Connect with us

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Care sunt criteriile importante de luat în considerare atunci când se alege un apartament în București?

Publicat

pe

Care sunt criteriile importante de luat în considerare atunci când se alege un apartament în București?

Alegerea unui apartament în București poate fi o decizie complexă, dată fiind varietatea de opțiuni disponibile și diferitele aspecte de luat în considerare. Înainte de a lua o decizie, este esențial să evaluați atent diferitele criterii și să vă asigurați că apartamentul ales corespunde nevoilor și preferințelor dvs. (mai mult…)

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Eurodeal: Partenerul Esențial pentru Succesul Proiectelor cu Finanțări

Publicat

pe

Într-o lume a afacerilor în continuă expansiune, accesul la educație specializată și pregătirea adecvată reprezintă piatra de temelie pentru succes. Centrul de Formare Profesională Eurodeal se evidențiază ca un centru specializat în furnizarea cursurilor de antreprenoriat acreditate de Ministerul Muncii, esențiale pentru proiectele ce vizează finanțări și sprijin guvernamental. Cu un accent deosebit pe programele Start-Up Nation, Start-Up Diaspora și Femeia Antreprenor, Eurodeal devine partenerul de încredere pentru cei ce aspiră să-și transforme visele în realitate și să obțină sprijin financiar.

Cursuri Esențiale pentru Accesarea Finanțărilor

Eurodeal se angajează să ofere cursuri de antreprenoriat acreditate, obligatorii în cadrul proiectelor ce vizează finanțări și susținere din partea statului. Prin participarea la aceste cursuri, antreprenorii obțin competențele necesare pentru a-și dezvolta afacerile și pentru a accesa cu succes fondurile disponibile prin intermediul programelor guvernamentale.

Obligativitatea Pregătirii pentru Proiecte de Succes

În contextul cerințelor actuale din domeniul afacerilor, Eurodeal subliniază importanța obligativității pregătirii corespunzătoare pentru proiectele ce implică finanțări și sprijin din partea statului. Participarea la cursurile de antreprenoriat oferite de Eurodeal devine un pas esențial pentru cei ce doresc să își maximizeze șansele de succes în competiția pentru fondurile guvernamentale.

Accesibilitate și Expertiză Garantată

Eurodeal se distinge prin accesibilitatea și expertiza sa, oferind cursuri online și examen online. Formatorii, antreprenori cu experiență vastă în domeniu, asigură participanților un învățământ de calitate și îndrumare practică în procesul de dezvoltare a afacerii.

Certificare Recunoscută: Cheia Accesului la Finanțări

Absolvirea cursurilor Eurodeal aduce cu sine nu doar cunoștințe și abilități noi, ci și o certificare recunoscută la nivel național și internațional. Certificatul obținut este o dovadă a pregătirii corespunzătoare și reprezintă un element esențial în demersul de obținere a finanțărilor necesare pentru proiectele de afaceri.

Înscrieri Deschise: Investiția în Viitorul Afacerii Tale

Pentru cei ce sunt hotărâți să își dezvolte afacerile și să acceseze fonduri guvernamentale, Eurodeal invită la înscrieri pentru cursurile de antreprenoriat. Cu locuri limitate și o cerere crescută, este recomandat să vă asigurați un loc în timp util pentru a vă pregăti proiectul pentru succesul în afaceri.

Eurodeal – partenerul dvs. de încredere pentru succesul proiectelor cu finanțări!

cursuridecalificare.ro

📞 Telefon: 021.255.52.71 / 0721.64.67.65
📍 Adresă: Bulevardul Chișinău, nr. 1, Complex Delfinului | Cercul Magic, etajul 1, Sector 2, București, România.

Investiți în viitorul afacerii dvs. împreună cu Eurodeal – Cursuri de competente antreprenoriale!

Sursa: Stirea Zilei – cursuri de competente digitale si cursuri de competente antreprenoriale

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Care sunt avantajele unui serviciu de inchirieri auto profesional

Publicat

pe

În lumea agitată a secolului 21, mobilitatea este o necesitate vitală, iar călătoriile sigure și eficiente devin tot mai importante pentru fiecare dintre noi. În special în această perioadă în care distanțarea socială și igiena personală sunt prioritare, transportul în comun poate să nu fie întotdeauna cea mai bună opțiune. Mai ales atunci când ai de transportat bagaje voluminoase sau când urmează să parcurgi distanțe mai mari, apelarea la serviciile de închirieri auto din București devine o soluție practică și convenabilă. Drumurile lungi cu mijloacele de transport în comun pot fi nu doar incomode, dar și nesigure în această perioadă de incertitudine și schimbare constantă. În plus, gestionarea bagajelor în aglomerația din stațiile de autobuz sau de tren poate fi o provocare suplimentară, iar riscul de expunere la aglomerație poate pune în pericol sănătatea și siguranța ta. În acest context, închirierea unei mașini devine o alegere inspirată pentru a asigura mobilitatea ta într-un mod sigur și eficient.

Serviciile de inchirieri Bucuresti ofera o gama diversificata de optiuni potrivite pentru diferite nevoi și preferințe. Indiferent dacă ai nevoie de o mașină compactă pentru deplasări în oraș sau de un SUV spațios pentru călătorii mai lungi, ai posibilitatea să găsești vehiculul perfect care să îți satisfacă cerințele. În plus, multe companii de închirieri auto oferă opțiuni suplimentare, precum asigurări comprehensive și asistență rutieră, pentru a-ți asigura că ai parte de o experiență de închiriere fără griji. Închirierea unei mașini îți oferă libertatea de a-ți stabili propriul program și de a-ți planifica călătoria în funcție de propriile preferințe și necesități. Poți să faci opriri sau deviații neașteptate, să explorezi locuri noi și să te bucuri de confortul și intimitatea unei călătorii personale. Cu un vehicul închiriat, ai control total asupra călătoriei tale și poți să te concentrezi pe experiența în sine, fără griji legate de transportul public sau alte obstacole întâlnite pe drum. Inchirierea unei mașini din București este o soluție practică și sigură pentru a asigura mobilitatea ta într-un mod eficient și confortabil. Indiferent dacă călătorești în interes personal sau în scopuri de afaceri, serviciile de închirieri auto îți oferă flexibilitatea și libertatea de care ai nevoie pentru a-ți bucura de o călătorie fără griji și plină de aventură. Iata care sunt avantajele de care te vei bucura daca ii alegi pe cei de la Inchirieriauto-bucuresti.com ca parteneri pentru serviciile de inchirieri auto.

Program non stop atat in capitala cat si in aeroport

Într-o lume în continuă mișcare, serviciile de închirieri auto devin din ce în ce mai esențiale pentru oamenii care caută soluții flexibile și convenabile pentru deplasările lor. Fie că ești un localnic care dorește să exploreze frumusețile orașului sau un călător care sosește în București pentru o vizită de afaceri sau o vacanță memorabilă, compania noastră este aici pentru tine, oferind un program de lucru non-stop, atât în capitală, cât și pentru cei care opteaza pentru un serviciu de inchirieri auto Otopeni. Flexibilitatea este cheia când vine vorba de planificarea unei călătorii, iar programul non-stop al companiei noastre îți oferă libertatea de a alege momentul potrivit pentru închirierea unei mașini, indiferent de ora sosirii tale în capitală sau în aeroportul Otopeni. Poți să te bazezi pe noi în orice moment al zilei sau al nopții, pentru că suntem aici pentru a te asista și a-ți oferi servicii de închirieri auto de încredere, în orice condiții.

Cu un program de lucru non-stop, suntem dedicați să îți oferim o experiență fără griji și să te ajutăm să te bucuri de călătoriile tale în cel mai confortabil mod posibil. Indiferent dacă ajungi în București la primele ore ale dimineții sau la miezul nopții, poți conta pe echipa noastră să fie acolo pentru tine, gata să te îndrume către mașina potrivită pentru nevoile tale și să te sprijine în întreaga ta aventură. În plus, beneficiind de un program non-stop, poți fi sigur că vei putea returna mașina închiriată în orice moment convenabil pentru tine, fără a fi nevoit să te îngrijorezi în legătură cu restricțiile de program sau programările stricte. Ne dorim să-ți oferim flexibilitatea de care ai nevoie pentru a te concentra pe experiența ta de călătorie și pentru a te bucura la maxim de fiecare moment petrecut în București și în împrejurimi. Astfel, cu programul nostru de lucru non-stop, te asigurăm că vei avea acces la servicii de închirieri auto de încredere și că vei putea să îți planifici călătoria în funcție de propriul ritm și preferințe. Indiferent de ora sau de ziua sosirii tale, suntem aici pentru tine, gata să te ajutăm să îți transformi călătoria într-o experiență memorabilă și fără stres.

Flota diversificata de masini

În lumea agitată în care trăim, flexibilitatea și comoditatea sunt elemente cruciale în fiecare aspect al vieții noastre, iar atunci când vine vorba de călătorii, acestea devin cu atât mai importante. În București și la Aeroportul Otopeni, companiile de închirieri auto se străduiesc să ofere o gamă diversificată de mașini, satisfăcând nevoile și preferințele fiecărui călător. Indiferent dacă ești în căutarea unei mașini de dimensiuni mai mici și economice sau a unei mașini de lux pentru a-ți rafina experiența de călătorie, serviciul de rent a car din București Otopeni are tot ceea ce îți poți dori. Companiile de închirieri auto îți oferă opțiuni avantajoase dintr-o varietate de game, inclusiv mașini compacte, mașini de familie, SUV-uri, limuzine și chiar mașini de lux, pentru a răspunde cerințelor diverse ale clienților.

Atunci când te gândești la călătorii de afaceri sau de agrement, flexibilitatea este esențială. Fie că ai nevoie de o mașină pentru o întâlnire importantă sau pentru a explora frumusețea țării, companiile de rent a car Bucuresti Otopeni sunt acolo pentru tine, oferindu-ți posibilitatea de a alege mașina perfectă pentru fiecare ocazie. În plus, prin intermediul serviciilor de închirieri auto, ai avantajul de a putea alege mașina potrivită în funcție de bugetul și preferințele tale. Indiferent dacă preferi o mașină compactă și economică pentru călătoriile zilnice sau un SUV spațios pentru aventurile în natură, companiile de închirieri auto îți pun la dispoziție o gamă variată de opțiuni, astfel încât să poți călători în confort și stil.

Mai mult decât atât, serviciile de închirieri auto din București Otopeni vin la pachet cu o serie de avantaje suplimentare, precum asistență rutieră 24/7 și asigurări cuprinzătoare, care îți oferă liniștea și siguranța de care ai nevoie în timpul călătoriilor tale. În concluzie, alegerea unei companii de închirieri auto din București Otopeni îți oferă acces la o gamă diversificată de mașini, care să corespundă fiecărei nevoi și fiecărui buget. Indiferent de destinație sau de tipul călătoriei tale, serviciul de rent a car îți oferă flexibilitatea și libertatea de a călători în stilul tău, fără griji sau complicații. Daca ai nevoie de o oferta profesionala si personalizata de inchirieri auto Inchirieriauto-bucuresti.com te poate ajuta cu solutii atractive.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Eveniment7 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Uncategorized8 ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Uncategorized8 ore inainte

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți Swiss...

EvenimentO zi inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Exclusiv5 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Eveniment6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Care sunt criteriile importante de luat în considerare atunci când se alege un apartament în București? Care sunt criteriile importante de luat în considerare atunci când se alege un apartament în București?
AfaceriO săptămână inainte

Care sunt criteriile importante de luat în considerare atunci când se alege un apartament în București?

Alegerea unui apartament în București poate fi o decizie complexă, dată fiind varietatea de opțiuni disponibile și diferitele aspecte de...

EvenimentO săptămână inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

UncategorizedO săptămână inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

UncategorizedO săptămână inainte

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

UncategorizedO săptămână inainte

MSI lansează în România noua serie de laptopuri pregătite pentru inteligența artificială

MSI, producător de laptopuri de top la nivel mondial, anunță lansarea în România a noii sale game de laptopuri echipate cu...

Știrile Săptămânii