Connect with us

Eveniment

Johnson & Johnson România a lansat programul de Burse în parteneriat cu Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila (UMFCD) din București

Publicat

pe

Johnson & Johnson_IM_Logo

Cele 5 Burse Johnson & Johnson, în valoare de 1000 lei pe lună, susțin și încurajează inovația, diversitatea și incluziunea în domeniile STEM

București, România (5 octombrie 2023) – Johnson & Johnson România urmează o tradiție îndelungată a companiei pe plan global în sprijinirea educației medicale, în consolidarea capacității științifice. În premieră în România, compania a lansat Bursele Johnson & Johnson, împreună cu Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila și Fundația Împreună pentru Educație și Sănătate, pentru a încuraja performanța academică, progresul științific, precum și implicarea în comunitate prin acțiuni de voluntariat. Pentru accesarea acestora sunt eligibili studenții de la toate facultățile din cadrul universității.

Calendarul de aplicații pentru burse este deschis în perioada 2 -12 octombrie, când dosarele se pot depune online, prin platforma de aplicații UMFCD. Orice student integralist al Universității de Medicină și Farmacie Carol Davila București, din anii II-V, poate aplica pentru burse Johnson & Johnson, dacă a obținut în anul universitar precedent rezultate academice deosebite, dacă a participat sau a contribuit la activități de cercetare/inovare și a desfășurat activități de voluntariat. Beneficiarii vor fi stabiliți de către Comisia de Atribuire a Burselor în urma evaluării dosarelor depuse de către studenți și în conformitate cu criteriile stabilite prin metodologia specifică, disponibilă pentru consultare online. Bursele, 5 la numar, sunt în valoare de 1000 de lei pe lună și sunt acordate prin Fundația Împreună pentru Educație și Sănătate. Criteriile de acordare vor fi reevaluate în fiecare an, pentru a încuraja atât competiția, cât și continuitatea.

”Anul acesta, când Johnson & Johnson aniversează 30 de ani de prezență prin inovație în România, este o mândrie deosebită să avem șansa să întărim și impactul pe care îl avem în societate. Pentru noi, sănătatea înseamnă totul, iar prin inițierea programului de burse dezvoltat împreună cu UMFCD demonstrăm angajamentul nostru ferm de a inova în întregul spectru de soluții medicale.”, a declarat Roxana Botea,  Country Director  Johnson & Johnson România.

”Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila desfășoară un act educațional la cele mai înalte standarde, recunoscut pe plan internațional. Parteneriatul public-privat pe care îl avem deja de câțiva ani cu Johnson & Johnson susține și încurajează performanțele academice ale studenților noștri, iar acest program de Burse completează cu succes nevoia Universității de intensificare a cercetării, inovației și implicării în dezvoltarea medicinei românești.”, a declarat Prof. Univ. Dr. Viorel Jinga, Rectorul Universităţii de Medicină şi Farmacie Carol Davila.

Programul circumscrie inițiativei mai ample Johnson & Johnson de a încuraja diversitatea și incluziunea în domeniile STEM, pentru aprofundarea cunoștințelor în știință, tehnologie, inginerie, matematică, manufactură și design și de către alte categorii decât cele tradiționale. Compania își dorește astfel să susțină inovația și cercetarea fără niciun fel de discriminări, încurajând toți studenții eligibili să aplice la program, să depună propuneri și proiecte îndrăznețe și să demonstreze cum pot contribui la dezvoltarea științei viitorului. În același timp, în acord cu principiile Crezului Johnson & Johnson, bursele încurajează spiritul de voluntariat la nivelul comunității.

Bursele Johnson & Johnson nu se suprapun cu celelalte forme de burse acordate de Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila și se pot cumula cu orice alte burse acordate de către instituția de învățământ.

Despre Johnson & Johnson

La Johnson & Johnson, credem că sănătatea este totul. Puterea noastră de a inova în domeniul sănătății ne permite să construim o lume în care bolile complexe sunt prevenite, tratate și vindecate, în care tratamentele sunt mai inteligente și mai puțin invazive, iar soluțiile sunt personalizate. Prin expertiza noastră în Medicina Inovatoare și MedTech, suntem poziționați în mod unic pentru a inova în întregul spectru de soluții medicale astăzi pentru a oferi descoperirile de mâine și pentru a avea un impact profund asupra sănătății umanității. Aflați mai multe la https://www.jnj.com

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Publicat

pe

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula

cu o ultimă oprire în București

București, 16 mai – Timp de 4 luni, Kaufland România a străbătut mai multe orașe din țară cu proiectul „Caravana A.C.C.E.S.”, alături de George Baltă, fost jucător de rugby și actual maratonist în scaun rulant, și regizorul Tedy Necula, pentru a promova integrarea persoanelor cu dizabilități pe piața muncii. Pe 16 mai, de Ziua Globală a Conștientizării Accesibilității, Caravana a avut ultima oprire la București. În cadrul unui eveniment special la MINA, Museum of Immersive New Art, compania a marcat atât 5 ani de la demararea programului A.C.C.E.S. (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale), cât și lansarea a patru experiențe senzoriale dedicate mai multor dizabilități, care vor putea fi explorate de publicul larg în cadrul muzeului până pe 17 iunie.

În cei 5 ani de la lansarea programului A.C.C.E.S., Kaufland și-a extins echipa cu peste 500 de colegi cu dizabilități și a derulat o serie de activități pe plan național pentru promovarea diversității și incluziunii, prin acțiuni de recrutare, educare și parteneriate cu diferite organizații.

În cadrul evenimentului aniversar de la muzeul MINA, invitații s-au bucurat de discuții pe teme despre egalitate de șanse, integrarea pe piața muncii și accesibilitate ca parte a panelurilor cu reprezentații Kaufland, precum și cu partenerii companiei. Totodată, publicul a avut ocazia de a explora galeria „ALT Portraits / Portrete Alternative”, o expoziție de portrete ale angajaților din echipa Kaufland, accesibilizate pentru persoanele cu dizabilități. Aceasta le-a permis vizitatorilor să descopere atât detalii din viața fiecăruia, ce îi definesc ca oameni dincolo de dizabilitate, cât și mai multe informații despre importanța accesibilității digitale în mediul online.

Anul acesta, programul Kaufland A.C.C.E.S împlinește 5 ani de la lansare, moment în care ne-am asumat primele angajamente oficiale de a sprijini integrarea persoanelor cu dizabilități în câmpul muncii. Pentru a marca această etapă importantă, am organizat un eveniment aniversar, împreună cu MINA și câteva asociații partenere. Astfel, am lansat o serie de experiențe senzoriale imersive prin care vizitatorii pot înțelege mai bine cum este să te confrunți cu diferite tipuri de dizabilități. Scopul acestor experiențe este să aducă oamenii împreună într-un demers de empatie și conștientizare, să discutăm despre problemele pe care le avem de rezolvat în continuare, soluțiile pe care le putem dezvolta împreună și, mai presus de toate, umanitatea care ne unește. La Kaufland, credem în importanța diversității și a oportunităților egale, de aceea, investim permanent în dezvoltarea unui mediu de lucru bazat pe incluziune și colaborare.”, a declarat Estera Anghelescu, Director de Recrutare & Employer Branding, Kaufland România.

Fiecare dintre cele patru experiențe imersive le oferă participanților ocazia să experimenteze și să înțeleagă mai multe despre:

  • dislexie, o tulburare specifică de învățare, detaliată prin intermediul unei experiențe realizate împreună cu Asociația București pentru Copii Dislexici;
  • surditate și limbajul semnelor, printr-o experiență realizată în parteneriat cu Asociația Națională a Surzilor din România;
  • lipsa vederii, cu ajutorul unei experiențe sonore interactive dezvoltată împreună cu Asociația Națională a Nevăzătorilor din România;
  • dificultățile întâmpinate de persoanele în scaun rulant în orașe, prezentate atât printr-un traseu fizic, cât și prin intermediul tehnologiei VR, într-o experiență realizată în parteneriat cu Fundația Motivation România și Asociația Ajută Viața – Help to Heart.

De-a lungul celor patru luni ale Caravanei A.C.C.E.S., peste 500 de persoane au luat parte la întâlnirile din Timișoara, Oradea, Cluj, Sibiu, Brașov, Constanța, Iași și Craiova. Cu toții au avut oportunitatea de a participa la workshopuri interactive, dar și de a descoperi experiența lui George Baltă, care a împărtășit din trecutul său profesional și obstacolele depășite. Regizorul Tedy Necula a oferit și el sfaturi celor prezenți, povestind despre curajul și motivația de a te reinventa atunci când viața te pune la încercare.

„Sunt foarte mândru să fiu parte din această călătorie alături de Kaufland și să pot transmite mai departe atât povestea mea, cât și mesajul diversității. Iar ceea ce a reușit Kaufland prin programul A.C.C.E.S. nu poate decât să mă bucure. Astfel de inițiative arată cât de mult contează susținerea companiei, a comunității, dar și puterea exemplului. Și ceea ce este cel mai important, din punctul meu de vedere, este că prin intermediul acestui eveniment, am putut oferi o nouă perspectivă asupra dizabilităților, datorită activărilor senzoriale de la MINA, prin care vizitatorii pot experimenta ce înseamnă să trăiești cu o dizabilitate.”, a declarat George Baltă, ambasador al programului A.C.C.E.S..

La finalul evenimentului aniversar, cei prezenți s-au bucurat de proiecția filmului „Mai departe” în regia lui Tedy Necula, ce îl are în rolul principal chiar pe George Baltă. Filmul redă povestea de viață a lui George și conturează un portret de curaj și perseverență în fața provocărilor.

Echipa Kaufland continuă să crească, iar toți cei care își doresc un loc de muncă au mai multe modalități prin care pot aplica: online, pe cariere.kaufland.ro, printr-un email la adresa cariere@kaufland.ro, telefonic la 021 91 32 sau se pot adresa colegilor de la biroul de informații din oricare magazin Kaufland din România.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 178 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

Publicat

pe

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai, serviciul va fi disponibil pentru ascultătorii italieni, cu o librărie formată din peste 100.000 de titluri în limba italiană și engleză.

În strategia de expansiune dezvoltată de Voxa, ​​Italia s-a evidențiat ca o piață majoră de carte, cu o valoare totală de aproximativ 1,8 miliarde de euro în 2023, dar cu o penetrare digitală de doar 6%, prezentând o oportunitate semnificativă de creștere. În acest context, un nou jucător dinamic precum Voxa, care contribuie la extinderea catalogului de cărți audio disponibil, poate crea condițiile pentru ca piața să crească cel puțin până la 10% din totalul acesteia până în 2026. Voxa are în plan ca în primele trei luni să deschidă studiouri locale, unde să înregistreze conținut exclusiv și să pună la dispoziția editurilor servicii de producție audio.

Până la sfârșitul anului 2024, Voxa va investi peste 2 milioane de euro în dezvoltarea operațiunilor din Italia. În acest sens, compania a deschis un birou în Milano și are deja o echipă locală care să gestioneze implementarea strategiei de lansare și dezvoltare în Italia. Coordonarea regională și dezvoltarea tehnologiei vor fi gestionate de hub-ul regional al companiei din București.

„Planurile ambițioase și premierele vor continua în România, care rămâne o piață cheie pentru Voxa. Expansiunea internațională nu reprezintă o schimbare în focusul nostru, ci dovada că am creat un produs și un model de business valoroase, care se vor bucura de recunoaștere și peste hotare. Acest lucru dovedește încă o dată că resursele și talentul local ne pot aduce la același nivel cu marii jucători la nivel global. Credem că tehnologia Voxa o să fie apreciată și adoptată cu succes într-o țară precum Italia,” spune Dan Vidrașcu, CEO Voxa.

Prin intermediul Voxa, utilizatorii din Italia vor avea acces la o vastă bibliotecă de cărți audio, cuprinzând o gamă largă de genuri literare, de la ficțiune la non-ficțiune, de la cărți clasice la cele mai recente bestseller-uri. Astfel, Voxa are deja parteneriate cu cele mai mari grupuri editoriale, printre care se numără și editurile Arnoldo Mondadori Editore și GEMS.

În linie cu structura ofertei din România, Voxa va avea disponibile două opțiuni de abonamente nelimitate: lunar și anual.

Despre Voxa

Voxa este liderul aplicațiilor de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri din România, cu peste 300.000 de useri activi în 2023, la doar doi ani de la lansare. În prezent, platforma Voxa cuprinde peste 70.000 de titluri (audiobook și e-book în limba română și în limba engleză) cât și cea mai mare colecție de audiobook-uri în limba română din lume. Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobook-uri în limba română, arată rezultatele studiului „Piața de carte digitală din România”, prima cercetare de piață dedicată audiobook-urilor și e-book-urilor din România, realizată de către Voxa în mai 2023. Voxa colaborează cu peste 40 de edituri de renume local și internațional printre care și Litera, Corint, Trei, Humanitas, Curtea Veche, Niculescu, For You și Harper Collins.

Voxa poate fi descărcată din Google Play și din AppStore de către orice utilizator de smartphone. Mai multe informații sunt disponibile pe www.voxa.ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

Publicat

pe

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu dezvoltarea digitalizării în banking. Cadrul legislativ românesc obligă părțile să încheie contracte voluminoase, cu clauze tehnice greu de înțeles. Mulți consumatori citesc contractele abia după ce întâmpină probleme în plata ratelor, iar alții aleg varianta costisitoare a instanțelor (pentru „darea în plată” sau „falimentul personal”), deși rezolvarea amiabilă în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) este gratuită pentru consumatori și durează, în medie, mai puțin de o lună. Sunt doar câteva dintre temele dezbătute în al 4-lea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alexandru Berea și Nela Petrișor, într-o discuție moderată de Gabriel Bălașu.

| PODCAST CSALB | 

Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

În unele state contractele dintre consumatori și bănci sunt redactate foarte simplu și ușor de înțeles datorită legislației care spune că dacă un articol este prevăzut de lege, el nu mai trebuie să fie preluat și în contract. În România asistăm la o tendință opusă: tot ceea ce prevede legea, trebuie să fie preluat în clauze contractuale, pentru că plecăm de la prezumția că omul de rând nu cunoaște legea. Astfel, contractele pe care le avem cu clienții noștri devin mult prea voluminoase și pot complica și mai mult situația consumatorilor care întâmpină probleme financiare. Cadrul legislativ trebuie să urmeze trendurile digitalizării și să adopte conceptul de <<legal design>>, adică o simplificare a contractelor. Clientul, în momentul în care va avea informația structurată, mai clară și mai simplă, o va înțelege mult mai bine.”

 

„Procesele dintre clienți și bănci implică o serie de costuri: financiare, de timp, dar și de imagine. Aș vrea să ne referim la darea în plată a imobilului și la legea insolvenței persoanelor fizice. Cum apreciați aceste două măsuri legislative și de ce nu ar trebui să se ajungă acolo?

 

 

 

Aceste două instrumente, atât din perspectiva legală a dreptului de proprietate, cât și ca imagine, sunt două instrumente la care oamenii ar trebui să apeleze doar în situații extreme. Darea în plată înseamnă să renunți la un drept de proprietate, ca să scapi de creditul pentru achiziția acelei proprietăți. Practic, îți lași casa la care ai visat, ca să scapi de credit. Falimentul personal este o soluție brutală din perspectiva imaginii. Trebuie să te duci în fața instanței și să aduci argumente și probe pentru motivul din cauza căruia ai ajuns în situația de faliment personal. De prea puține ori explicația este una simplă, de tipul: nu mai am venituri! Trebuie să demonstrezi de ce nu mai ai venituri, ce s-a întâmplat? De ce n-ai făcut economii când aveai venituri? Care a fost grija ta față de familie ca să nu ajungi în această situație? Și nu văd de ce ai face acest efort și nu ai încerca întâi să chemi banca într-o procedură de conciliere, aici la CSALB. Mai ales că este gratuit pentru consumatori și durează foarte puțin.

În materie de conciliere câștigul obținut este mai important decât cine are dreptate. Trebuie să ajungem la un rezultat satisfăcător atât pentru bancă, cât și pentru client. Este situația de win-win. Sistemul judiciar este win-lose. Adică o parte câștigă, cealaltă pierde. Noi le spunem consumatorilor care întâmpină probleme: Haideți, să găsim împreună o soluție! Pentru a face asta trebuie mai întâi să evităm pozițiile extreme, apoi să înțelegem ce vrea clientul ca să-și poată duce mai departe contractul, iar banca să poată obține rambursarea împrumutului acordat.

Celor care vor să apeleze la darea în plată sau să își declare falimentul le amintesc faptul că orice procedură judiciară este una de lungă durată, în timp ce persoanele care se află în dificultate financiară au nevoie de o soluție imediată. Soluția falimentului persoanelor fizice nu aduce o rezolvare rapidă din cauza mecanismelor judiciare specifice: hotărârile judecătorului pot fi atacate prin mai multe căi, poate exista inclusiv o  lentoare în redactarea unei hotărâri. Ca să faceți o comparație, în cadrul CSALB, hotărârea este motivată, redactată și comunicată în doar 25 de zile, în medie. În ce instanță din România poți avea problema rezolvată atât de repede?

Am observat o preocupare constantă a BCR de a stinge litigiile din instanță, aici, în cadrul CSALB. Banca și-a sfătuit de foarte multe ori clienții să solicite instanței un termen pentru soluționarea amiabilă. Iar judecătorul are chiar obligația de a da părților posibilitatea să-și stingă litigiul amiabil. Atunci, consumatorii vin cu o cerere la Centrul nostru și încercăm o soluție obținută prin negociere cu banca.  Adică o soluție prin care să adaptăm acel contract de credit la situația în care se află în acel moment consumatorul. Acestea sunt o parte din cazurile pe care le soluționăm.

Alte cereri vin de la o categorie nouă de consumatori. Sunt acele persoane care, probabil, au învățat lecțiile crizei financiare din 2009-2011, dar și ale pandemiei, iar acum vin în întâmpinarea unor situații care au potențialul de a se agrava. În cadrul negocierilor solicită, de exemplu, o restructurare a creditului pentru că anticipează o creștere a costurilor sau o scădere a veniturilor și nu vor să ajungă în situația de a nu-și mai putea plăti ratele. Cei care rezolvă problema înainte de a deveni una gravă sunt cei care nu ajung în instanță, nu ajung să notifice băncii o situație de dezastru pe plan personal, ci sunt grijulii, atenți și cred că putem vorbi de un nou tipar de consumator. Sunt tot mai multe persoane responsabile, care se preocupă să înțeleagă mecanismul de creditare cu toate consecințele lui.

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Exclusiv2 zile inainte

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Eveniment2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized2 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism2 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Eveniment3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Administrație locală3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment3 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Eveniment3 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

fiset metalic fiset metalic
Uncategorized4 zile inainte

Pot folosi un fiset metalic ca mobilier pentru dormitor? Cum poate fi integrat in designul interior

Te afli in cautarea unei solutii inovatoare si stilate pentru organizarea si decorarea dormitorului tau? O idee extrem de cool...

Afaceri4 zile inainte

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite.

    FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri...

Eveniment4 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Exclusiv6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Eveniment6 zile inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Știrile Săptămânii