atras evenimente si campanii care au convins un număr record de turiști să aleagă Oradea, și nu alte orașe destinații.
Anul 2024 a adus o nouă ediție a campaniei „Oradea cu drag”, cu o serie de beneficii și gratuități și anul acesta,
Pestte 80 de parteneri HoReCa (unități de cazare, restaurante și cafenele) s-au înscris la ediția 2024 „Oradea cu drag”.
La fel ca în anii anteriori, prin intermediul acestei campanii, turiștii cazați la una dintre unitățile de cazare partenere din Oradea pentru minimum două nopți consecutive s-au putut bucura și anul acesta de o serie de beneficii.
Printre beneficiile oferite turiștilor se enumeră:
1. Acces gratuit la obiectivele turistice din administrarea Fundației de Protejare a Monumentelor Istorice Bihor (Oradea Heritage): Turnul Primăriei Oradea, Casa Darvas-La Roche, Templul Francmasoneriei Oradea, Sinagoga Neologă Sion, Sinagoga Aachvas Rein – Sinagoga Istoriei Evreilor din Oradea.
2. Acces gratuit la toate secțiile muzeale care aparțin de Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complex Muzeal: Muzeul Țării Crișurilor, Muzeul Orașului Oradea – Cetatea Oradea, Muzeul Memorial Aurel Lazăr, Muzeul Memorial Ady Endre, Muzeul Memorial Iosif Vulcan.
3. Transport gratuit pentru 24 de ore în întreaga rețea de transport public (OTL).
4. Reduceri atractive la cafenelele și restaurantele partenere din Oradea.Lista unităților de cazare și a restaurantelor/cafenelelor partenere actualizată se poate consulta în timp real pe https://www.visitoradea.com/ro/blog/oradea-cu-drag.
Administrație locală
Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele
București, 25 iunie 2024 – Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare.
Dezvoltat pentru mediul profesional
Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului.
Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului și lumina Busylight sporesc modalitățile de colaborare online. Prin activarea tuturor celor trei funcții, Philips 49B2U6903CH poate ajusta vederea camerei web pentru a încadra toți participanții. De asemenea, monitorul poate fi înclinat înainte și înapoi, în limita a 30 de grade, pentru o flexibilitate mărită și un confort maxim în timpul ședințelor lungi.
În plus față de aceste caracteristici, lumina Busylight se poate sincroniza cu programul Microsoft Teams și se va transforma în roșu atunci când statusul este „ocupat” sau „nu deranjați”, oferind celorlalți colegi informații despre disponibilitatea utilizatorului.
Productivitate mărită datorită funcției Smart KVM
Funcția Smart KVM integrată este ideală pentru a efectua mai multe sarcini prin comutarea de la o sursă la alta (de exemplu laptop și PC), prin simpla apăsare a tastei „Ctrl” de trei ori. Mai mult, ecranul mare de 49 inchi poate înlocui o configurație cu două monitoare, oferind astfel un flux de lucru fără întreruperi. În plus, Philips 49B2U6903CH oferă o opțiune de depozitare convenabilă pentru orice pereche de căști, cu ajutorul unui suport dedicat, situat pe rama monitorului.
Caracteristici suplimentare pentru Philips 49B2U6903CH
Pentru ca completa experiența de utilizare, Philips 49B2U6903CH dispune de o ramă curbată adaptată câmpului vizual, în timp ce ecranul dispune de certificare DisplayHDR 400. Modul Low Blue și Flicker-Free reduc oboseala ochilor în timpul orelor îndelungate petrecute în fața ecranului, iar suportul reglabil pe înălțime se adaptează preferințelor ergonomice ale fiecărui utilizator.
Preț și disponibilitate
Philips 49B2U6903CH va fi disponibil începând cu finalul lunii iunie la prețul recomandat de 6668 Lei.
Despre MMD
MMD-Monitors & Displays Holding BV („MMD”), înregistrată în Olanda, cu sediul central în Amsterdam, este o companie deținută în totalitate de TPV Technology Limited („TPV”), care este unul dintre cei mai mari producători de monitoare și TV-uri LCD din lume.
MMD-Monitors & Displays Holding BV („MMD”) comercializează și vinde exclusiv ecrane LCD marca Philips în întreaga lume sub licență de marcă înregistrată de Koninklijke Philips NV. Cu ajutorul puterii brandului Philips și a experienței TPV în producția de ecrane, MMD folosește o abordare rapidă și concentrată pentru aducerea de produse inovatoare pe piață.
Administrație locală
STIHL și HORNBACH anunță un parteneriat strategic: Produsele premium STIHL sunt disponibile pentru prima dată într-un magazin de bricolaj din România
București, 30 mai 2024 – STIHL România, sucursală a grupului STIHL, lider global în furnizarea de utilaje premium pentru grădinărit și silvicultură, anunță un parteneriat strategic cu HORNBACH, un renumit brand german de bricolaj, pentru a aduce produsele de înaltă calitate într-un mediu nou și accesibil. Această colaborare reprezintă o premieră în România, oferind consumatorilor oportunitatea de a achiziționa utilaje premium STIHL direct din magazinul HORNBACH din Balotești, începând de astăzi, 30 mai. În următoarele șase luni, brandul își va extinde prezența și în locațiile din Militari, Berceni, Brașov și Constanța.
Într-un context dinamic, marcat de o creștere a cererii pentru utilaje cu acumulator de înaltă performanță și a interesului pentru produse premium, STIHL a luat decizia strategică de a accesa un nou canal de distribuție, prin parteneriatul cu HORNBACH, deschizând noi oportunități pentru consumatori. Această inițiativă nu numai că oferă acces extins la produsele STIHL, dar aduce și o gamă diversificată de utilaje și accesorii premium grădinarilor pasionați într-un mediu mai accesibil.
„Suntem mândri de acest proiect și suntem de părere că a decurs natural, în linie cu nevoile pieței. Ne bucurăm de parteneriatul cu HORNBACH, prin prisma similitudinilor dintre cele două companii: ambele sunt afaceri de familie, branduri germane premium, calitatea fiind elementul comun. Astfel, avem încredere că vor fi satisfăcuți chiar și cei mai exigenți cumpărători.” – a declarat Simona Anca-Măntescu, general manager Andreas STIHL Motounelte România.
Radu Oniga, CEO HORNBACH România, a adăugat: „Suntem încântați de implementarea acestui parteneriat strategic cu Andreas STIHL Motounelte România. Conform unui studiu intern, aproximativ 60% dintre clienții noștri dețin case cu grădini, iar cererea pentru produse de înaltă calitate este în continuă creștere. Astfel, prin acest parteneriat, adăugăm un nou brand în portofoliul nostru și răspundem direct nevoilor clienților noștri, oferindu-le acces la unele dintre cele mai calitative produse disponibile pe piață.”
Magazinul HORNBACH din Balotești a fost selectat pentru implementarea inițială a acestui proiect, oferind o experiență de cumpărare inedită și memorabilă. O zonă dedicată brandului STIHL în secțiunea de Grădină a magazinului permite clienților să exploreze și să achiziționeze produsele preferate într-un mod convenabil. Sortimentul actual cuprinde 76 de utilaje, predominant pe acumulator și electrice, împreună cu 67 de accesorii complementare. Printre produsele disponibile se numără:
MSA 300: Cel mai puternic motoferăstrău cu acumulator de la STIHL, proiectat special pentru operațiuni profesionale.
Sistemul AS de utilaje cu acumulatori: Perfect pentru lucrări ocazionale de grădinărit, aceste utilaje compacte sunt ușor de manevrat și foarte versatile.
Despre STIHL
Grupul STIHL dezvoltă, produce și distribuie utilaje cu acumulatori, electrice și pe benzină pentru silvicultura și agricultura profesională, precum și pentru întreținerea grădinilor și a spațiilor verzi, pentru sectorul construcțiilor și pentru proprietarii privați de grădini. Gama de produse este completată de soluții și servicii digitale. Produsele sunt comercializate prin intermediul distribuitorilor autorizați și al magazinelor online proprii STIHL, care vor fi extinse la nivel internațional în următorii ani – incluzând 44 de sucursale de vânzări și marketing, aproximativ 120 de importatori și mai mult de 55.000 de distribuitori de servicii în peste 160 de țări. STIHL produce în fabrici proprii din șapte țări: Germania, SUA, Brazilia, Elveția, Austria, China și Filipine. Din 1971, STIHL este cea mai vândută marcă de motoferăstrău din lume. Compania a fost fondată în 1926 și are sediul în Waiblingen, lângă Stuttgart. În calitate de afacere de familie sustenabilă, STIHL dorește să faciliteze munca oamenilor în și cu natura. În 2023, STIHL a realizat o cifră de afaceri la nivel mondial de 5,27 miliarde de euro, cu un număr de 19.805 angajați.
Despre HORNBACH
Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,2 miliarde de euro în anul financiar 2023/24 (data bilanțului: 29 februarie 2024). Acest lucru face ca Grupul HORNBACH să fie unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa. Fondată în 1877, compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. În prezent, HORNBACH România deține 9 magazine fizice, în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, și magazinul online.
-
Viața în Oradeaacum 5 zile
AutoPower – Soluția ta completă pentru piese auto de calitate
-
Uncategorizedacum 4 zile
Hrană uscată pentru câini – O dietă echilibrată pentru prietenul tău patruped
-
Uncategorizedacum 5 zile
Piese auto Ford – Soluții de calitate pentru reparații eficiente
-
Uncategorizedacum 5 zile
Seat piese auto – Soluții inteligente pentru reparații eficiente
-
Uncategorizedacum 5 zile
Apartament de vânzare Militari – O soluție practică pentru viața urbană