Connect with us

Exclusiv

Murad lămurește negocierile cu Petrolul și Dinamo! „La Ploiești nu investesc un leu cât e actualul primar (N.R- Andrei Volosevici), la Dinamo 80% se face, obstacol este acționarul majoritar!”

Publicat

pe

In aceasta investigatie vom incerca sa raspundem la urmatoarele intrebari:
1. De ce a riscat un dosar penal nasul edilului in scoaterea ilegala a unui post de functionar public la Politia Locala Ploiesti, pentru Enita Alexandru?
2. De ce a „fortat” primarul Andrei Volosevici noua organigrama a Politiei Locale Ploiesti, organigrama prin care s-a creat un post de sef serviciu pentru Enita Alexandru, intrat ilegal in randul functionarilor publici?
3. De ce ITM Prahova apara angajatorul Politia Locala Ploiesti in detrimentul politistilor locali, contrar tuturor prevederilor legale?
4. Ce legaturi sunt intre intrebarile de mai sus si Enita Cristian Valentin, numit la 24 iunie 2022 in functia de comisar general adjunct, cu rang de subsecretar de stat, al Garzii Nationale de Mediu?
Nota: Numirea lui Enita Cristian Valentin a fost efectuata la propunerea unui parlamentar de Prahova si cu sprijinul mafiei deseurilor.

5. De ce IPJ Prahova se face ca „ploua”?

I. Scoaterea ilegala a unui post de functionar public la Politia Locala Ploiesti, pentru Enita Alexandru, de catre Albu Catalin

La data de 03.08.2021, Albu Catalin emite decizia nr 67 prin care S.C.D este reangajat conform deciziei definitive ale instantei cu plata salariilor pe o perioada de peste 5 ani de zile, aproximativ 2 miliarde lei vechi.


Albu Catalin emite in acelasi minut din data de 03.08.2021, o noua decizie (nr 68) printr-o interpretare propie a legii si il destituie, ilegal, pe acelasi S.C.D pe care instanta il obligase sa il reaincadreze.


ANEXA Nr. 7 11/06/2021 –
ANEXA Nr. 7 a fost introdusă prin Ordonanţă de urgenţă 63/2019.
SECȚIUNEA a 2-a
Sesizarea comisiei de disciplină
Art. 26. –
(1) Comisia de disciplină poate fi sesizată:
a) de către orice persoană care se consideră vătămată prin fapta unui funcționar public;
b) de către persoana care, în exercitarea atribuțiilor, consideră că s-a produs încălcarea de către un funcționar public a îndatoririlor corespunzătoare funcției publice pe care o deține sau/și a normelor de conduită profesională și civică prevăzute de lege.
(2) Sesizarea se depune la registratura autorității sau instituției publice în cadrul căreia funcționarul public își desfășoară activitatea, respectiv la registratura autorității ori instituției publice la nivelul căreia este constituită comisia de disciplină competentă potrivit prezentei anexe ori se comunică pe adresa de poștă electronică a acestora. Sesizarea se transmite secretarului comisiei de disciplină în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data înregistrării la registratura autorității sau instituției publice.
(3) Sesizarea se înregistrează de secretarul comisiei de disciplină în registrul de evidență al comisiei de disciplină și se înaintează președintelui comisiei de disciplină în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data înregistrării.
(4) Președintele comisiei de disciplină stabilește, în maximum 3 zile lucrătoare de la data primirii sesizării, data la care se desfășoară prima ședință a comisiei de disciplină și dispune, prin adresă, convocarea membrilor.
Art. 27. –
(1) Sesizarea se formulează în scris și trebuia să cuprindă toate elementele din cele doua adrese clamate de Tractorist (Agenția Națională de Integritate și Agenția Națională a Funcționarilor Publici )
Pe scurt, Politia Locala Ploiesti dupa ce a emis decizia nr 67 prin care S.C.D este reangajat conform deciziei definitive ale instantei cu plata salariilor pe o perioada de peste 5 ani de zile, trebuia să il introduca în comisia de disciplină pe S.C.D in baza adreselor de la Agenția Națională de Integritate și Agenția Națională a Funcționarilor Publici .
Art. 29. –
(1) Sesizarea se clasează în următoarele situații:
a) nu a fost depusă în termenul prevăzut la art. 27 alin. (2) din prezenta anexă;
(2) Sesizarea se depune în termen de 30 de zile de la data luării la cunoștință de fapta reclamată, dar nu mai târziu de un an și 6 luni de la data săvârșirii faptei sesizate ca abatere disciplinară și trebuie însoțită, atunci când este posibil, de înscrisurile care o susțin.
Conform celor de mai sus si ale anexei la codul administrativ, OUG 57/2019, incompetenta si graba directorului Albu Catalin a facut ca S.C.D sa nu fie „analizat” in Comisia de Disciplina, termenul legal fiind depasit (de sesizare a Comisiei de Disciplna).
Mai mult, cu toate ca aceasta Hotarare nr 2831/2021 a Tribunalului Prahova care a fost emisa in data de 16.11.2021 era executorie de la data emiterii (16.11.2021), la data de 26.01.2022, Albu Catalin scoate la concurs acest post al celui care castigase a doua oara in instanta, prin noua Hotarare nr 2931/2021 care este executorie, post creat special pentru Enita Alexandru.

II. Fortarea in Consiliul Local al unei noi Organigrame, de catre primarul Andrei Volosevici, organigrama prin care  s-a creat un post de sef serviciu pentru  Enita Alexandru intrat ilegal in randul functionarilor publici

Edilul a fortat adoptarea Organigramei prin care s-a creat postul de sef sus mentionat, introducand de doua ori la vot aceasta Organigrama (vedeti arhiva ziarului).

Astfel, pentru Enita Alexandru s-a creat postul de sef Serviciu Achizitii Publice, Administrativ, Relatii cu publicul, Managementul Calitatii, un post ce are in subordine 15 angajati (Biroul Relatii cu publicul, Managementul Calitatii – 6 angajati, Compartimentul administrativ – 7 angajati, achizitii – 2 angajati).

Deci s-a creat un post de sef serviciu ce are in subordine 15 angajati (pentru Enita Alexandru , cu dedicatie) si s-a „taiat” un post de sef Serviciu Ordine Publica ce coordona 160 de politisti locali (creand un adevarat haos in acest serviciu).

Asa cum dezvaluiam inca inainte de introducerea Organigramei, Enita Alexandru a fost numit sef  Serviciu Achizitii Publice, Administrativ, Relatii cu publicul, Managementul Calitatii, un personaj care a intrat ilegal in randul functionarilor publici din randul personalului contractual! (vezi cap I).

Mai mult, fara nicio pregatire pe linia circulatiei sau a ordinii publice, Enita Alexandru, a indeplinit si functia de director al Politiei Locale Ploiesti inlocuind la comanda unitatii pe nasul edilului cand acesta   s-a aflat in concediu si/sau libere.

III. Aparent, fara o legatura …

In urma numeroaselor sesizari primite de la politistii locali, la data de 24.07.2022, Incisiv de Prahova a sesizat ITM Prahova cu privire la incalcarea de catre angajatorul Politiei Locale Ploiesti a prevederile OUG 99/2000 privind masurile ce pot fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca si in Normele de aplicare ale acesteia, aprobate prin HG 580/2000.
Initial, ITM Prahova a dat dreptate ziarului nostru, prin adresa nr 13.558 din 31.07.2022.

Apasati pe sageata:

Ziarul Incisiv de Prahova

Dupa publicarea raspunsului primit de la ITM Prahova, sursele noastre din aceasta institutie ne-au semnalat ca suntem mintiti atat noi cat si politistii locali prejudiciati si ca se incearca musamalizarea grosolana a controlului.

Astfel, am inaintat o adresa de revenire sa ne fie comunicate, in clar, aspectele constatate si sanctiunile aplicate.

Raspunsul a fost halucinant si a confirmat semnalele trimise de sursele noastre: o mascarada de incercare grosolana de musamalizare a controlului

„Cu privire la asigurarea apei minerale adecvate, conform OUG nr 99/2000 privind masurile ce pot fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca, va informam ca in urma controlului efectuat in perioada 27-29.07.2022 si a masurilor dispuse de ITM Prahova, Politia Locala Ploiesti a luat masuri urgente de mentinere a starii de sanatate a lucratorilor, PREZENTAND IN ACEST SENS PROCESE VERBALE DE PREDARE-PRIMIRE APA MINERALA, pentru toate compartimentele in care se desfasoara activitati in aer liber, indiferent de durata timpului petrecut in conditii de temperaturi extreme”.

Apasati pe sageata:

Scan (1)

Ati mai vazut un fals mai grosolan si un astfel de abuz?

In fapt, in data de 29, intr-o vineri, sefii de serviciu/birouri si compartimente cu atributii de control (nu cei de la  Ordine Publica si Biroul Circulatie) au fost apelati telefonic de reprezentantul SSM sa intocmeasca cerere de apa minerala.

Conform adresei nr 14297/IIP34/09.08.2022, politsitii locali care NU au primit apa minerala pana la data de 29.07.2022 sunt niste MINCINOSI si/sau erau sub influenta alcoolului cand ne-au sesizat cu aceasta abatere a angajatorului.

Oricun, pentru cele doua raspunsuri contradictorii ale ITM Prahova, Incisiv de Prahova a sesizat Corpul de Control al Primului Ministru si va sesiza organele de cerecetare penala pentru abuzul de a musamaliza controlul derulat la Politia Locala Ploiesti.

IV. Cine este totusi Enita Alexandru?

Eniță I. Alexandru – 30 zile de la numire

Este un personaj sters care a particpat in 2020 la alegerile locale de consilieri pentru Consiliul Local din Paulesti.

Parintii sai, Enita M.Ion si  Enita Mariana Carmen sunt angajati la AJFP Prahova, Enita M.Ion fiind cunoscut ca un PSD-ist inrait.

ENITA Ion_DA si DI 21626_2021

DA_DI 2021 Enita Carmen

Recunostem ca am primit zeci de telefoane dinspre PSD prin care eram „rugati” sa nu mai scriem de  Enita Alexandru (denumit generic de noi „una bucata paznic”) deoarece el nu are nicio legatura cu Andrei Volosevici si cu Albu Catalin, ca ne poate deveni sursa, la o adica. Normal ca am refuzat o astfel de „oferta” si…bine am facut.

IV. O posibila explicatie

Numirea fratelui lui Enita Alexandru, respectiv a lui Enita Cristian Valentin, la Garda Nationala de Mediu de catre mafia deseurilor, dintr-un simnplu consilier achizitii publice la Comuna Baltesti/Prahova

12473794_1428762_a

La data de 10.08.2022, Incisiv de Prahova publica articolul: „Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”.

Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”

In acest articol precizam ca, patronul cu „rude” ale angajatilor (fosti din IPJ Prahova si/sau care au rude in IPJ Prahova) a reusit sa atraga si DGA in aceasta ancheta dupa ce a „picat” pe interceptari care contureaza incercarea acestuia sa compromita ofiteri de la SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova cu asa zise  inregistrari audio, scoase din context. La acest patron, SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova a efectuat o perchezitie…cu ceva timp in urma! Problema spinoasa este ca aceasta ancheta va face „furori” si printre sefi din IPJ Prahova care au incercat sa intervina, pentru musamalizare, precizam la aceea data.

Acest patron are ca prieten un alt patron care a pus in dependenta mai multi SEFI din IPJ Prahova.

Numirea lui Enita Cristian Valentin la Garda Nationala de Mediu a fost efectuata la propunerea unui parlamentar de Prahova si cu sprijinul mafiei deseurilor, respectiv la propunerea explicita a patronului cu dosar penal la  SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova. Initial s-a dorit numirea lui Antonio Spînu in aceasta functie dar s-a stabilit ca nu corespundea, in totalitate,  nevoilor mafiei.
Astfel, prin DECIZIA nr. 382 din 24 iunie 2022, publicata in M.O sub nr. 624 din 24 iunie 2022, domnul Cristian-Valentin Eniță s-a numit în funcția de comisar general adjunct, cu rang de subsecretar de stat, al Gărzii Naționale de Mediu.

Nu ne vom referi in acest articol la legaturile lui Enita Valentin Cristian cu Veolia, punctand acum cateva elemente de interes, la care vom reveni pe larg, in episodul II al acestei investigatii.

Are legaturi cu Veolia, cu Lavinia Saniuta…. cercetata, anchetata si cu Liderul Grupului Infractional SORIN IONESCU. Acum, Sorin Ionescu, este in cadrul REMERO, angajatul acoperit al lui Dragos Stoicescu, cel care are aparate de zbor, private, apropiatul lui Petre Pena.

 Sorin Ionescu este legatura lui Razvan Ciocan.

In acest articol vom puncta doar ca,  Enita Valentin Cristian, a inceput sa „lucreze” in favoarea patronului cu dosar penal la  SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova, prin santaje si abuzuri in scopul eliminarii concurentei acestuia.

In prezent, Enita Valentin Cristian  cauta prin astfel de „mijloace” contracte de salubrizare/tratare a deseurilor pentru patronul respectiv si, totodata, a trecut la eliminarea concurentilor acestuia (Indeco, Recop, etc).

Una dintre firmele santajate a sesizat pe comisarul general, cu rang de secretar de stat, al Gărzii Naţionale de Mediu, Aurelian Păduraru.
Dupa ce a stat pe masa acestuia 3-4 zile, realizand ca cele semnalate sunt de natura penala, sesizarea respectiva a ajuns la organele de cercetare penala, fiind, in prezent, conexata la dosarul in care este cercetat patronul cu dosar penal la  SERVICIUL DE INVESTIGAŢII CRIMINALE Prahova. Vom reveni cu dezvaluiri incendiare. (Ec Adrian Radu).

 

 

 

Facebook Comments

Exclusiv

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Publicat

pe

De

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar prin produsele, serviciile oferite sau o interfață intuitivă, la fel de importante sunt software-urile care simplifică operațiunile și eficientizează procesele de zi cu zi. Pentru cei ce dețin magazine online, poate exista un punct în care fluxul de comenzi devine greu de gestionat, iar o problemă foarte răspândită ține de timpul îndelungat destinat actualizării manuale a stocurilor. În 2022, cei ce dețin magazine online nu mai pot fi îngreunați de astfel de probleme, pentru că dificultățile sunt remediate, iar opțiunile sunt eficientizate și gestionate cu succes de software-urile de gestiune destinate magazinelor. 

Cât de util este un soft pentru gestiunea magazinului? 

Un soft performant care ține pasul cu ultimele standarde impuse de o piață competitivă te poate ajuta să operezi eficient și fără bătăi de cap toate operațiunile care stau la baza afacerii tale. Cu un soft de gestiune pentru magazin propus de NextUp.ro poți defini, sorta în funcție de categorie și poți urmări toate produsele în timp real, poți adăuga oricând fotografii cu cele mai mici eforturi, dar poți și să te bucuri de stocuri actualizate automat cu fiecare comandă. Un astfel de soft îți oferă și o repartizare eficientă a cheltuielilor de întreținere și o evidență a încasărilor, nu mai trebuie să te complici cu realizarea inventarului deoarece se va realiza automat, iar operațiunile de contabilitate pot fi simplificate semnificativ. Lista de avantaje continuă cu setările facile de facturare, o rapiditate inegalabilă, automatizări precise, și notificări personalizabile ale stocurilor.

Softurile de gestiune sau de management al comenzilor le pot oferi antreprenorilor o eficiență greu de egalat și o productivitate sporită în baza operațiunilor simplificate și automatizate. Pe lângă avantajele enumerate mai sus, ar mai fi de menționat că printr-un sistem de management se poate crea, publica și edita conținutul de pe site, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare. Aspectul poate fi schimbat cu ușurință, noi secțiuni pot fi introduse, iar paginile produselor pot fi îmbunătățite oricând în cel mai scurt timp. 

Un alt avantaj de seamă ține de înlocuirea actualizărilor manuale ale stocurilor. În acest fel erorile sunt prevenite, iar timpul este economisit considerabil. Inventarul ajunge să fie actualizat și el foarte rapid, canalele sunt gestionate mult mai ușor, iar procesarea comenzilor este îmbunătățită drastic.  Un astfel de sistem asigură o organizare eficientă și automată a tuturor informațiilor, statisticilor și detaliilor importante precum popularitatea produselor și alte aspecte care contribuie la menținerea unui avantaj competitiv. 

Este bine de știut că sistemele de gestiune pot și să sporească numărul comenzilor. Cum ora 22 este un prag important pentru plasarea comenzilor, dar și un timp în care nimeni nu este la birou, un sistem performant axat pe gestiunea comenzilor automatizează operațiunile, generează email-urile potrivite, poate face cea mai economică alegere în privința transportului și îmbunătățește semnificativ experiențele clienților. 

Acestea fiind spuse, un sistem performant de gestiune poate fi un ajutor esențial în menținerea unui avantaj competitiv pe o piață populară aflată într-o continuă schimbare. Automatizările și umbrela de procese simplifică semnificativ operațiunile de zi cu zi, un astfel de sistem poate ușura munca tuturor echipelor, economisește timpul, simplifică operațiunile și poate genera rezultate surprinzătoare pe termen lung. 

 

 Sursa foto: Unsplash.com

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Publicat

pe

De

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului adus de utilaj dar și prelungirea duratei de viață a acestuia.

Trebuie să investiți în piese utilaje pentru ca echipamentul să funcționeze eficient și să opereze la capacitate maximă. Dar în același timp vreți să vă asigurați si că veți profita cât mai mult timp de acesta. Aflați cum puteți să faceți cea mai bună alegere în rândurile de mai jos.

Pasul nr. 1: Verificări periodice

Verificările periodice ne asigură că suntem mereu informați în privința stării echipamentului pe care îl utilizăm pe șantier. Și în acest domeniu, informația înseamnă putere. În acest caz, puterea se traduce în posibilitatea de a face anumite reparații și reglaje la timp, evitând în acest fel costuri mult mai mari.

Inspecția vizuală zilnică ar trebui făcută la începutul și la finalul activității. E un pas simplu care nu consumă foarte mult timp, dar care ne poate scăpa de probleme serioase. Observând din timp eventualele defecțiuni, vom reuși să le remediem cu un minim de cheltuieli.

Pasul nr. 2: Respectați intervalele de service și celelalte cerințe ale producătorului

Este important să îndeplinim toate cerințele de service și să efectuăm verificările în acele intervale cerute de producător. Informațiile de acest fel apar în manualul de utilizare al utilajului. Parcurgerea acestuia este importantă și reprezintă un aspect care nu ar trebui neglijat.

Mai mult, în cazul în care utilajul funcționează în condiții grele, la temperaturi ridicate, de pildă, mulți producători recomandă scurtarea intervalelor de service.

Echivalarea calendaristică a intervalelor din manual este simplă: 10 ore de utilizare înseamnă o zi. 50 de ore – o săptămână. O mie de ore de utilizare – un an.

Pasul nr. 3: Surpriza nu are ce căuta la capitolul investiții

Cu excepția accidentelor și a situațiilor total neprevăzute care pot apărea pe un șantier, schimbul unei anumite piese nu trebuie să fie niciodată o supriză. Dacă respectați pașii de mai sus, puteți face un plan întins pe o perioadă mai lungă, știind când și ce sume urmează să investiți în anumite piese.

Verificările ne oferă o altă perspectivă, pe lângă identificarea eventualelor probleme. Descoperim și urmărim gradul de uzură, anticipând în acest fel momentul în care piesa respectivă va trebui schimbată.

Pasul nr. 4: Alegeți piese utilaje în cunoștință de cauză

Fiecare utilaj are nevoile sale. Dacă alegem piese de calitate, potrivite pentru modelul respectiv, atunci utilajul va funcționa fără probleme și ne va aduce profit.

O fișă a pieselor de schimb care poate fi obținută de la orice producător vă ajută să obțineți informații clare despre piesa care trebuie schimbată. De asemenea, atunci când comandați o piesă, trebuie să-i comunicați furnizorului modelul, tipul și seria de șasiu pentru a evita orice eroare.

 

Pasul nr. 5: Investiți în stocuri și rezerve

La pasul numărul 3 vorbeam de necesitatea eliminării suprizelor din procesul de achiziție al pieselor utilaje. Putem duce această idee mai departe. Să vorbim despre înlocuirea unui ulei hidraulic sau de motor: putem avea un plan legat de momentul aproximativ în care acesta trebuie schimbat. De asemenea, trebuie luat în calcul faptul că uleiul ar trebui completat în anumite momente.

Așadar, ideal ar fi să avem o rezervă din acest produs. Facem investiția o singură dată și ne asigurăm în acest fel necesarul pentru o anumită perioadă. La fel putem proceda și în cazul altor piese predispuse la uzură. Dar mare atenție la condițiile de păstrare. De exemplu, dacă vom comanda o baterie pe care o depozităm în mod greșit, atunci aceasta poate fi inutilizabilă în momentul în care avem nevoie de ea.

Concluziile sunt clare: economiile prost gândite și piesele nepotrivite cumpărate doar pentru că „sunt mai ieftine” ne vor aduce, în timp, pierderi însemnate.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Vrei sa scapi de chin atunci cand te muti?

Publicat

pe

De

 

Fie ca tocmai ti-ai cumparat apartamentul mult visat sau ca te  muti intr-o chirie noua, trebuie sa ai grija ca fiecare lucrusor sa fie depozitat si transportat fara prea multa paguba. Un stres in plus. Solutia? Cutiile de depozitare din carton ondulat, de la Mapa Rom Invest. Deoarece cartonul ondulat este durabil și își păstrează foarte bine forma, oferă protecție pentru materialele delicate din interior, amortizand socurile și protejând de deteriorare. Acest lucru este important dacă un produs urmează să fie expediat pe distanțe lungi și manipulat de mai multe ori pe parcurs.

Cum sa alegi cutia potrivita pentru depozitare si transport?

Cu atât de multe opțiuni pe piata din care să alegi, găsirea cutiei de carton perfectă pentru nevoile tale poate părea imposibilă. Dar  Mapa Rom Invest ofera cutii de depozitare din carton de diferite dimensiuni, astfel incat fiecare articol casnic poate fi transportat in siguranta.

Iata si cateva sfaturi pentru a face alegerea corecta:

  • Începeți prin a achizitiona cutii de depozitare noi. Nu numai că sunt nefolosite, dar sunt adesea mai capabile să facă față nevoilor dvs atunci cand va mutati, fata de  cele pe care le-ați găsi în magazinele alimentare. Cutiile de depozitare de la Mapa Rom Invest sunt fabricate din carton ondulat si sunt rezistente. Astfel nu veti avea parte de obiecte sparte.
  • Măsurati articolele care trebuie ambalate. Măsurați lungimea, lățimea și înălțimea articolelor. Vă rugăm să rețineți că veți avea nevoie de o cutie de carton care este puțin mai mare. Acest lucru vă va permite să vă ambalați produsele cu ajutorul unui strat de folie protector cu bule sau hartie mai groasa. Acest strat de protectie in plus nu va lasa ca diferitele obiecte sa se ciocneasca în cutie în timpul transportului si astfel vor ajunge intregi la destinatie.
  • Utilizati mai multe dimensiuni. Aprovizionați-vă cu cutii de diferite dimensiuni.

Cutiile mici sunt perfecte pentru cărți, obiecte de colecție, bibelouri și multe altele.

Cutiile medii sunt ideale pentru  pentru gadgeturi și electrocasnice.

Cutiile mari sunt ideale pentru paturi, perne, lămpi și alte articole voluminoase sau greu de transportat.

  • Luati in considerare rezistenta materialului. Odată ce v-ați hotărât cu privire la dimensiunile cutiei de carton, trebuie să determinați ce rezistență aveți nevoie să fie. În această etapă, va trebui să luați în considerare trei lucruri: greutatea articolelor, cum intenționați să vă depozitați articolele si distanta tranzitului.
  • Asigurati-va ca aveti suficiente accesorii. Folie cu bule si hartie de ambalat pentru a proteja obiectele mai fragile. Markere pentru a scrie pe fiecare cutie detalii despre continutul ei. Dar cel mai important, asigurati-va ca aveti destula banda adeziva. Mapa Rom Invest ofera atat banda adeziva transparenta, cat si banda adeziva maro. Banda va păstra aceste cutiile de depozitare bine sigilate. Astfel veti evita ca, în timp ce urcați scările sau descarcati cutiile, lucrurile sa se imprastie.

Alegerea inteleapta a cutiilor de depozitare  potrivite poate fi diferența dintre o mutare cu pagube și o mutare reusita. Mapa Rom Invest va sta la dispozitie pentru a vă ajuta cu cutii de depozitare de diferite dimensiuni si benzi adezive.

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

panouri solare panouri solare
Social6 ore inainte

Investiţia în panouri solare te ajută să reduci costul imens al facturilor

O problemă care începe să aibă un impact din ce în ce mai are asupra românilor este costul facturilor la...

atractii turistice atractii turistice
Turism7 ore inainte

Top 3 atractii turistice din Transilvania

Orice roman a auzit de minunatele atractii turistice ale Transilvaniei. Aceasta zona a tarii are un farmec aparte, fascinand turistii...

Centrală termică Centrală termică
Social8 ore inainte

Centrală termică pe lemn sau peleți? Tu ce alegi?

O centrală termică a devenit indispensabilă din casa noastră, mai ales când sezonul rece se apropie cu pași repezi. În...

Exclusiv16 ore inainte

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar...

Logic Light Logic Light
Afaceri3 zile inainte

Corpurile de iluminat suspendate au capacitatea de a transforma un spațiu

Corpurile de iluminat suspendate pot fi folosite ca o alternativă la candelabre sau pot fi folosite în plus față de...

Exclusiv3 zile inainte

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului...

Exclusiv3 zile inainte

Vrei sa scapi de chin atunci cand te muti?

  Fie ca tocmai ti-ai cumparat apartamentul mult visat sau ca te  muti intr-o chirie noua, trebuie sa ai grija...

Exclusiv3 zile inainte

TOP 4 sfaturi utile pentru a alege coșul de cadou potrivit pentru colegii de birou

Alegerea unui coș de cadou pentru colegii din birou poate deveni un proces dificil, întrucât există diverse ocazii, precum și...

Exclusiv4 zile inainte

Cum să ai cele mai cool ţinute de toamnă cu ajutorul salopetelor

Uneori te poţi plictisi de clasicele combinaţii de blugi şi pulover sau tricou şi vrei să adaugi ceva nou şi...

Exclusiv4 zile inainte

Ce responsabilitati au producatorii si importatorii fata de mediu?

Pana in 2030, Romania trebuie sa se ocupe de reciclarea unui procentaj de cel putin 65 la suta din totalul...

Exclusiv4 zile inainte

Amprenta de carbon – ce inseamna, cum se masoara si cum poate fi redusa

Amprenta de carbon a devenit un subiect din ce in ce mai discutat in ultimii ani, pentru ca a inceput...

Exclusiv5 zile inainte

Ce casca de copiat sa alegi?

Este o idee foarte bună să participi la un examen având la dispoziție căști de copiat ideale. În acest fel,...

quiche cu branza quiche cu branza
Exclusiv6 zile inainte

Ce trebuie să cunoșteți dacă doriți un quiche făcut în casă

Quiche-ul de inspirație franceză este un prânz ușor sau o cină perfectă. Încercați să adăugați ierburi proaspete tocate, cum ar...

Afaceri6 zile inainte

De ce trebuie sa tinem cont cand alegem corpuri de iluminat?

Corpurile de iluminat pot fi amplasate cu usurinta in diverse zone ale locuintei si prezinta posibilitati de montaj in functie...

Exclusiv6 zile inainte

Adjunct de inspectorat hărțuiește polițiștii care își fac datoria/Înregistrare audio!

Orice polițist cunoaște faptul că în conformitate cu prevederile Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului îi sunt restrânse anumite drepturi și libertăți,...

ExclusivO săptămână inainte

De ce să alegi sacourile? 3 motive ce te vor convinge să abordezi un look mai elegant de acum încolo

Poate te numeri printre iubitorii de modă, ce privesc cu ochi buni îngrijirea față de aspectul lor de zi cu...

Știrile Săptămânii