Connect with us

Eveniment

Grav accident de circulaţie în Bucureşti. O maşină s-a răsturnat – Capital | OradeaDeAZI

Publicat

pe

Eveniment

TCL Câștigă Patru Premii Prestigioase EISA la ediția 2022-2023 incluzând Premiul Premium Mini LED TV

Publicat

pe

București, 22 august 2022 – TCL, unul dintre principalii jucători din industria TV la nivel mondial și printre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum, a câștigat distincții excepționale la Premiile EISA. TCL a obținut patru premii prestigioase din partea EISA (Expert Imaging & Sound Association).

TCL a fost declarat câștigător în categoria „PREMIUM MINI LED TV 2022-2023”, pentru modelul Mini LED 4K TV 65C835, un premiu de excelență care recunoaște televizoarele LCD de calitate foarte înaltă. Apoi, modelele TCL QLED TV 55C735 și TCL 5.1.2ch Soundbar C935U au câștigat premiile  „BEST BUY TV 2022-2023″ și „BEST BUY SOUNDBAR 2022-2023”, ceea ce demonstrează că produsele TCL i-au convins încă o dată pe jurații EISA prin performanțele lor de imagine și sunet.

Acesta a fost de asemenea și primul an în care TCL a primit din partea EISA un premiu pentru inovație în materie de tablete, pentru modelul TCL NXTPAPER 10s, care a fost prezentat pentru prima oară la CES 2022, unde a câștigat premiul „Eye Protection Innovation of The Year”.

TCL Mini LED 4K TV 65C835 — EISA “PREMIUM MINI LED TV 2022-2023”

Experții în sunet și imagine au premiat modelul TCL 65C835 ca fiind cel mai bun Mini LED TV Premium, confirmând poziția de lider pe care TCL o are în acest segment. Lansat recent pe piața europeană, în aprilie 2022, TCL 65C835 este un televizor Mini LED 4K, cu tehnologie QLED, Google TV și Dolby Atmos.

Seria C835 este exemplul perfect al faptului că tehnologia Mini LED a evoluat de anul trecut, când generația anterioară, C825, a câștigat titlul de ”Premium LCD TV 2021-2022”. Noile televizoare TCL Mini LED oferă o imagine mult mai luminoasă, cu 100% volum de culoare realizat din peste un miliard de culori și nuanțe și pot clasifica tipul de conținut, făcând astfel imaginile din ecran foarte realiste. În plus, seria C835 este dotată cu tehnologia TCL Mini LED, care oferă nuanțe de negru profunde și detalii de redare a umbrelor fără efecte de halo. Unghiul său de vizualizare extins îmbunătățit și ecranul fără reflecție asociat cu peste 1,000 nits luminozitate optimizează calitatea experienței de vizionare chiar și în camere foarte luminoase.

Pentru un nou nivel de experiență de gaming, C835 oferă un decalaj de intrare (input lag) incredibil de scăzut, Dolby Vision și Dolby Atmos, game bar, ALLM, VRR și 144Hz pentru a satisface chiar și cei mai exigenți jucători.

“Seria C825 a fost de mare succes, și ne-am gândit ce putem îmbunătăți pentru a duce utilizatorii la un nivel și mai înalt. Am perfecționat simțitor performanța imaginii, oferind randare HDR de impact datorită celui mai bun contrast nativ LED LCD >7000 :1, 1500nits luminozitate fără efect de halo, și volum de culoare. Luăm cu asalt gamerii prin introducerea multitudinii de funcții pentru gaming, inclusiv tehnologie 144Hz, VRR, game bar și controlul Mini LED-ului, care nu are impact asupra experienței de joc. Aducem Google TV pentru divertisment nelimitat, Airplay și suport Apple pentru kit acasă „, spune Marek Maciejewski, Director de Dezvoltare a Produselor în Europa.

“TCL continuă să dezvolte iluminarea de fundal Mini LED cu tehnologie de diminuare multi-zone, iar prețul tentant 65C835 pune aceste progrese pe ecran complet. Acest televizor 4K este inspirat de laureatul de anul trecut la EISA, C825, cu o vizualizare îmbunătățită cu unghi larg și abilități anti-reflexie, adăugând o strălucire sporită în performanța imaginii. Luminozitatea și redarea culorilor uimitoare se combină cu detalii excelente de negru și umbre în timpul redării HDR de precizie, pe HDR10, HDR10+ și Dolby Vision IQ. Există compatibilitate completă pentru jocuri pentru consolele de generație următoare, iar experiența utilizatorului este îmbunătățită prin includerea Google TV și a unui sistem de sunet Onkyo care oferă un sunet impresionant pentru un set atât de subțire și atractiv. TCL a creat un alt câștigător rafinat prin 65C835.”, au declarat jurații EISA.

TCL QLED 4K TV 55C735 — EISA “BEST BUY LCD TV 2022-2023”

Modelul  55C735 demonstrează că TCL este, de asemenea, recunoscut pentru produsele care oferă o calitate excelentă în raport cu prețul. Lansat în aprilie 2022 ca parte din noile serii C din 2022, TCL 55C735, cu tehnologie QLED, 144Hz VRR și Google TV, asigură divertisment în toate formatele HDR posibile, inclusiv HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision și Dolby Vision IQ. Mulțumită caracteristicilor avansate de inteligentă artificială (AI), acest televizor se adaptează cu ușurință la mediul său de vizionare în ecosistemul inteligent al locuinței.

„Odată cu seria C735, aducem cele mai noi tehnologii la prețuri care nu pot fi găsite pe piață. Televizorul se potrivește pentru toată lumea: iubești sporturile, vei avea motion-ul perfect cu 120Hz display nativ; iubești filmele, vei avea acces la toate platformele de streaming în culori realiste QLED și în toate formatele HDR; iubești gaming-ul, le vei avea pe toate – 144Hz, decalaj de intrare (input lag) scăzut, gaming Dolby Vision și game bar avansat”, spune Marek Maciejewski- Director de Dezvoltare a Produselor în Europa.

„Este ușor să te îndrăgostești de discretul 55C735, care adoptă multe din tehnologiile premium ale TCL în timp ce rămâne la un preț incredibil de accesibil și care este o opțiune grozavă pentru filme, jocuri și sporturi. Combinația sa de iluminare directă cu LED-uri și panou de tip Quantum Dot VA creează o performanță a imaginii cu prelucrare superioară, naturală a culorilor și contrast autentic, în timp ce cartografierea dinamică a tonurilor – plus Dolby Vision și capacitatea HDR10+ – asigură o calitate optimă de la discurile UHD și serviciile de streaming. Sunetul este un alt atu puternic, cu procesarea Dolby Atmos extinzând câmpul sonor al sistemului de boxe Onkyo al televizorului. Prin implementarea sistemului de operare Google TV, 55C735 este de asemenea vârful clasei inteligente.” au spus jurații EISA.

TCL 5.1.2ch Soundbar C935U — EISA “BEST BUY SOUNDBAR 2022-2023”

Cu C935U câștigătoare Best Buy Soundbar 2022-2023, TCL dovedește din nou că performanța de sunet imersivă și cele mai recente tehnologii nu au întotdeauna un preț scump. Cea mai recentă linie de sunet TCL 5.1.2 aduce tot ceea ce utilizatorii au nevoie, inclusiv bas puternic, difuzoare de înălțime încorporate care fac să sune ca și cum obiectele zboară deasupra capului, iar tehnologia EXCLUSIVĂ RAY•DANZ a TCL are grijă de spațiul sonor de pe laterale. TCL C935U democratizează tehnologiile oferind redare Dolby Atmos și DTS:X, Spotify Connect, Apple AirPlay, Chromecast încorporat și DTS:Play-fi și caracteristici avansate ale aplicațiilor mobile, inclusiv inteligență artificială Sonic-Adaptation.

Mai mult, toate setările sunt acum ușor accesibile pe ecranul LCD al telecomenzii, iar bara de sunet poate fi, de asemenea, operată cu ușurință prin asistenții vocali ai TCL TV, cum ar fi OK Google, Alexa etc.

“Ne-am întors cu tehnologia Ray-Danz cu mai multă putere datorită noului subwoofer și a driverelor, aducem zeci de noi caracteristici, inclusiv DTS:X, calibrarea camerei și suportul Play-fi, precum și un controller de la distanță cu ecran LCD pentru o experiență mai bună a utilizatorului. Pentru cei mai exigenți consumatori, vom oferi, de asemenea, modelul X937U, care este versiunea 7.1.4, cu două boxe wireless suplimentare de lansare în spate”, spune Marek Maciejewski – Director de Dezvoltare a Produselor în Europa.

„Chiar atunci când ai crezut că ai văzut toate caracteristicile acestui soundbar, descoperi că poate face chiar mai multe. C935U își combină subwoofer-ul wireless cu o incintă principală cu drivere de înălțime fizică reală pentru Dolby Atmos și DTS:X, plus tehnologia obiectivului acustic Ray-Danz de la TCL și este un interpret excelent cu mixuri sonore pentru filme și TV. Basul are greutate, dialogul este robust, iar efectele au un impact tangibil. Conectivitatea este de asemenea cea mai bună alegere, combinând HDMI eARC pentru setări simplificate cu intrări

dedicate pentru hardware suplimentar și suport pentru 4K Dolby Vision. Alte abilități includ AirPlay, Chromecast și DTS Play-fi streaming, auto-calibrare app-based, ajustare EQ și presetări de sunet. Chiar și telecomanda, cu ecran LCD, se simte inovatoare.” au spus ju

TCL NXTPAPER 10s — EISA “TABLET INNOVATION 2022-2023”

Lansat la CES 2022, unde a câștigat premiul pentru inovație în domeniul protecției ochilor al anului, TCL NXTPAPER 10s este o tabletă inteligentă de 10.1″ care depășește așteptările de îngrijire a ochilor. Printr-un afișaj unic de dispersie multistrat, care oferă un aspect și o senzație de hârtie pentru studenți și profesioniști deopotrivă, TCL NXTPAPER 10s filtrează lumina albastră dăunătoare cu peste 73%, mult peste cerințele industriei impuse de TÜV Rheinland. Tehnologia de afișare NXTPAPER este un nou afișaj asemănător hârtiei, care utilizează mai multe straturi suprapuse pentru a păstra culorile naturale, a filtra lumina albastră dăunătoare și a oferi unghiuri de vizualizare uimitoare și caracteristici anti-orbire.

Indiferent dacă este vorba de multitasking sau de timp intens de studiu, TCL NXTPAPER 10s este echipată cu un procesor octa-core care asigură o performanță fără întârziere cu aplicații preinstalate care rulează fără probleme datorită 4GB ROM[1], 64GB RAM[2] și Android 11. Durata de viață a bateriei de 8000mAh[3] oferă o rutină fără stres pentru utilizare zilnică și posibilitatea de a fi purtată peste tot, cântărind doar 490 grame. Ușor de ținut în mână și cu un ecran FHD de 10.1”, NXTPAPER 10s își va captiva utilizatorii, având totodată și o cameră frontală de 5MP și un obiectiv posterior de 8MP, perfect pentru apeluri video.

Datorită stylus-ului inclus și a suportului pentru T Pen-ul TCL, TCL NXTPAPER 10s este excelentă pentru a lua notițe în timp ce studiați sau lăsați creativitatea să curgă cu o schiță sau un desen. Afișajul optimizat face ca toate eforturile artistice să se simtă naturale, deoarece stylus-ul alunecă fără efort.

„La prima vedere, tableta TCL NXPAPER 10s pare a fi doar o altă tabletă cu sistem de operare Android. Dar odată ce o pornești îți vei da seama de calitatea imaginii vizibil diferită și grația display-ului care se simte ca o foaie de hârtie. TCL a creat un ecran LCD cu 10 straturi de efect

de dispersie, care ajută la protejarea ochilor în perioade lungi de utilizare și limitează strălucirea ecranului, păstrând în același timp precizia culorii – ideală pentru utilizarea stylus-ului injector furnizat pentru desen și scriere. Bateria de 8000mAh de lungă durată și greutatea de 490g asigură o utilizarea fără stres, fiind impresionant de ușoară pentru un dispozitiv cu un ecran de 10,1 in (256mm). Și cu prețul accesibil al NXTPAPER 10s, TCL a reușit să producă tableta ideală pentru toate generațiile.”, au spus jurații EISA.

Nu ratați modelele câștigătoare ale TCL la EISA și multe altele la IFA 2022, în perioada 2 – 6 septembrie. TCL va prezenta câștigătorii premiilor EISA și o colecție extinsă de exponate de primă clasă, inclusiv cele din 2022 de linii de home theater și electrocasnice de la IFA 2022. Sub semnătura sa de branding, Inspire Greatness, explorați cele mai recente tehnologii și produse de la TCL la o expoziție interactivă de 2,500 de metri pătrați la târgul global pentru electronice de consum și de acasă.
TCL la IFA 2022:

Data: September 2-6th, 2022

Locul: Sala 21A, Messedamm Berlin, Germania

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

TCL revine la IFA 2022 cu o prezentare produse impresionante și o conferință de presă globală

Publicat

pe

TCL prezintă cea mai recentă colecție de televizoare Mini LED QLED cu ecran mare, cu tehnologie de display remarcabilă, precum și multe alte produse interconectate, pentru un stil de viață inteligent

TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV la nivel mondial și printre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum, revine la IFA 2022. Evenimentul are loc la Berlin, în luna septembrie, și este primul eveniment offline de o asemenea anvergură, dedicat consumatorilor și dispozitivelor electronice de consum din 2019.

TCL va prezenta, în premieră, o colecție de produse impresionante, inclusiv cea mai recentă tehnologie de display pentru televizoarele Mini LED QLED cu ecran mare, insoțite de demonstrații live și prezentări ale întregii game de produse și oferte.

În același timp, TCL va găzdui o conferință de presă globală, la 1 septembrie, urmată de o expoziție de cinci zile, într-un un stand remarcabil care se întinde la peste 2.500 m2.

„Suntem încântați să revenim la IFA 2022 și suntem mândri că facem parte din această industrie dinamică. Sub noua noastră deviză „Inspire Greatness”, TCL va continua să inspire oamenii și, prin intermediul produselor și serviciilor noastre, să îi ajute să descopere și să se bucure de cele mai frumoase momente din viața lor”, a declarat Shaoyong Zhang, CEO al TCL Electronics.

La standul TCL de la IFA, vizitatorii vor putea experimenta performanța superioară și funcționalitatea ultimelor tehnologii de display, cele mai recente bare de sunet și dispozitive portabile inteligente, alături de o gamă completă de electrocasnice inteligente, precum și o selecție importantă de noi prototipuri pentru viitoarele televizoare TCL.

În plus față de caracteristicile impresionate ale produselor și estetica impresionantă a acestora, TCL va oferi vizitatorilor oportunitatea de a experimenta, în mod direct, tehnologia din spatele produselor invoatoare ale companiei. De asemenea, compania aduce în prim plan tehnologii AI de învățare profundă (deep-learning AI), care oferă o calitate a imaginii la standarde ridicate.

Conferința de presă TCL la IFA 2022

Data: 1 septembrie 2022

Ora: 15:00 (ora RO), 14:00 (CEST)

Locația: Hall 21B, Messedamm Berlin, Germany (intrarea prin Sommergarten, între Halls 21 and 22)

LivestreamTCL Electronics pe YouTube

Speakers:

Frédéric Langin, Vice President Sales and Marketing (TCL Europe)

Marek Maciejewski, Product Development Director (TCL Europe)

Olivier Semenoux, Head of Product Marketing and Go-To-Market Director (TCL Europe)

Twitter: @TCL_TV_Global

Facebook: @TCLElectronicsGlobal

Instagram: @tclelectronics

YouTube: TCL Electronics

Prezența TCL la IFA 2022:

Perioada: 2-6 septembrie 2022

Locația: Hall 21A, Messedamm Berlin, Germany

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Publicat

pe

Mircea Stroe – conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu – conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan – reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.

  • „Sunt și consumatori care au prezentat doar jumătate de adevăr, încercând să obțină avantaj în negociere. Când se întâmplă acest lucru, devine foarte greu să conciliezi părțile” – Alina Radu
  • „Atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație” – Maria Guli
  • „Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme” – Maria Guli
  • „Faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență” – Mircea Stroe

PODCAST CSALB Ep. 12 | „Problemele consumatori-banci nu sunt juridice, ci financiare”

Reporter: Ce vedeți că s-a schimbat în acești 6 ani de conciliere în cadrul CSALB, atât din perspectiva băncilor, cât și a consumatorilor?

Alina Radu: A fost o perioadă în care cu toții am învățat să lucrăm împreună, adică consumatori, conciliatori și bănci. Asta duce la creșterea gradului de succes pentru cazurile soluționate în CSALB. Băncile au văzut utilitatea intervenției conciliatorilor care intermediază relația consumatorilor cu băncile și ajută băncile să vadă mai bine situația consumatorilor.

Mircea Stroe: Pandemia a transformat procedura concilierii în una care folosește mult mijloacele de comunicare la distanță. Cred că efectul a fost unul pozitiv pentru că a adus o rapiditate în plus modului de rezolvare a dosarelor. Există și un confort pentru oameni, prin faptul că aceștia au înțeles că lucrurile se pot rezolva, problemele lor sunt văzute și, de cele mai multe ori, rezolvate de bancă. În plus, faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență.

Reporter: Legat de eficiență, timpul petrecut în aplicația de pe site a scăzut în 2021 față de 2020 cu aproximativ un minut. Practic, un consumator petrece puțin peste 4 minute ca să completeze cererea de negociere cu banca. Maria Guli gestionează inclusiv această aplicație de formulare a cererilor de pe site. Ce trebuie făcut pentru ca experiența consumatorilor în această aplicație să fie cât mai pozitivă? 

Maria Guli: Noi am promovat ideea de a nu introduce în cereri foarte multă argumentare juridică, asta pentru că CSALB soluționează alternativ față de ceea ce se întâmplă în instanțe. Adică, este mai important cazul particular al consumatorului și nu este prioritar conținutul contractului. Practic, conciliatorii noștri soluționează în echitate, de aceea am recomandat ca aceste cereri să aibă un conținut cât mai simplu formulat, să descrie situația reală. Ideal ar fi ca, atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație. Consumatorul trebuie să atașeze copii ale contractului de credit și orice alte documentele care îl pot ajuta în susținerea motivelor invocate în cerere. Cu titlu exemplificativ: ordine de plată, extrase bancare, documente medicale acolo unde este cazul, documente care să arate veniturile și cheltuielile familiei.

Reporter: După ce omul face cererea și o trimite prin aplicație, prin email, în plic sau vine la sediul CSALB cu ea, ce se întâmplă ulterior?

Maria Guli: Noi, la Secretariatul de Procedură al CSALB, ne uităm dacă cererea este conformă, iar apoi o trimitem mai departe către bancă sau IFN. Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme. Instituțiile financiare au un termen de 15 zile să ne spună dacă acceptă sau refuză soluționarea prin intermediul Centrului nostru. În funcție de răspuns, putem avea un dosar de conciliere, atunci când cererea este acceptată sau trimitem răspunsul de clasare consumatorului. Comunicarea cu banca prin intermediul CSALB este mai rapidă decât dacă un consumator s-ar adresa direct băncii pentru că în bănci există departamente specializate în relația cu Centrul. Se lucrează cu angajați din Centrala băncii care pot avea o imagine de ansamblu asupra fiecărei spețe în parte. Un avantaj în plus este că în cazul multor bănci s-a păstrat componența echipelor de negociere încă de la înființarea CSALB.

Reporter: Mulți dintre conciliatorii CSALB sunt și avocați. Cum vedeți posibilitatea de a suspenda procesele din instanță pe care consumatorii le au cu băncile, în favoarea soluționării amiabile și gratuite a disputelor în cadrul Centrului? 

Alina Radu: Procedurile sunt foarte diferite între ceea ce se întâmplă în instanță și în cadrul Centrului. Este fără dubiu că modalitatea de soluționare prin intermediul concilierii este mult mai eficientă. Nevoia de justificare a cererii se păstrează și în cadrul CSALB, dar aici accentul este în altă parte. Este o soluționare în echitate, nu una strict juridică. Ori aceasta salvează foarte multe resurse. Cu alte cuvinte, în cadrul CSALB se ține cont de situație, de particularitățile cazului și chiar dacă argumentele juridice nu sunt de partea consumatorului, există o bază de discuție cu banca pentru a găsi o soluție. Ca observație a acestor ani este că oamenii își doresc în primul rând să fie ascultați.

Mircea Stroe: Multe dintre spețele care au ajuns în instanță, nu sunt niște spețe care ar trebui să ajungă acolo. Pentru că în acele cazuri nu este neapărat o problemă juridică. Acești consumatori nu au o problemă juridică de interpretare a unor norme sau a unor clauze contractuale. Problemele lor au o natură financiară, de fapt. Ele pleacă de la mici detalii: un comision pe care îl consideră mai mare sau un curs de schimb, o rată greu de plătit. Nefiind aspecte preponderent juridice, ele nu fac decât să îngreuneze actul de justiție per ansamblu. De aceea tot mai mulți consumatori se îndreaptă către CSALB sau ar trebui să facă acest lucru. Mulți au înțeles că aici ar putea obține o soluție care realmente îi poate ajuta și pe care ar obține-o foarte greu sau deloc în instanță.

Reporter: Care sunt greșelile sau lucrurile care ar putea fi ajustate în negociere? Atât de către consumatori, cât și de către bănci?

Mircea Stroe: Ideile preconcepute. Fiecare dosar în parte are particularități, nu poți obține ceea ce ai auzit că au obținut alții. Băncile, pe de altă parte, greșesc atunci când intră în negociere dintr-o poziție inflexibilă. Sunt și bănci care intră în această procedură, vin cu o ofertă, dar sunt destul de inflexibili în a o negocia și în a o adapta ulterior.

Alina Radu: Cred că este importantă onestitatea de ambele părți: și a consumatorului, și a instituțiilor financiare. Faptul că cineva a obținut un rezultat în negociere, nu e o justificare suficientă ca ceilalți să ceară și să obțină același lucru. Soluțiile sunt foarte bine particularizate pe cazurile concrete ale consumatorilor. Consumatorii trebuie să fie onești față de ceea ce cer și față de motivele care stau la baza cererii lor. Apoi, băncile să fie deschise să asculte și să vadă cu adevărat situația consumatorilor. Au fost situații în care consumatorii au prezentat un anumit lucru, dar banca a văzut că situația reală a consumatorului, din punct de vedere al relației cu banca, era alta. S-a mai întâmplat să avem consumatori care au venit, au prezentat o situație, pe care am prezentat-o mai departe băncii, dar de acolo mi s-a spus că situația consumatorului era, în realitate, asta. Consumatorul a omis să spună niște lucruri care erau relevante, încercând să obțină un avantaj în negociere, iar din momentul respectiv a devenit mult mai dificil să intermediez concilierea. Pentru că am plecat în această discuție de la jumătate de adevăr.

Reporter: Dacă ar fi să vorbim de un set de bune practici în conciliere, atât pentru bănci, cât și pentru consumatori, care sunt primele la care vă gândiți?

Alina Radu: De la consumatori trebuie să aflăm în primul rând ce anume își doresc, dar nu într-un limbaj juridic complicat. De asta ne ocupăm noi. Pentru bănci cred că este foarte important ca ele să participe în procedură cu deschidere, nu doar formal. Sigur că sunt limite, nu se poate obține totul, dar transparența în ceea ce se poate obține este importantă. Trebuie să înțeleagă și consumatorul care sunt limitele interne ale băncii, cum ar fi cele de aprobare a unei decizii a negociatorului din bancă.

Mircea Stroe: În ceea ce îi privește pe consumatori eu le-aș recomanda să înțeleagă și să accepte faptul că o soluție obținută este întotdeauna mai benefică decât o eșuare a procedurii de conciliere. Obținând ceva care să îți satisfacă niște nevoi este mult mai bine decât să ajungi în situația de totul sau nimic. Instituțiile bancare ar putea să aibă un rol mai mare în mediatizarea acestor activități de conciliere pentru că ei sunt o interfață directă cu consumatorii, în situațiile în care problemele nu se pot rezolva direct în bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Oradea

panouri solare panouri solare
Social7 ore inainte

Investiţia în panouri solare te ajută să reduci costul imens al facturilor

O problemă care începe să aibă un impact din ce în ce mai are asupra românilor este costul facturilor la...

atractii turistice atractii turistice
Turism8 ore inainte

Top 3 atractii turistice din Transilvania

Orice roman a auzit de minunatele atractii turistice ale Transilvaniei. Aceasta zona a tarii are un farmec aparte, fascinand turistii...

Centrală termică Centrală termică
Social9 ore inainte

Centrală termică pe lemn sau peleți? Tu ce alegi?

O centrală termică a devenit indispensabilă din casa noastră, mai ales când sezonul rece se apropie cu pași repezi. În...

Exclusiv17 ore inainte

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar...

Logic Light Logic Light
Afaceri3 zile inainte

Corpurile de iluminat suspendate au capacitatea de a transforma un spațiu

Corpurile de iluminat suspendate pot fi folosite ca o alternativă la candelabre sau pot fi folosite în plus față de...

Exclusiv3 zile inainte

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului...

Exclusiv3 zile inainte

Vrei sa scapi de chin atunci cand te muti?

  Fie ca tocmai ti-ai cumparat apartamentul mult visat sau ca te  muti intr-o chirie noua, trebuie sa ai grija...

Exclusiv3 zile inainte

TOP 4 sfaturi utile pentru a alege coșul de cadou potrivit pentru colegii de birou

Alegerea unui coș de cadou pentru colegii din birou poate deveni un proces dificil, întrucât există diverse ocazii, precum și...

Exclusiv4 zile inainte

Cum să ai cele mai cool ţinute de toamnă cu ajutorul salopetelor

Uneori te poţi plictisi de clasicele combinaţii de blugi şi pulover sau tricou şi vrei să adaugi ceva nou şi...

Exclusiv4 zile inainte

Ce responsabilitati au producatorii si importatorii fata de mediu?

Pana in 2030, Romania trebuie sa se ocupe de reciclarea unui procentaj de cel putin 65 la suta din totalul...

Exclusiv4 zile inainte

Amprenta de carbon – ce inseamna, cum se masoara si cum poate fi redusa

Amprenta de carbon a devenit un subiect din ce in ce mai discutat in ultimii ani, pentru ca a inceput...

Exclusiv5 zile inainte

Ce casca de copiat sa alegi?

Este o idee foarte bună să participi la un examen având la dispoziție căști de copiat ideale. În acest fel,...

quiche cu branza quiche cu branza
Exclusiv6 zile inainte

Ce trebuie să cunoșteți dacă doriți un quiche făcut în casă

Quiche-ul de inspirație franceză este un prânz ușor sau o cină perfectă. Încercați să adăugați ierburi proaspete tocate, cum ar...

Afaceri6 zile inainte

De ce trebuie sa tinem cont cand alegem corpuri de iluminat?

Corpurile de iluminat pot fi amplasate cu usurinta in diverse zone ale locuintei si prezinta posibilitati de montaj in functie...

Exclusiv6 zile inainte

Adjunct de inspectorat hărțuiește polițiștii care își fac datoria/Înregistrare audio!

Orice polițist cunoaște faptul că în conformitate cu prevederile Legii nr. 360/2002 privind Statutul polițistului îi sunt restrânse anumite drepturi și libertăți,...

ExclusivO săptămână inainte

De ce să alegi sacourile? 3 motive ce te vor convinge să abordezi un look mai elegant de acum încolo

Poate te numeri printre iubitorii de modă, ce privesc cu ochi buni îngrijirea față de aspectul lor de zi cu...

Știrile Săptămânii