Connect with us

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Mehedințeanul de Succes: Adrian Cătălin Emanoil și Evoluția Recrutării Ospitaliere în Regatul Unit

Publicat

pe

De

Născut în Ilovat, după ce a terminat Liceul Domnul Tudor, Adrian spune ca a ajuns să lucreze la o firmă de asfalt din Simian imediat după terminarea liceului. Neavând șansa să dea Bacalaureatul din prima, Adrian s-a mutat în comuna Svinița, unde a cunoscut niște oameni minunați care l-au ajutat să-și asigure un loc de muncă la Moldova Nouă, la o firmă de cablaje auto. Aici a avut parte de suișuri și coborâșuri în viața sa profesională. După această experiență, Adrian s-a mutat în Orșova, unde a lucrat ca barman la una dintre cele mai cunoscute terase din oraș, până să revină în Severin și să primească un loc de muncă la Bornetze Severin, unde a lucrat timp de 6 luni. Apoi, hotărât să-și îmbunătățească viața, a strâns fiecare ban și a decis să se mute în Anglia.

Astăzi, la 30 de ani, mehedințeanul nostru, Adrian Cătălin Emanoil…

Vezi tot articolul in Stirile Olteniei

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Tot ce Trebuie să Știi despre Anvelopele Off Road

Publicat

pe

Când vine vorba de explorarea terenurilor neexplorate și de provocările conducerii off road, alegerea corectă a anvelopelor este esențială. Anvelopele off road nu sunt doar un accesoriu pentru vehiculul tău, ci un factor cheie care îți poate influența atât performanța, cât și siguranța. Acest articol îți va oferi o perspectivă detaliată despre tot ce trebuie să știi despre anvelopele off road, începând de la diferitele lor tipuri și până la cum să le alegi și să le întreții corespunzător.

Tipuri de Anvelope Off Road

  1. Mud-Terrain (MT): Aceste anvelope sunt special concepute pentru noroi și terenuri extrem de moi. Cu banda lor de rulare agresivă și canelurile adânci, sunt perfecte pentru a te târî prin cele mai dificile condiții.
  2. All-Terrain (AT): Sunt mai versatili, oferind o performanță echilibrată atât pe drumuri pavate, cât și pe terenuri accidentate. Aceste anvelope sunt o alegere excelentă pentru cei care folosesc vehiculul lor off road în mod regulat, dar care au nevoie și de o conducere confortabilă pe drumuri obișnuite.
  3. Rock-Crawling: Proiectate pentru traseele stâncoase, aceste anvelope au blocuri mari de rulare și flancuri întărite pentru a rezista la tăieturi și perforații.

Alegerea Anvelopelor Potrivite

  1. Mărimea: Asigură-te că alegi dimensiunea corectă pentru vehiculul tău, ceea ce va influența direct capacitatea de manevrabilitate și confortul în timpul conducerii.
  2. Tipul de Teren: Alege anvelopele în funcție de tipurile de teren pe care le vei aborda cel mai des. Nu există o anvelopă perfectă pentru toate tipurile de teren, așa că alegerea trebuie să fie specifică nevoilor tale.
  3. Durabilitate: Anvelopele off road sunt supuse unor condiții grele. Alege anvelope fabricate din materiale durabile și cu un design care poate rezista la abraziuni și tăieturi.

Întreținerea Anvelopelor Off Road

  1. Verifică Presiunea: Presiunea corectă în anvelope off road este crucială pentru a asigura performanța optimă și pentru a preveni uzura prematură.
  2. Inspectează Regulat: Căută semne de uzură, tăieturi sau alte avarii care ar putea afecta performanța anvelopelor.
  3. Curățare După Utilizare: După o aventură off road, este important să cureți anvelopele de noroi, pietriș sau alte resturi pentru a preveni deteriorarea.

Beneficiile Anvelopelor Off Road

  1. Performanță Îmbunătățită: Cu tracțiune și stabilitate sporite, vei putea naviga prin terenuri dificile cu mai multă încredere.
  2. Confort în Conducere: Anvelopele adecvate pot reduce vibrațiile și zgomotul, îmbunătățind experiența de conducere.
  3. Siguranță: Reduc riscul de derapaje sau pierdere a controlului în condiții de drum dificile.

Concluzie

Anvelopele off road sunt elementul esențial pentru orice aventură în teren accidentat. Ele nu doar îmbunătățesc performanța și siguranța vehiculului tău, dar îți pot transforma experiența de conducere, permițându-ți să explorezi locuri noi și provocări fără griji. Cu sfaturile și informațiile oferite în acest articol, ești acum echipat pentru a face alegerea potrivită și pentru a te bucura de aventurile tale off road la maxim.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Impactul serviciilor SEO asupra afacerii tale

Publicat

pe

SEO, sau optimizarea pentru motoarele de căutare, este o tehnică de marketing digital care are ca scop îmbunătățirea vizibilității unui site web în rezultatele motoarelor de căutare. Primul pas spre succes în mediul online este înțelegerea conceptului de SEO și a impactului pe care îl poate avea asupra performanței site-ului dumneavoastră.

SEO nu mai este doar un termen de marketing digital, ci a devenit o necesitate pentru orice afacere care își dorește să crească și să prospere în lumea online. Al doilea pas este să înțelegem rolul optimizării SEO în marketingul digital. Optimizarea SEO este un proces continuu care implică o serie de tehnici și strategii menite să îmbunătățească performanța unui site web.

Al treilea pas este să înțelegem beneficiile pe care serviciile SEO de înaltă calitate le pot aduce afacerii dumneavoastră. Un serviciu SEO de înaltă calitate poate conduce la creșterea vizibilității site-ului dumneavoastră, la creșterea traficului organic și la îmbunătățirea conversiilor.

Cum să alegeți serviciul SEO potrivit pentru site-ul dumneavoastră

Alegerea serviciului SEO potrivit pentru site-ul dumneavoastră poate fi o provocare. Este esențial să găsiți un serviciu care să înțeleagă nevoile și obiectivele afacerii dumneavoastră și care să aibă experiență și expertiză în domeniul SEO. Primul pas este să vă clarificați obiectivele. Este important să știți ce doriți să obțineți prin intermediul serviciilor SEO, fie că este vorba de creșterea traficului organic, de îmbunătățirea ratei de conversie sau de creșterea vizibilității în motoarele de căutare.

Al doilea pas este să vă documentați despre diferitele servicii SEO disponibile pe piață. Există o varietate de servicii SEO, de la optimizarea onsite, la crearea de link-uri și la optimizarea pentru cuvinte cheie. Este important să alegeți un serviciu care să fie în acord cu obiectivele și nevoile afacerii dumneavoastră.

Al treilea pas este să evaluați reputația și expertiza serviciului SEO pe care intenționați să îl angajați. Este esențial să alegeți un serviciu SEO care are o reputație bună în industrie și care a demonstrat rezultate concrete în trecut.

Elemente cheie ale optimizării SEO

Optimizarea SEO implică o serie de elemente cheie care pot avea un impact semnificativ asupra succesului site-ului dumneavoastră web. Primul element cheie este cuvintele cheie. Identificarea cuvintelor cheie corecte și includerea lor în conținutul site-ului dumneavoastră este esențială pentru a vă asigura că site-ul dumneavoastră este vizibil pentru publicul țintă.

Al doilea element cheie este optimizarea onsite. Aceasta implică îmbunătățirea elementelor site-ului dumneavoastră, cum ar fi meta descrierile, titlurile paginilor și structura URL-urilor, pentru a îmbunătăți vizibilitatea site-ului în motoarele de căutare.

Al treilea element cheie este crearea de link-uri. Crearea de link-uri este un aspect esențial al SEO, deoarece motoarele de căutare consideră link-urile ca voturi de încredere pentru site-ul dumneavoastră. Cu cât aveți mai multe link-uri de înaltă calitate către site-ul dumneavoastră, cu atât veți fi mai vizibili în rezultatele motoarelor de căutare.

Procesul SEO: un ghid pas cu pas

Procesul SEO implică o serie de etape care, dacă sunt urmate corect, pot conduce la îmbunătățirea semnificativă a performanței site-ului dumneavoastră. Primul pas este cercetarea cuvintelor cheie. Aceasta implică identificarea cuvintelor cheie relevante pentru afacerea dumneavoastră și includerea lor în conținutul site-ului dumneavoastră.

Al doilea pas este optimizarea onsite. Aceasta implică îmbunătățirea elementelor site-ului dumneavoastră, cum ar fi meta descrierile, titlurile paginilor și structura URL-urilor, pentru a îmbunătăți vizibilitatea site-ului în motoarele de căutare.

Al treilea pas este crearea de link-uri. Acest proces implică obținerea de link-uri de la alte site-uri web de înaltă calitate care să conducă către site-ul dumneavoastră.

Studii de caz: Povești de succes ale serviciilor SEO eficiente

Există multe exemple de afaceri care au avut succes prin utilizarea serviciilor SEO eficiente. Un exemplu este o companie de software care a reușit să își dubleze traficul organic și să crească rata de conversie cu 50% prin utilizarea unui serviciu SEO eficient.

Un alt exemplu este o companie de e-commerce care a reușit să își crească vânzările cu 300% în doar șase luni prin implementarea unei strategii SEO eficiente. Aceste exemple demonstrează puterea pe care o poate avea optimizare SEO pentru a crește performanța unui site web.

Cum să măsurați succesul serviciilor SEO

Măsurarea succesului serviciilor SEO este esențială pentru a înțelege eficacitatea strategiei dumneavoastră de marketing digital. Există mai multe metode prin care puteți măsura succesul serviciilor SEO, inclusiv prin monitorizarea traficului organic, a ratei de conversie și a poziției site-ului dumneavoastră în rezultatele motoarelor de căutare.

Monitorizarea traficului organic este o modalitate excelentă de a măsura succesul serviciilor SEO. O creștere a traficului organic indică faptul că site-ul dumneavoastră este mai vizibil în motoarele de căutare și că atrage mai mulți vizitatori.

Rata de conversie este un alt indicator important al succesului serviciilor SEO. O rată de conversie mai mare indică faptul că vizitatorii site-ului dumneavoastră sunt mai predispuși să facă o acțiune, cum ar fi să facă o achiziție sau să se aboneze la newsletterul dumneavoastră.

Concluzie: Maximizarea potențialului site-ului dumneavoastră prin optimizarea SEO

În concluzie, optimizarea SEO este o tehnică de marketing digital esențială care poate avea un impact semnificativ asupra performanței site-ului dumneavoastră web. Prin utilizarea serviciilor SEO de înaltă calitate, puteți îmbunătăți vizibilitatea site-ului dumneavoastră în motoarele de căutare, puteți crește traficul organic și puteți îmbunătăți rata de conversie.

Cu o abordare strategică și prin urmarea procesului SEO pas cu pas, puteți maximiza potențialul site-ului dumneavoastră și puteți atinge obiectivele afacerii dumneavoastră.

Dacă sunteți în căutarea unui consultant SEO de încredere care să vă ajute să maximizați potențialul site-ului dumneavoastră, vă recomandăm Alin Manea, un consultant SEO cu peste 15 ani de experiență în oferirea de servicii SEO de cea mai înaltă calitate.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

Uncategorized5 ore inainte

TikTok lansează funcția Add to Music App în România

Add To Music App duce mai departe puterea descoperirii muzicii pe TikTok și contribuie la consumul de muzică pe principalele...

Uncategorized5 ore inainte

De ce este mai bine să cumperi o unitate SSD sau NVMe în loc de una HDD

Cred că suntem cu toții de acord că unitățile HDD, care au fost odată forța dominantă, au pierdut bătălia cu...

EvenimentO zi inainte

NAVITEL R285 2K – Cameră de bord modernă echipată cu funcționalități avansate

În contextul unei piețe dinamice a tehnologiei auto, NAVITEL își reafirmă poziția de lider prin consolidarea ofertei de camere auto de...

UncategorizedO zi inainte

Funcția de urmărire a ochilor de la HONOR poate controla mișcarea mașinii VIDEO

Te invităm să descoperi cea mai recentă inovație HONOR și să experimentezi o nouă eră a condusului prin intermediul funcției de...

UncategorizedO zi inainte

Ce artisti ajung la Summer Well in 2024?

In perioada 9-11 august 2024 ne dam întalnire la a 13-a editie de Summer Well, care se va desfasura la...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung a prezentat gama de dispozitive îmbunătățite cu AI din 2024 în cadrul evenimentului “World of Samsung”

“World of Samsung” celebrează modul în care inteligența artificială permite noi experiențe de viață conectată prin intermediul seriei de produse...

Uncategorized2 zile inainte

Procesorul Nothing Phone (2a), proiectat împreună cu MediaTek

Nothing, compania de tehnologie cu sediul la Londra, a anunțat astăzi că Phone (2a) va avea un procesor personalizat Dimensity...

Eveniment3 zile inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

Uncategorized4 zile inainte

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz București,...

Uncategorized7 zile inainte

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!

 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul...

UncategorizedO săptămână inainte

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro

București, 15 februarie 2024 – Cele mai noi smartphone-uri din portofoliul brandului global de tehnologie OnePlus, modelele OnePlus 12 și OnePlus...

UncategorizedO săptămână inainte

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa

București, 14 februarie 2024 – Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional...

EvenimentO săptămână inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

UncategorizedO săptămână inainte

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota...

UncategorizedO săptămână inainte

PC Garage anunță campania de Valentine’s Day “Vrei sa fiu a ta de gaming?”

București, România – 14 februarie 2024 – PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Zyxel – noi standarde de viteză și tendințele cheie pe zona de networking pentru 2024

Kevin Drinkall, Director – Marketing și Strategie GTM, EMEA la Zyxel Networks, ne dezvăluie tendințele majore în tehnologia de rețea...

Știrile Săptămânii